חבילות נופש לאתונה



מועד החופשה המשפחתית מתקרב ואתם מתלבטים לאן לטוס? מחפשים משהו שהוא מעבר לבטן-גב על חוף הים ומצד שני רוצים טיול קליל ומשמח שגם לא יהיה יקר מדי? אתונה היא הפתרון המושלם עבורכם, וכדי שתוכלו ליהנות מחוויה משובחת במיוחד בבירת יוון הכנו לכם כמה הצעות וגם תשובות לשאלות החשובות.

מה הופך את אתונה ליעד מושלם לכל המשפחה?

אתונה היא עיר עם היסטוריה עשירה ומרשימה, והמון סיפורים מרתקים על אלים, אמונות ועוד. אתונה היא גם עיר של תרבות שמחה ומרגשת, שבאה לידי ביטוי באדריכלות, במוזיקה ובתחומים נוספים, וכמו כן תמצאו בה אטרקציות מודרניות לילדים בכל הגילים וגם להורים – בקיצור, כל מה שאתם צריכים לחופשה משפחתית שמשמחת את כולם. המגוון הרחב של חבילות נופש לאתונה מבטיח שגם בסעיף התקציב תוכלו לסמן וי.

יחצ

מתי כדאי להגיע לאתונה?

בקיץ (יולי-אוגוסט) אתונה יכולה להיות חמה מאוד עם טמפרטורות של יותר מ-30 מעלות. באביב (אפריל, מאי ויוני) ובסתיו (ספטמבר, אוקטובר ואפילו התחלת נובמבר) העיר נעימה מאוד, אם כי ישנם קצת יותר ימי גשם (בכמות משקעים שלא תפריע לכם ליהנות מכל מה שיש לבירת יוון להציע) – כך שאפשר, וכדאי, לטייל באתונה לאורך רוב חודשי השנה.

איך להתנייד בבירת יוון?

אתונה היא עיר יחסית פקוקה וצפופה, ולכן לא כדאי לשכור בה רכב. רשת החשמליות של העיר יעילה מאוד, ובמחיר של 10 יורו תוכלו להשתמש בכל קווי החשמליות במשך שבוע שלם. בעיר התיירותית יש גם המון מוניות, אבל קחו בחשבון שבשעות העומס לא קל למצוא אחת פנויה. בכל מקרה אל תתפשרו על הפעלת המונה.

לאיפה לקחת את הילדים?

כשמתכננים חופשה באתונה כדאי קודם כל לדאוג לילדים – כשהם מרוצים, כל המשפחה שמחה. בין האפשרויות המומלצות עבורם: מרינה פליסבוס (Flisvos) שהיא אחד החלקים היותר מוצלחים של הריביירה של אתונה ובין השאר יש בה גן שעשועים מוצלח (Volta Fun Park) ואטרקציה ייחודית בדמות ספינת קרב ענקית שהפכה למוזיאון; אחד מפארקי השעשועים המוצלחים של העיר (לקטנים מומלץ Kidom ולגדולים יותר – Allou Fun Park); מוזיאון טבע שמותאם במיוחד לזאטוטים – Goulandris Natural History Museum. כרטיס בעלות של 6 יורו לילד ו-10 יורו למבוגר מקנה כניסה גם ל-Gaia Center הסמוך, מרכז אינטראקטיבי שמתמקד בחקר הסביבה ומלמד את הילדים (והמבוגרים) איך לשמור על כדור הארץ; ועוד חוויה בלתי נשכחת לילדים שמחברת אותם לעולם שסביבם הוא המרכז לשיקום צבי ים – המרכז נמצא באזור גליפאדה ומגיעים אליו ילדים מכל העולם.

איזה אטרקציות באתונה ממש לא כדאי לפספס?

חבילת נופש לאתונה היא בסיס לכמה ימים שרק תרצו שמעניקים את השילוב המצוין של הנאה ועניין. יש המון אטרקציות בבירת יוון, ומתוכן אנחנו ממליצים במיוחד על שייט לאיים הסארוניים (איים קסומים שההפלגה אליהם היא תענוג אמיתי), על גבעת ליקבטוס (שמספקת נקודת תצפית מרהיבה על העיר. משפחות ספורטיביות יכולות לעלות לפסגה ברגל, ודרך נוספת היא עם חשמלית), על שכונת פסירי שמציעה מפגש עם אתונה האמיתית, על האקרופוליס ועל ההזדמנות להתרשם מהחיים של פעם באתונה העתיקה (כמו גם הזדמנות להכיר את המיתולוגיה היוונית, שאין ילד שלא יתחבר אליה), על שכונת הפלאקה שלרגלי האקרופוליס, ועל אטרקציות שמוכיחות שאתונה היא לא רק עבר אלא גם הווה ירוק וכיפי: זאפיו גרדנס, אגם ווליאגמני (שבפרברי העיר) והגנים הלאומיים שכוללים אמנות, אגמים, רומנטיקה, שקט, שלווה, לוקיישנים פיקניק ובעצם כל מה שצריך לחוויה משפחתית נעימה במיוחד.

למידע נוסף:

https://www.ntours.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה