ליהנות מהדברים הקטנים ולנצח בגדול



בעולם כה עצום ומשמעותי שמציע לנו מבחר כה גדול, הדברים הקטנים נדחקים לשוליים. האוויר הצח והנעים כבר מזמן הוחלף על ידי המזגן שמקרר או מחמם עבורנו את הטמפרטורות הנעימות לנו.
הרגשות והתחושות שלנו כבר מזמן הפכו להיות תלויות במנהל העבודה, במורה בבית הספר ובקולקציה החדשה של מותג האופנה הספרדי ZARA. מצד אחד יש הכול ומצד שני הריקנות בוערת

י.כ הוא מנכ"ל חברת בניה ממותגת ומצליחה מאוד הבונה בישראל ובמקומות נוספים בעולם, הוא בן 48, נשוי ואב ל-3. הקריירה המאתגרת גובה מחיר יקר.

השעות היחידות בשבוע שבהם גיבורנו מבלה בחיק משפחתו הם בסופי שבוע בלבד ותחושת הפספוס כה גדולה וככה אי אפשר להמשיך. "לא הכול מסתכם בתלוש המשכורת", הוא אומר. "המצב הכלכלי שלי תודה לאל יציב לחלוטין ויחד אם זאת האושר לא מגיע, בתחילת דרכי חשבתי שהבית הגדול שעליו אני חולם יביא אתו גל של אושר, הבית הגיע והאושר לא, החופשה השנתית המסורתית בחיק משפחתי בהחלט תחולל עבורי את השינוי וביחד אתו האושר יגיע, הטיול עבר והאושר היה רגעי וחלף לו, אני רוצה להיות מאושר, אני רוצה ליהנות ממה שצברתי עכשיו ולא ממה שאולי אצבור בעתיד".

כך בצורה כנה מעוררת השראה הוא בוחר לפתוח את שיחת הטרום אימון הראשונה בינינו.

"למה בחרת דווקא בי? ולמה באימון מנטלי?", שאלתי.

"אמרו לי שאני חייב במידה וארצה למצוא את האושר", המשיך להפתיע.

"אצלי בחדר האימון לא יושבים בני אדם חייבים, לכאן נכנס רק מי שרוצה באמת...

שיטות האימון האישי שבאמצעותן אני מדריך, מאיר, מעיר ומבקר את מאומניי מעניקים להם כלים משמעותיים שיסייעו להם לאתר את האושר בתוך חייהם, לעיתים אנו עסוקים מידי, ממהרים מידי, חסרי סבלנות מידי, כעסנים מידי, רודפים מידי, מתווכחים מידי ובעצם מפספסים את ההנאה שבדברים הקטנים, התפקיד שלי כמאמן אישי הוא להעמיד לנגד עיניך כל הזמן מראה אובייקטיבית שתמיד תראה לך את האמת,

האמת מחייבת.

תהליך האימון הוא תהליך שמתמודד עם האמת שבתוך חייך, לא תמיד האמת מוותרת ולעיתים האמת כואבת ויחד אם זאת האמת מצמיחה ומרתקת ובעיקר מגלה לנו צדדים חבויים בתוך האישיות שלנו שאותם לעיתים אנו צריכים לעורר".

י.כ בחר להתאמת מהרגע הראשון,

הוא בחר להפקיד בכניסה לחדר האימון שלי את כל האגנד'ות ובעיקר את הטלפון החכם שלו למשך שעה אחת בשבוע והאימון התחיל כמו תמיד, בגישושים, בחוסר הבנה, בבלבול ובעיקר בנחישות ובאומץ,

המטרה – אושר.

האושר לא מחכה אי שם בחוץ, הוא כאן, ממש עכשיו, תמיד.

אנחנו יכולים לבחור, להתאמן עליו כדי שיישאר כאן בקביעות או להזניח ולהמשיך לחפש,

י.כ בחר להתאמן,

ההרגלים שעיכבו ותקעו מקלות בגלגלי האושר הוחלפו להם במהלך הזמן,

ההשקעה והסבלנות השתלמה כמו תמיד,

י.כ ניצח ומשפחתו זכתה.

מה אתך?

שואף/ת גם להתחיל לחיות?

מתפלל/ת לשינוי ומצפה לישועות?

שיטות האימון שלי בהחלט יעזרו לך לפרוץ את התקרות שחוסמות ממך לצמוח.

אני רוצה להזמין אותך באופן אישי לפגישת הכרות לא מחייבת שבה אספר לך על מחנה אימון אישי עבורך או עבור ילדיך (12-18) בן עשרה מפגשים אחת לשבוע למשך שעה -  אימון מרגש ומלהיב, מעורר השראה ובעיקר - במחנה האימון שלי את/ה היהלום הראשי.

שלכם בנאמנות ובאומץ,

אמיר גז- מאמן מנטלי לחיים ומדריך בשיטת

N.L.P -  ֹNeuro Linguistic Programming

'תקשורת וניתוב לשוני פיזיולוגי'

053-7509552

072-2509552

בקרו אותנו בפייסבוק – אמיר גז – מאמן מנטלי לחיים –

https://www.facebook.com/amirg4944/


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה