גולן החוקר: עובדת או בוגדת?



שירן עובדת במשרה בכירה מאד ועודד בעלה חשש שהיא בוגדת בו בימים שהיא יוצאת לפגישות עסקיות. אז מה העלתה החקירה?

החלוקה בין שירן לעודד בעלה התנהלה והתפתחה במשך השנים - שירן המפרנסת העיקרית ועודד מתפנה יותר לשגרת המשפחה הכללית. שירן עובדת במחלקת שיווק באחת החברות הגדולות במשק ותפקידה מאד בכיר ותובעני. המשכורת של שירן מאד גבוהה והבונוסים שהתווספו למשכורת הקפיצו עוד יותר את משכורתה. הקידום של שירן היה מהיר ומטאורי והיה נראה שהיא לא מתכוונת לעצור או להאט.

כשפגשתי את עודד, הוא תיאר לי את שגרת יומו - טיפול בשעות הבוקר בשתי בנותיהן, התארגנות כל בוקר והכנה לביה״ס, הסעה לבית הספר, איסוף הבנות מהצהרון, קניות שבועיות לבית וטיפול שוטף בתחזוקת הבית. נראה היה שעודד קיבל את השגרה הזו באהבה גדולה. לדבריו, המציאות הזו הייתה מקובלת ומתבקשת לאור התפקיד והקידום המהיר של שירן.

אבל לאחרונה החל עודד להרגיש שמשהו אינו כשורה. נוצר פער עמוק ביניהם. עיסוקה של שירן גובה מחיר מהזוגיות, ועודד החל לתאר לי חרדות וחשדות ששירן בוגדת בו. הוא אמר ששירן מוקפת באנשי עסקים מצליחים ובכירים שמאד חושקים בקרבתה, ואין ספק שזה שילוב של רצון לקרבה עסקית וקירבה אישית, כי שירן מאד יפה וכל גבר היה רוצה את חברתה.


צילום: shutterstock

 

ניסיתי להבין מעודד על בסיס מה החשדות שלו והתחושה ששירן בוגדת בו, והוא הסביר לי שלאחרונה שירן החלה לצאת לפגישות עסקים בשעות הערב. זה מקובל במסגרת תפקידה, אבל לאחרונה זה התגבר. "אני גם מבחין בהקפדה של שירן על הופעתה לפני הפגישות", תיאר בפניי עודד את תחושותיו. הוא לא ידע להוסיף שום פרט לבסיס החשדות שלו מלבד התחושות שלו.

לשאלתי השיב שאפילו ביחסים האינטימיים ביניהם אין שום שינוי ועד כמה שהוא יכול להרגיש, שירן מאד נהנית ואף יוזמת בעניין זה. היה נראה שעודד זקוק לביטחון וזה מצב שרק מידע מהשטח יספק אותו.

עודד ביקש שנבצע מעקב סמוי אחר שירן במספר פגישות עסקיות בשעות הערב ופעם או פעמיים מעקב לאורך יום העבודה. הוא סיכם בהלצה, שאם לא נמצא כלום, הוא יכפיל את שכר הטרחה עבור החקירה... הוא כל כך רצה חיזוק לביטחונו ששירן לא מנהלת רומן.

הסברתי לו ששכר טרחה אינו תלוי בתוצאות ועלות החקירה לא משתנה בהתאם לתוצאות. ביקשתי ממנו שיבחר באלו ימים הוא רוצה שנבצע את המעקב ועודד בחר ימים אקראיים בלי שום מידע מוקדם, שכאמור לא היה.

בשבועיים לאחר מכן, ביצענו מעקב אחרי שירן בפגישות ערב ובמהלך יומיים לאורך כל שעות היום. החשד של עודד הופרך לחלוטין. בכל ימי המעקב, שירן התנהלה בדיוק כפי שצופה ממנה. אכן, היא נראתה בחברת גברים אך כל פגישותיה התחילו והסתיימו בלחיצת יד ולא מעבר לכך. נראה ששירן משדרת כוח ועוצמה וזה לכשעצמו מרתיע לא מעט גברים.

עודד קיבל את ממצאי החקירה באנחת רווחה ובסיפוק רב. אין ספק שהוא היה זקוק לזה, אך בנימה אישית ובשיחה גלויה, הצעתי לעודד, במיוחד עכשיו לאחר שהחרדות שלו הוסרו, לשקול יעוץ ותמיכה ואולי אפילו עם שירן, פעולה שתתרום לביטחונו העצמי. "עכשיו הכול בסדר", אמר לי עודד וסיפר לי שאחיו הצעיר נבגד על ידי אשתו במשך שנה שלמה ואין לו ספק שזה תרם לערעור בטחונו ועכשיו הוא הרבה יותר רגוע. 

הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי. שמות הדמויות, כמו גם פרטים נוספים, שונו בכדי למנוע את חשיפת המעורבים. גולן פנחס, חוקר פרטי, הוא בעל משרד "ים החקירות" בנתניה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה