ניתוח הגדלת חזה – כמה זמן הוא נמשך ולמי הוא מתאים? כל המידע



חזה גדול ושופע נתפש על-ידי מרבית בני האדם, גברים ונשים גם יחד, כמושך ויפה. בפרט כמהות אליו נשים שמרגישות שהשדיים שלהן קטנים, ועבורן מומלץ להיעזר בהליך הכירורגי הפופולרי של הגדלת החזה. אם גם שוקלת לעבור ניתוח זה, תמצאי כאן מידע מקיף אודות ההליך, כך שתוכלי לקבל החלטה מושכלת האם להגיע למנתח פלסטי ובסופה של דרך ליהנות מחזה בגודל האופטימלי מבחינתך.

הגדלת חזה

באיזה שלב בחיים כדאי לעבור הגדלת חזה?

באופן עקרוני כל מי שמרגישה כי חייה ישתפרו אם החזה שלה יגדל מוזמנת להגיע לכירורג פלסטי מיומן ולקבל ממנו חוות דעת ספציפית לגביה. יחד עם זאת ישנם שלבים מסוימים בחיים שמתאימים יותר למעבר ניתוח הגדלת חזה ושלבים אחרים שבהם כדאי להתאזר בסבלנות.

ראשית, חשוב לדעת שהחזה מסיים להתפתח רק בסיום גיל ההתבגרות, ועל כן אין טעם לעבור ניתוח הגדלה בגיל צעיר מדי. באופן כללי מומלץ לבחורות צעירות לשקול היטב האם הן באמת זקוקות לניתוח ועד עשוי התהליך, שכמובן כרוך בהשקעת משאבים בלתי מבוטלת, לשפר את חייהן – וגם מנתח פלסטי בעל יושרה יבחן בקפידה את אישיותה של המטופלת לפני שימליץ לה בלב שלם להגדיל את החזה.

גם לפני כניסה להריון, ובפרט לנשים שמתעתדות להניק, מומלץ להמתין עם הגדלת החזה, שכן ההריון, הלידה וההנקה עלולים לפגום בהישגי הניתוח. בכל מצב אחר לא כדאי להתמהמה, שכן שינויים לטובה תמיד כדאי לבצע מוקדם ככל האפשר.

כמה זמן נמשך ניתוח להגדלת החזה?

ישנן מספר דרכים לבצע הגדלת חזה, כשבין השאר משפיע על אופי ההליך הכירורגי המיקום שבו מונחים השתלים – מעל לשריר החזה או מתחת לשריר רוחבי גדול זה. גם למאפיינים הספציפיים של כל מנותחת ישנה השפעה על מהלך הניתוח, ועל כן גם על אורכו. ככלל נמשכת הגדלת חזה בין 45 ל-90 דקות ומתבצעת בהרדמה מלאה.

איך לבחור את סוג השתלים המתאים ביותר ואת הגודל האופטימלי?

המרכיב החשוב ביותר בהיערכות לקראת ניתוח להגדלת חזה הוא כמובן בחירה מושכלת של שתלים – אלה המתאימים ביותר למבנה הגוף של המטופלת ושיובילו לשינוי מרשים במיוחד מצד אחד ומצד שני כזה שישמור על מראה טבעי (שבסופו של דבר הוא גם הכי מחמיא שיש).

המגמה הרווחת בשנים האחרונות היא של שתלים בגודל צנוע יחסית, שגם כך מצליחים ליצור הבדל של ממש בין הלפני לאחרי. יחד עם זאת כדאי לדעת שטווח האפשרויות רחב מאוד, מ-150 סמ”ק ועד ל-800 סמ”ק. הפרמטר השני הוא צורת השתל, כשאופציה אחת היא שתל עגול ואופציה שנייה היא שתל אנטומי שצורתו כצורת טיפה או אגס. שתל מהסוג הראשון יכול להיות בעל פרופיל גבוה (כלומר בולט קדימה), בעל פרופיל בינוני או בעל פרופיל נמוך (ועל כן רחבים יחסית). השתל האנטומי מתאים למי שלא זקוקה למילוי משמעותי בחלק העליון של השד, ובכל מקרה המפתח לבחירה נכונה הוא הניסיון של המנתח הפלסטי.

מה קורה אחרי ניתוח הגדלת חזה?

לאחר מספר ימים של כאבים ורגישות בחזה, כמעט ולא תרגישי שעברת ניתוח. לאחר כ-5 ימים עד שבוע כבר ניתן לחזור לעבודה קלה (משרדית) ולבצע חלק מהמטלות השגרתיות. המגבלה היחידה היא החובה להימנע מפעילות גופנית מאומצת במשך כחודש, ובפרק זמן יש גם להשתמש בחזיית ספורט ייעודית.

לאחר כ-3 חודשים תוכלי לראות את מלוא השינוי – וליהנות מהחזה שתמיד חלמת עליו ומדימוי עצמי משופר בהרבה.

 

עוד על ניתוח הגדלת חזה תוכלו לקרוא בקישור הבא:

https://www.drklein.co.il

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה