התמחויות צלילה- מה זה ואיפה עושים את זה?



התמחויות צלילה הן קורסים שנועדו לשפר את כישורי הצלילה, להתמחות בנושאים שונים מעולם הצלילה ולהרחיב את הידע של הצוללים. אז לאלו מכם שעברו קורסי צלילה כוכב 1+2, המשיכו לקרוא כדי להבין לאן עוד אתם יכולים להגיע עם הידע שלכם.

התמחות צלילה באילת

סוגי התמחויות צלילה:

התמחות עומק- כל צלילה לעומק של 30 מטר והלאה חושפת אותנו לשיכרון מעמקים, לחץ וזמני תחתית קצרים. בקורס התמחות עומק (בין התמחויות הצלילה החשובות שקיימות) תוכלו ללמוד על תכנון נכון של צלילת עומק ואת כל הנהלים הכרוכים בצלילת עומק. משך הקורס הינו 3 ימים. תנאי הקבלה הם מגיל 15, כוכב 1, מינימום 52 צלילות ומצב בריאותי תקין.

התמחות ספינות טרופות- בקורס הכולל שיעור תאוריה ו-4 צלילות מים פתוחות, תלמדו איך למפות ולסמן ספינה טבועה, איך להגיע לבטן הספינה תוך שימוש בציוד מיוחד ונהלי בטיחות לביצוע הצלילה. משך הקורס הוא יומיים ותנאי הקבלה הם: גיל 15/18 , קורס כוכב 2 ומצב בריאותי תקין.

התמחות איזון- קורס חשוב ובסיסי לצלילה. בקורס תעברו תרגילי איזון מתחת למים כדי לשפר את המיומנויות והיכולות שלכם מתחת למים. משך הקורס הוא יומיים והוא מכיל שיעור תאוריה ו-4 צלילות מים פתוחים. תנאי הקבלה הם מגיל 12, כוכב 1 ומצב בריאותי תקין.

התמחות לילה- בקורס התמחות לילה תוכלו ללמוד על תכנון צלילת לילה, הציוד הנלווה המתאים על חיות הים, תקשורת, ניווט וכד'. הקורס נמשך יום אחד וכולל שתי צלילות מים פתוחים. תנאי הקבלה הם מגיל 12, מצב בריאותי תקין וכוכב 1.

התמחות ניווט- במהלך יומיים תתרגלו ותלמדו על ניווט מתחת למים: שליטה בעזרי ניווט וקריאה נכונה של תוואי השטח הימי. הקורס בנוי מצלילת מים מוגנים ומשלוש צלילות מים פתוחים. תנאי הקבלה הם מגיל 12, מצב בריאותי תקין וכוכב 1.

התמחות סריקה והצפה-  בקורס הנערך במשך יום וכולל שיעור תאוריה ושתי צלילות מים פתוחים, תלמדו על שיטות חיפוש של עצמים במים בתנאי ראות שונים, סימונם והצפתם אל פני המים. תנאי הקבלה הם מגיל 15, מצב בריאותי תקין וכוכב 1.

בנוסף להתמחויות האלה ניתן לעבור גם התמחות מחשבים, התמחות NITROX והתמחות סובב ימי. כל מועדון מציע התמחויות שונות ובמחירים שונים ולכן כדאי לעשות השוואה.

 

מחפשים מועדון צלילה להתמחויות באילת? היכנסו לאתר של "צלילוּת"- מועדון צלילה בנקודה הכי שקטה ויפה באילת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה