אישה חזקה



דרך התבוננות עצמית כנה ואמיתית תכירי את חוזקותייך לצד חולשותייך

זוכרת בבירור ולפירטי פרטים, אני בת 12 סוגרת את דלת חדרי וצוללת לתוך ספרים שרובם עסקו בנשים חזקות, נשים שכנגד כל הסיכויים נלחמו על זכויותיהם ועל הכרתן כנשים שתורמות לחברה, משאירות חותם ומודל לחיקוי לבנות צעירות שטרם הכירו את עצמן ולנשים רבות המחפשות השראה .

במשך השנים התחלתי לחקור לעומק את חשיבות הכח והעוצמה הנשית כחלק מחיפוש עצמי ומגיבוש אישיותי. מה מגדיר אותנו כנשים חוץ מגוף שונה ומורכב משל גברים? מה הייחודיות שלנו כנשים בעולם?

ככל שחפרתי פנימה כך גדלה אצלי ההבנה הגבוהה כי אנחנו הנשים כח יוצר יש מאין, כח ענק המניע את העולם ברגישות שרק נשים זכו בו, ובאומץ שנימצא רק אצל נשים .

אנו הנשים כח מתפרץ, שועטות קדימה מבלי להסתכל אחורה על ימי סבל וקושי. נשים שיודעות כי קשה היום אך המחר יהיה טוב יותר. נשים מלאות קסם שיודעות שהקסם הזה הוא built  in , הוא רק שלנו ובעזרתו אנו נסלול את דרכנו לעבר מימוש חזוננו.

חגית כהן

אנו הנשים מבקשות לחוות חיים ללא חרטות, מלאי סקרנות, רגישות, חמלה ונתינה. כי לנו אנרגיה ייחודית שרק  אנחנו יכולות לתמוך ולעזור אחת לשנייה בשתיקה רועמת אך מלאה באמירה.

כמאמנת נפלה בזכותי מתנה ענקית להכיר מכלול רב של נשים מקשת רחבה של גילאים, סטטוס, תפקידים ומצב משפחתי. כולן מתמודדות עם אותן התלבטויות, חששות, רצונות וקונפליקטים. המשותף לכולן ובאותה נשימה גם השוני שכל אחת היא מיוחדת ונדירה במינה ואין כמוה בכל העולם. כולן יפות עם בגדים ובלי בגדים, ללא קשר למבנה גוף, צבע עור או אורך שיער. כולן חופשיות להיות הן מבלי השוואות לאחרות.

בכל אחת התשוקה בעיניים למצוא את דרכה בעולם ללא פחד. האש היוקדת בנשמתה למצוא פתרונות לחייה, הרצון העז לא להיכנע לתכתיבים שלא מדברים עבורה.

אישה חזקה לא תישאר במקום שלא טוב לה בו, לא תישאר במקום שבו היא לא יכולה להיות ב 100 אחוז מי שהיא באמת.

אישה חזקה שלמה עם עצמה תבחר להקיף את עצמה באנשים שמאפשרים לה לפרוח. הדימוי העצמי שלה לא יהיה תלוי במה שאחרים חושבים עליה, אומרים עליה , או במה שאחרים מסביבה עושים.

אישה חזקה לא מתנצלת על מי שהיא ומה שהיא, אלא מביאה את עצמה לידי ביטוי מבלי לחשוש מביקורת, משיפוטיות או טענות כלפיה. ואם יש כאלה, היא יודעת להתמודד עם זה מבלי להרגיש פחות טובה .

כולנו נולדנו עם אותם גנים חתומים ע"י אישה. אותם גנים תורשתיים שעוברים מאישה לאישה בכל בעולם. הרצון שאנו מבקשות לעצמינו ולעולם משהו טוב יותר ממה ש"הטבע" הכפוי מנסה להכתיב לנו. רצוננו להשאיר חותם כנשים בדיוק כמו שהאל נתן את מתנתו עבורנו ליצור בתוכנו חיים.

קואוצינג נשי:

דעי את עצמך! מה היכולות שלך? מה הייחודיות שלך? מהן הצלחותייך? מה גורם לך להרגיש אישה חזקה? דרך התבוננות עצמית כנה ואמיתית תכירי את חוזקותייך לצד חולשותייך.

קבלי את עצמך כפי שאת! ואל תנסי להיות מישהי שאת לא.  פתאום תגלי שהחיים הרבה יותר קלים ככה.

אימון להעצמה נשית הוא תהליך מרתק, בו תלמדי לפעול מתוך אחריות ומחויבות, כיצד להוביל את החיים לעבר המטרות אותן הגדרת ובחרת לעצמך.

אני מאחלת שכל אחת מאתנו תשתמש בכלים שניסיון החיים נתן לה כדי להאיר את הדרך לבאות אחרינו.

זו הרגשה נהדרת, לקחת אחריות, לא רק למען עצמינו הנשים, אלא למען העולם הזה בכלל.

לכל שאלה/ייעוץ/הכוונה אשמח לענות [email protected]

                                    חגית כהן- מנטורית לצמיחה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה