אחד על אחד עם....יניב המגניב

$(function(){setImageBanner('8480f840-cc9c-45b0-a784-d503ab687337','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33917,'Image','');})

העמותה שהוא מתנדב בה, הקומיקאי האהוב, היחס לילדים וגם התחביבים האישיים. יניב המגניב עונה על הכל

 את יניב המגניב כולם מכירים ביבנה, ילדים, בני נוער וגם מבוגרים. החיוך שלו שופע בכל העיר ובכל הארץ. מה שלא יודעים עליו זה שהוא מתנדב כבר שנים בעמותת ילדים מדהימה. כעת יניב (אנג'ל) המגניב עונה על 12 שאלות שמעולם נשאל. היה מעניין.

 

- מתי החלטת שאתה רוצה להתעסק בעולם הילדים?
"מאז ומעולם היה לי ברור שאני אתעסק בעולם הילדים. גם שהייתי סטודנט למשחק שכולם חלמו תאטרון,אני חלמתי הצגות לילדים. אי אפשר להתווכח ילדים הם הקהל הכי אמיתי שיש,אתה לא מעניין הם יקומו וילכו.הם לא כמו מבוגרים שלא נעים אז ימחאו כפיים.."
 
- יש לך ילדים משלך...ספר על ההבדלים, בטוח הם אומרים לך משהו על זה. אולי אפילו מקנאים.
"אני בסטטוס גרוש ואבא ל-2 נועם{5.5}אמילי{2.5}.נועם כבר גדול והוא מבין שאבא שלו 'מגניב' ואין לו בעיה שיצטלמו איתי בקניונים או בג'ימבורי שאני איתם.. לעומותו אחותו הקטנה יותר רכושנית 'זה אבא שלי' מקבל מי שבטעות רוצה להצטלם שהיא לידי.יש מצב שבהרבה אלבומי תמונות של ילדים אחרים יש גם תמונות של אמילי. בעיניי הזכות הכי גדולה שניתנה לי ואני מודה 'לו' כל יום היא להיות הורה. זה כ"כ לא ברור מאליו להיות הורה ואין מתנה ענקית מזו. תמיד שהופעתי אמרו לי 'שזה יהיה שלך תבין..' אתה יודע מה?!צדקו!! אני זכיתי בזכות העבודה שלי להמון זמן משותף עם ילדיי ואני שותף לרוב הדברים שהם עושים וחווים ביום יום שלהם. החברים של ילדיי יודעים שאבא שלהם הוא מגניב, קנאה ממש אין, דווקא מבסוטים שיש הורה אחד שלא דופק חשבון והוא סוג של אח גדול שעושה שטויות בגן והגננת לא כועסת (הרבה) עלי."
 
 - מה היית עושה אם לא בעולם הילדים?
"אם לא הייתי מופיע בטוח היה לי גן פרטי. אני חושב שאשאר עם האהבה הכי טהורה שיש. צריך גישה ואהבה לילדים ואני חושב שיש לי את שניהם".
 
- מה דעתך על הקולגה היבנאית שלך מיכל הקטנה?
"אני חושב שמיכל כבר מזמן לא קטנה!! היא ביססה את עצמה יפה מאוד בצמרת עולם הילדים. יש לה קהל מעריצים שהולך אחריה כבר כמה שנים. אין ספק שהיא אשת עסקים מעולה!הייתי שמח למנהל כמוה".
 
- אתה חושב שיש ממך ציפיות להיות חייכני ומצחיק גם בחיי היום יום?
"ברור שיש ציפיות ואני לרוב תמיד גם עם חיוך על הפנים. הילד הקטן שראה אותי עכשיו מולו ,הוא מבחינתו אני 'יניב המגניב' בכל מצב ושעה וזה לא משנה אם אני בסופר, בקאנטרי או בקניון".
 
- מה הדבר הכי מרגש שעברת לאחרונה?
"הדבר הכי מרגש קורה בעוד כמה שעות שאמריא עם ילדי עמותת 'להושיט יד' שביקשו שאצטרף לטיול החלומות שלהם לארה"ב. ביטלתי ודחיתי כמה וכמה מופעים רק כדי להיות שם. בעיניי זו מצווה ענקית שלא ציפיתי שאזכה לעשות,אני יודע כמה זה חשוב לילדים (ולהורים) שנגיע לשמח את המלאכים המתוקים האלה".
 
- מי הדמות הכי מצחיקה בעולם הילדים?
"אני מאוד אוהב לראות את יובל סמו-קומיקאי ענק חסר כל טאקט-קורע אותי כל פעם מחדש. ומבין הקולגות שלי ניקי גולדשטיין קורע מצחוק ובעל יכולת אילתור מדהימה על הבמה".
 
- תגיד שלושה דברים באופי שלך שגורמים לך לעבוד מול ילדים?
"ילדים הם הקהל הכי אמיתי שיש!! אם אתה 'משחק' או לא אמיתי הם ישר יקלטו. אני חושב שאני כן ואמיתי, מצחיק ואוהב את מה שאני עושה שזה הכי חשוב".
 
 
- איך זה לעמוד ולעבוד מול קהל יבנאי שאתה מכיר את רובו גם בפן האישי?
"לשמחתי בפורים הקרוב אני חוזר להופיע 'בבית', אני ממש מחכה לזה. אני גאה בהיותי יבנאי ומתהדר בזה גם בתקשורת הארצית. לבוא להופיע מול חבריי ומכריי זו הרגשה הכי ממלאה שיש. אל תשכח שפה הכל התחיל..."
- את מי הערצת כשהיית ילד?
"ג'ים קרי- מאווווד אהבתי את הדמויות שעשה בסרטיו. ומבין האומנים שבארץ בהיותי ילד לא היו הרבה, היו רק מנחי ערוץ הילדים שעם חלקם הופעתי, אפרת רייטן מופע משותף שנתיים, מיכל ינאי-קצפת להטוטן הבית נראה לי שאת טל מוסרי הילד הנצחי".
- איזה שיר גורם לך לחייך?
" כל הדיסק החדש של רותם כהן".
- בתור חובב כדורסל מושבע, מי השחקן האהוב עליך?
" אני יבנאי....ברור שעומרי כספי".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה