פעילויות לילדים לחופש הגדול



החופש הגדול כבר מעבר לפינה ולהורים בינינו יש כבר את המחשבה מה הולכים לעשות עם הילדים כל כך הרבה זמן, וזאת בעיקר שרוב ההורים והילדים מיצו כבר את רוב האופציות שישנן לבילוי בארץ או בחו"ל.

פעילויות לחופש הגדול

אם אתם מקווים שהחופש הגדול יהיה קצר יותר, חשוב שתדעו כי הדיונים על קיצור החופש הגדול עדיין לא הסתיימו וגם אז ההורים יחפשו מה לעשות – מה שלא מותיר ברירה אלא לאתר שלל פעילויות לחופש הארוך ביותר מבין כל החופשים.

אז מה שווה לעשות ולאן כדאי לשלוח את הילדים גם בארץ וגם בחו"ל? כמה אופציות מדליקות בהמשך!

פעילויות לילדים בארץ

בארץ ישראל ישנן שלל פעילויות שניתן לבחור מהן לבילוי בחופש הגדול, ביניהן:

חוגים וסדנאות – שימו לב כי בחופש הגודל נפתחים שלל חוגים וסדנאות ייחודיות כאשר לא מדובר באותם חוגי כדורגל או חוגי טניס משעממים, אלא שכיום הילדים שלכם יכולים ליהנות מחוגים מעניינים במיוחד ביניהם: חוגי תכנות ופיתוח אפליקציות, חוגי סיירות וניווטים, חוגי שחייה, אפייה ועיצוב עוגות ושלל חוגים שמפתחים מאד את המחשבה. בכך הילדים לשכם יכולים ליהנות מתחביב מושלם להעביר בכיף את ימי החופש הגדול ואף לגלות מקצוע לעתיד.

קייטנות מיוחדות – לצד החוגים הייחודיים קיימות גם קייטנות מיוחדות כמו ימיה והיא קייטנה כיפית במיוחד המתרחשת כול כולה בחוף הים, כמו גם קייטנות ספורט, קייטנות סיירים, כאלה שעוסקות באפייה ובישול ושלל קייטנות יצירה. באמצעות קייטנה מיוחדת יכולים הילדים וגם אתם ליהנות מפעילויות כיפיות במיוחד במחופש הגדול.

טיולי מטיבי לכת - טיול מטיבי לכת עם הילדים יכול למלא לכם ימים שלמים בחופש הגדול. בישראל ישנם שלל מסלולים החל מהצפון עד הדרום שמתאימים למיטיבי לכת ביניהם: מדבר יהודה, מסלול היהודייה בצפון, מסלולי הליכה ביער ירושלים ואף חציית שביל ישראל שהוא מסלול שניתן לבצע בכמה ימים. בפעילות זאת ילמדו הילדים להכיר את ארץ ישראל, הם יכירו שבילים יפים, ילמדו כיצד מטיילים בצורה בטוחה תוך הנאה מחוויה ייחודית לכל המשפחה.

סוגי קטיפים - בחודשי החופש הגדול פותחות את שעיריהן שלל משתלות וחממות המציעות קטיף חופשי לכל המשפחה. בפעילות זאת אפשר בסכום סמלי למשתתף לקטוף מגוון ירקות, פירות וצמחים כמו למשל קטיף פרחי נוי במרכז הארץ, קטיף פלפלים בדרום או קטיף דובדבנים בירושלים. בכך כל ילד יכול ליהנות משלל רב שקטף לבד ולהבין כיצד צומחים הצמחים בארץ.

מוזיאונים ותערוכות – עוד בפעילויות בארץ ניתן ליהנות משלל מוזיאונים ותערוכות כאשר מרבית המוזיאונים וברכזי התרבות פותחים בחינם בשבועות של החופש הגדול. בימי החופש שלל הפעילויות מתרכזות בילדים ובמשפחה כך שניתן ליהנות מתערוכות וסיורים המותאמים לילדים והורים.

כדאי לקרוא: כך תתכננו ימי כיף בצורה נכונה.

פעילויות לילדים בחו"ל

אם החלטתם שאתם רוצים לעשות צעד קצת יותר גדול ולהגיע עם הילדים לחו"ל - חשוב שתדעו כי ישנן כמה פעילויות מומלץ לחופש הגדול בחו"ל:

מחנה קיץ – מחנה קיץ היא דרך נהדרת שבה הילדים שלכם יכולים להעביר את החופש הגדול כאשר בפעילות מסוג זה המתרחשת במדינה דוברת אנגלית כמו ארצות הברית או אנגליה - לומדים הילדים כמה שעות בבוקר אנגלית וזאת כדי לחדד את השפה, תוך שבשעות החופשיות שלהם הם מכירים את האתרים החשובים במקום, יוצאים לפעילויות חברתיות, מדברים רק אנגלית ולומדים להכיר את המקום והשפה. כיום מחנה קיץ מתקיים בבתי מלון או בקמפינג בשטח והוא נחשב חוויה מדהימה! שליחת הילדים למחנה קיץ יכול לעזור להם מאוד בהתפתחות, בין אם מדובר בפיתוח השפה לבין אם מדובר בפיתוח חברויות וכישורים חדשים.

שייט בספינת פאר – דרך נוספת להתפנק בחופש הגדול היא באמצעות שייט בספינת פאר. כיום רבות המשפחות שבוחרות בחופשה שכזאת שכוללת ספינת פאר שהיא בעצם בית מלון הכול כלול ברמת חמישה כוכבים. במהלך השייט אפשר ליהנות ממסע לאורך נהרות ימים ונופים באזורים שונים ומשתנים בעולם, בזמן ששיט כזה כולל עגינה בכל יום ביעד אחר אשר בו עוגנים ומכירים את המקום בשיטוט חופשי או באמצעות מדריך טיולים. בכך אפשר ליהנות מחופשת הכל כלול של עשרה ימים לפחות, אשר באמצעותה כל המשפחה נהנית!

חופשת בטן גב בתאילנד - יעד נוסף שמתאים למשפחות הוא תאילנד כאשר מדובר במדינה מקסימה ששיש בה פעילויות כלל המשפחה. חופשה כזאת נחשבת אטרקטיבית במיוחד וזאת משום שהשהות בה זולה כמו גם הפעילויות והמקום שבו נופשים. בתאילנד אפשר לבלות שבועיים עם הילדים שבהם שלל פעילויות מים, חופים מקסימים, יערות וג'ונגלים, נסיעה בג'יפים, הכרה של חיות חדשות, טיולים בשווקים וטעימת שלל מאכלים ייחודיים.

אז אם אתם רוצים לא להשתעמם עם הילדים בחופש הגדול וליהנות מחוויה ייחודית – זה הזמן לבחור פעילות ולהתחיל לתכנן את הפעילות המושלמת עבורכם!

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה