איך לבצע עסקאות נדל"ן להשכרה בצורה נכונה?

$(function(){setImageBanner('4f25711a-198e-46a8-90b1-028e944f8773','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33917,'Image','');})

חושבים לרכוש נכסי נדל"ן לצורך השקעה ולהשכיר אותם כך שתוכלו להחזיר את ההשקעה שלכם ולהתחיל להרוויח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

עסקאות נדל"ן

מחירי הנדל"ן היום הביאו לכך ששוק השכרת הדירות בישראל הפך להיות הרבה יותר מבוקש מאי פעם. רבים אשר מחזיקים בסכום כסף גדול יחסית בבנק בוחרים להשקיע אותו במקום שיניב להם הרבה יותר כסף – נדל"ן. רכישה של דירה, והשכרה שלה באופן קבוע, תאפשר לכם להחזיר את ההשקעה שלכם בתוך כמה שנים, ולאחר מכן להשאר עם נכס שיוכל להניב לכם תוספת הכנסה קבועה באופן חודשי למשך כל החיים, ולדורות הבאים.

כמובן, הכל תלוי בצורה שבה תבצעו את העסקה, ואם אתם רוצים לבצע את העסקה בצורה נכונה, קראו את המאמר הבא ותדעו כיצד לבצע זאת.

התייעצות עם מומחים בתחום הנדל"ן

לפני שאתם בוחרים נכס אותו תרכשו, ומבצעים עסקאות נדל"ן להשכרה, חשוב מאוד שתתייעצו עם מומחים בתחום, במיוחד אם עדיין אין לכם מספיק ניסיון בנושא. כאשר מחפשים נכס לצורך השקעה חשוב מאוד לקחת נתונים רבים בחשבון כמו הביקוש לדירות להשכרה באזור בו נמצא הנכס, מצבו התחזוקתי של הנכס והאם נדרש שיפוץ בנוסף לעלויות הרכישה, מהם מחירי השכירות באזור בו נמצא הנכס, ועבור נכסים דומים לו, ועוד. כל נתון כזה ישפיע על הבחירה שלכם ויאפשר לכם לדעת האם אתם מבצעים בחירה נכונה והאם בסופו של דבר הנכס שתבחרו באמת יביא לכם את התשואה לה אתם מצפים.

לכן כדאי לפנות אל מומחים בתחום אשר יבדקו יחד אתכם את הנכסים השונים, את אפשרויות ההשקעה שלכם, התקציב שלכם ועוד ויסייעו לכם למצוא את אותן עסקאות נדל"ן שיהיו הטובות ביותר עבורכם.

בדיקת מצב עתידי

לעיתים אתם יכולים למצוא נכסים שאולי בטווח הקצר נראה שלא יניבו לכם תשואה גבוהה או שלא תוכלו לגבות עבורם שכירות גבוהה יחסית, אך לאחר כמה שנים המצב ישתנה לחלוטין והמחיר יעלה, או כמובן, ההפך.

לדוגמא, שכונה עתיקה אשר כרגע אין בה גני ילדים, מוסדות תרבות או אפילו מכולת, אך בשנים הקרובות מתוכן בה פיתוח גדול מאוד הכולל הקמה של גנים ובתי ספר, שטחים ציבוריים חדשים ועוד. כל פרט כזה יכול לשדרג משמעותית את השכונה ולהעלות משמעותית את מחירי השכירות בה, בשל הביקוש הרב למגורים באותה שכונה, והדבר יכול להוות הזדמנות מצוינת עבורכם! אתם יכולים למצוא דירה אשר כרגע נמכרת במחיר נמוך יחסית, ובעוד כמה שנים תהיה שווה הרבה יותר, ודירות כאלו הן עסקאות נדל"ן מנצחות!

כמובן, שימו לב גם למצב ההפוך. יכולות להיות דירות בשכונות אשר מתחילות להדרדר, אם זה מבחינת סוג האוכלוסיה בשכונה, שכונות אשר הביקוש עבורן הולך ופוחת ועוד, ושם יכול לקרות מצב הפוך אשר אם לא תחזו מראש, עלול להוביל אתכם להפסדים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה