האחות הכתומה - איך זה היה נראה אם אורנה הייתה מודחת?



ההדחה של ג'ודי מנעה מדן את האפשרות להתעורר לרגע, ולהבין שהוא אמנם נרדם עם סיוטים על הצחוק של שני, אבל מתעורר לאותו צחוק בדיוק

ברגעים האחרונים הללו שלפני הפרסומת, כשאורנה ישבה ליד ג'ודי וחשבה על העובדה שמדובר במתמודדת שכבר גברה על שני ותיקים בהדחה אחת, אפשר היה לראות בקלות את הרעד שעבר בה. את המחשבות על "אוי לא, אני בחיים לא אגור עם השותפים של דן", החליפו מחשבות של "רק להישאר פה ולדבר על השותפים של דן עוד ועוד". לכי תדעי מה יקרה איתו תוך שבועיים, אולי הוא עוד יתאהב בשני, ינשום ליד מעיין או יגלה שבעצם ג'ודי הרבה יותר מתאימה לטפטים בדירה שלו מאשר גרושה בת 37+2.

נורא איכזב לראות את הטירוף הזה אוחז באורנה במשך שבועות. הרי בלילה הוא היה נרדם עם מחשבות על הצחוק המטורף של שני, ופתאום בפרק האחרון הוא הגיע לשיא וגילה שהוא מתעורר עם אותו הצחוק בדיוק. אורנה לא כל כך שונה משני כפי שתהיה כשהיא תגיע לגיל 37 ככל הנראה, רק ארוזה בהתנסחות יותר צלולה. ודן עלול היה להבין את זה סופית אם הוא היה נשאר שבועיים בבית לבד.

"זו הפעם האחרונה שאת מעירה לי עד סוף העונה" הוא אמר לה הפעם, מעמיד לראשונה את הרגל שלו על העליונה במשחק הרגליים הזה. 

אז שבועיים בלעדיה בבית, במהלכם היא הייתה מדליקה ערוץ 24 בלי הפסקה והוא היה זוכה להזדמנות לדבר עם שאר הבית בלי לחשוש מפניה, היו גורמים לו לפקוח את העיניים ולהבין שזה פשוט לא מנט טו בי. זה כבר לא קשור לפערי הגיל, הבדלי המנטליות או הרגישות השונה לדת. 

במקום זה, נקבל עוד שבועיים של העיסה הלא ברורה הזו בין השניים, עד לקמפיין הראשון של אחרי והראיון ב"7 לילות" במהלכו דן יסביר שהוא היה מבולבל ואורנה תסביר שדתיות יכולות לעשות מתחת לשולחן מה שבא להן. לא חבל?


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה