תחזית על פי קלפי הטארוט שבין ה20- 26 ליולי



תחזית על פי קלפי הטארוט לשבוע שבין 12/ 20/07 ועד 26/07/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

מזל טלה

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר שמביא לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה, אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם.

בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים.

זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. הקלפים ממליצים לכם בחום להיות נכונים להשקיע הכסף, הזמן ואת כל המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם.

 

מזל שור

נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית, ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבועה תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם, אך לצערי לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון ויתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להתחבר לסבלנות, התמדה ואורך רוח!

 

מזל תאומים

חולשה אנרגטית וחוסר שביעות רצון יוצרים בעבורכם שבוע אפרורי מלווה במצבי רוח ובחוסר סבלנות. נטיית לבכם הראשונית היא להתרכז בחצי הכוס הריקה ובמה שלא הצלחתם להשיג, לשפר או לשנות. תהליך זה של התמקדות בשלילי, יוצר תחושת אכזבה שאין בה כל ממש ובדיקה אמיתית וכנה, תעיד שלמרות הקשיים שטורדים את מנוחתכם, המצב הכללי שלכם בסך הכול די בסדר.

המוטיב המרכזי השבוע יהיה בנושאים הקשורים בכסף, חומר וברכוש. התעסקות זו נובעת מכך שבשלב זה מצבכם הכספי איננו משביע רצון והדבר מעורר את דאגתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לדאגה ובמידה ותתחברו לאופטימיות, להתמדה ולנחישות תוכלו לעבור את התקופה הזו בקלות.

לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב למפגשים והיכרויות חדשות אשר עשוית להביא לסיומה של תקופת בדידות.

לזוגות שביניכם: לאחרונה חל ריחוק מסוים ובן הזוג שלכם אינו מגלה בכם עניין כבעבר והדבר מוביל למתחים ולחילוקי דעות. חשוב שתדעו שחילוקי דעות יכולים להיות הזדמנות נהדרת להרחבת אופקים ולצמיחה אישית. הסוד האמיתי לשמירה על חיי זוגיות טובים ויציבים אינו טמון בהיעדר עימותים אלא באופן בו נפתרים העימותים בין בני הזוג.

 

מזל סרטן

עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם.

זוגיות: משהו בהתנהגותכם האישית בתוך הזוגיות שלכם לוקה בחסר. סדר עדיפות שגוי שנובע מראייה או הבנה לא נכונה של מצבכם הזוגי, גורם לכך שאתם מרגישים כבויים וכהים, ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיותכם. תהליך זה של התקררות רגשית גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. יום הולדת שמח לחוגגים!

  

מזל אריה

עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם.

זוגיות: משהו בהתנהגותכם האישית בתוך הזוגיות שלכם לוקה בחסר. סדר עדיפות שגוי שנובע מראייה או הבנה לא נכונה של מצבכם הזוגי, גורם לכך שאתם מרגישים כבויים וכהים, ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיותכם. תהליך זה של התקררות רגשית גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם.

יום הולדת שמח לחוגגים!

 

 

מזל בתולה

שבוע חיובי ניצב בפתח והמון אתגר ועניין ממתינים לכם. קלף 8 המטות משקף שהתמדה נחוש, מגובה באמונה בעצמכם ובדרככם תוביל אתכם תוך זמן קצר לשינוי בהרגשתכם ולסיפוק.

השבוע זהו זמן נהדר, לתת גז ולמנף רעיון או עשייה שאתם מאוד רוצים לקדם. לאלו מכם שהחלו במשהו חדש - עבודה חדשה או לימודים, מראים הקלפים על המון אנרגיה חיובית שרק ממתינה לכם שתשתמשו בה בתבונה. פעולות נחושות שמלוות באמונה בעצמכם ובבורא עולם, יקדמו אתכם לעבר המטרות שהצבתם לעצמכם.

זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ.

טיול או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום.

מעבר דירה או שיפוץ של מקום המגורים הופך לצורך שימומש בקרוב.

 

 

מזל מאזניים

לאחרונה הייתם עסוקים בלקדם את עצמכם למקום יותר טוב הן מבחינה רגשית, מקצועי, והן מבחינה אישית. התהליך הזה דורש המון אנרגיה ואמונה, לנחושים שבינכם צפוייה הצלחה. השבוע הקרוב מוצא את אתכם עייפים ודי מבולבלים מבחינה רגשית. רבים מכם חשים שהם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. דילמה שמתקיימת בליבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. זה הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם לאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה לזוגיות שלכם, מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו על זוגיותכם.

טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר בעתיד הקרוב.

 

מזל עקרב

אתם נוטים להסתכל ולהתמקד בדברים השלילים שקורים לכם. תהליך זה מוביל אתכם לראייה פסימית של המציאות שעוטפת אתכם, ולכן היכולת שלכם להימנע מחשיבה שלילית חשובה מאוד בשבוע זה. לאחרונה נשמתכם חלשה ומעט הרגעים החיוביים שאתם חווים ביום יום, אינם מספקים לכם את האנרגיות הדרושות להתמודדות עם מצבכם. כדאי לקבל עזרה רוחנית שתספק לכם את היכולת להתחבר מחדש לכוח ההתלהבות שטמון בחיים, מומלץ לשנן לעצמכם ולראות בדמיונכם, מוקרן על מסך בתוך המוח, את צירוף האותיות ע.מ.ם שלקוח מתוך ע"ב השמות. צירוף אותיות זה, כוחו יפה להצתת הלהט שכבה בלב. חקקו אותו על לוח לבכם מתוך אמונה כנה בצדקתו של בורא עולם ובע"ה תראו נפלאות. תכליתו של השבוע הקרוב תעמוד בסימן של התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר. התמקדות בדברים הטובים המקיפים אתכם תסייע בידיכם להיחלץ מתהליך הדכדוך.

זוגיות: בתוך לבכם מקננת תחושת בדידות אותה אתם מיטיבים להסתיר. כלפי חוץ אתם משדרים זוג (עסקים כרגיל) אבל בתוך הבית פנימה, אתם חשים לבד ובראשכם מתרוצצות המון מחשבות ושאלות שקשורות בזוגיות שלכם. אז שאלות רבות יש לכם, את התשובות כדאי לכם למצוא במהירות. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם כדאי לכם לשקול פנייה לייעוץ והכוונה זוגית.

צמיחה רוחנית: לעולם לא תוכלו להשיג שלווה על ידי כניעה לגוף, נשמתכם פשוט לא תוותר. לכן הדרך היחידה לנצח היא לגרום לגוף לרצות את מה שהנשמה רוצה!

 

מזל קשת

שבוע של שינויים ותמורות שישפיעו על צעדיכם הבאים הן בבית והן מחוצה לו. פרק שמסתיים, תהליך שהושלם או תקופה שתם זמנה, מציבים אותכם על מפתנה של דרך חדשה. רבים מבני מזל קשת נמצאים בנקודה שבה עליהם להיפרד ולהשאיר מאחור מערכות יחסים ומקומות שכבר אינם מתפקדים ואינם מובילים אתכם לצמיחה. אצל חלקכם מדובר בסיומה של עבודה, או צורך בשינוי בקריירה, הסבה מקצועית וכו', ואצל חלקכם מדובר על סיומה של זוגיות, פרידה וניתוק. ניתן לומר מבחינה רוחנית שתהליכים חיצוניים ונסיבות שונות מציבים בפניכם שינויים כאלה ואחרים (הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי) אשר למעשה לא הייתם מוכנים לעשותם מיוזמתכם. שינויים אלו יצריכו מכם להסתגל למצבים חדשים אשר בתחילה עשויים להראות לכם כקשים ובלתי נסבלים אך לאחר זמן מה תוכלו להבין כי הדברים אשר קרו, הסירו מעליכם גורמים שונים אשר הגבילו ועכבו את התפתחותכם, לכן קבלו באהבה את השינויים אשר ניצבים למולכם ונסו למצוא בהם את התרומה החיובית אשר תוביל לשחרורכם ולצמיחתכם האישית והרוחנית.

השבוע יהיה עליכם להקפיד ולהיזהר מתאונות, נפילות וחבלות - הן בבית והן מחוצה לו. הקפדה וערנות ימנעו כאבים מיותרים.

זוגיות: לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק צפוי שחרור שמעיד על סיום של תקופה משמעותית בחייכם. השבוע יש נטייה להיקלע למריבות עם בן הזוג, נהגו בחוכמה והשתדלו לא להסלים את המצב. מצב רוח: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע מנוחה שכזו, תוביל למילוי המצברים.

חופשה או טיול יכולים להשתבש וכדי לקחת זאת בחשבון ולהיערך בהתאם.

 

מזל גדי

השבוע הראשון של חודש אב נפתח בחולשה, בדידות בדאגה ובהמון מחשבות שמקשות עליכם לעצום עין. אין לכם הרבה חשק לאנשים שסביבכם, אתם מודאגים, מתוחים, עייפים, סף הרגישות שלכם נמוך ובליבכם יש כעס או טינה כלפי כל העולם. מהמקום הזה אתם יכולים עד מהרה למצוא את עצמכם מתווכחים ועושים טעויות שבזמן אחר או במצב אחר לא הייתם עושים. הקלפים משקפים שהתהליך אותו אתם עוברים כעת הוא תוצאה של מירמור וחוסר שלום פנימי בתוככם. כדי להשיב את השלום והשלווה לעצמכם, יהיה עליכם לבצע מספר פעולות כגון: להפריד את העיקר מהטפל וללמוד לשלוט בכעסכם. אחת ההצעות היעילות לשליטה בכעסים היא לספור עד עשר לפני שאתם בוחרים להגיב. אם אתם ממש כועסים, אז תספרו עד מאה.

בינו לבינה: שחיקה וקרירות במערכת הזוגית מעלה אצל חלק מהגדיים מחשבות על רומן מחוץ למסגרת הקיימת. למרות שזה אולי נראה מפתה ומבטיח, עליכם להיזהר! פריצת המסגרת הקיימת איננה בחירה נכונה לטפל בבעיה ובזמן כזה או אחר יהיה עליכם להתמודד עם ההשלכות שכרוכות בבחירה שכזו.

בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים.

 

מזל דלי

עכשיו הזמן בעבורכם להשתדלות אמיתית למען עצמכם. נכונותכם להאמין שיש לכם את הכלים הדרושים כדי לפרוץ קדימה ולהשיג את מבוקשכם, חיונית להצלחת התהליך. לדליים ממתין שבוע פעלתני ותוסס ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים עד מעל הראש בניסיון לשמור ולמנף הישגים. חשיבה אסרטיבית ונחושה תסייע בידיכם לקדם את ענייניכם השונים בצורה היעילה ביותר.

זוגיות: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. כמו כן, זוהי תקופה טובה ללימודים בכלל ולהתמקדות בנושאים רוחניים בפרט.

בבית: עיסוקים הקשורים בתיקון, החלפה או מכירה של כלי תחבורה עולים על הפרק. הקלפים ממליצים לכם לבדוק היטב את כל הנתונים לפני שאתם מגיעים לכלל החלטה כזו או אחרת.

התיקון השבועי: להתחבר אל אומץ לב, ליוזמה ולהתלהבות שיובילו לפריצת דרך לה אתם מצפים.

 

מזל דגים

השבוע הראשון בחודש אב, יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שקיימת מתיחות סמויה בתוך הבית שמובילה לחוסר יציבות רגשית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת, יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב, לכן היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את הכעסים על מה שמפריע לכם. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. שיפוץ, תיקון וצביעת הבית עולים על הפרק וריח של התחדשות נישא באוויר.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידיכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר.

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

(8443)

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה