תחזית שנתית - לשנת תשע"ג בעזרת התרולוגיה וקלפי הטארוט



עוזי הכהן מביא לנו את התחזית השנתית לכל בני המזלות על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט.

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

  

 

מזל טלה

 שנת תשע"ג מביאה הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף. שנה בעלת מוטיב חומרי ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות החומרי, העיסקי והמקצועי שנפתח בעבורכם בשנה הזו. הדבר יכול להתבטא בהתחלה של עסק חדש, השקעת כספים חדשה או דרך כספית חדשה. המבחן השנתי של בני מזל טלה – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להתמלא באמונה אמיתית ביכולת שלכם להגשים במציאות את רצונותיכם.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם עוד בשנה שחלפה, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בשנים הבאות, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו", חשובה מאוד להצלחתכם העתידית.

לדורשי העבודה שביניכם: זוהי שנה טובה לחזור למעגל העשייה. התחלות מקצועיות חדשות שיש בכוחם לשפר את הרגשתכם ואת תזרים המזומנים שלכם בע"ה עוד יגיעו. בנוסף, בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה, משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: הזדמנות לשפר קשרים קיימים, שבשנה שחלפה סבלו מלא מעט ריחוק, קטנוניות, ביקורתיות ושגרה. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו בשנת תשע"ג לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים.

כספים: השנה יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה. שיהיה בהצלחה.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה: לקרוא את שפת הסימנים. שנה טובה ואלוהים אתכם!

 

מזל שור
 
היכולת שלכם להשתמש בצורה נכונה ובטוחה בידע שכבר רכשתם ושהוא קיים ברשותכם, היא זו שתשפיע על איכותה ונדיבותה של שנת תשע"ג. השנה הזו מוצאת את השוורים משני צידי המתרס של קבלת העזרה. מצד אחד יש תעסוקה במתן עזרה, עצה וסיוע לאנשים אחרים, ובואו בעת יש צורך לגלות אחריות ובגרות להמשיך ולקבל עזרה כזו או אחרת שתגרום לכם להיות לאנשים טובים יותר. ענייני כספים ויכולות כלכליות עומדים במרכזה של השנה הזו. ניתן לומר שהחשש הכלכלי שבשנה שעברה העיב על מצב הרוח שלכם ופגם ביציבותכם הרגשית מתפוגג, ובחצייה השני של השנה החדשה, כלומר החל מהחודש השישי, ניתן לראות שיפור ניכר בתחום הכספי. בנוסף, סכום כסף שמגיע (פיצויים, חיסכון שמשתחרר, החזר מס, הלוואה מחבר וכו') עשוי לעזור ולתת לכם מרווח נשימה, אך עליכם להקפיד ולהשתמש בכסף זה בתבונה.

בעבודה: שנת תשע"ג היא שנה של שינויים. היכולת שלכם להסתגל במהירות למצב חדש שנוצר, היא המפתח להתנהלות יעילה במקום העבודה. ההבנה שאין טעם לבכות על חלב שנשפך תאפשר לכם להשלים עם השינויים שנוצרים במקום עבודתכם מתוך תחושה של השלמה ושיתוף.

זוגיות: אפרוריות, עייפות וחוסר חדוות חיים מאפיינים את הקשר שבו אתם מצויים. מצב זה הוא תולדה של שגרה שמציבה את הזוגיות שלכם במקום נמוך ולא מכובד. תהליך זה, במידה ולא יטופל, יצור מצב של ריחוק ושחיקה שיבוא לידי ביטוי במערכת יחסים מתוחה ומתסכלת. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם בשנה הנוכחית, להתגבר על מחסומי הבושה ולהסכים ביחד לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולברר ביחד! לאן פניכם מועדות.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: להחליף את כל ה"צריך" שבחיים שלכם ל"רוצה"!

מזל תאומים

שנת תשע"ג פותחת אצל רבים מבני מזל תאומים את הדרך לנתיבים רוחניים, ושאלות שקשורות בחיפוש אחר משמעות החיים, שאלות שקשורות בהגשמת היעוד האישי ובמציאת הדרך המלכותית שתוביל לשקט נפשי, יעסיקו אתכם. הרצון להשתחרר ולצאת אל החופש בוער השנה בעצמותיכם. התחושה שאתם כבולים לעבודה משעממת או תקועים בזוגיות אפורה ו/או בחיים לא מספקים אינה נותנת לכם מנוח וטוב שכך, משום שרק מהמקום הזה של חוסר מנוחה, מתחיל תהליך הצמיחה האמיתי. מבחינה קבלית ניתן לומר שעם כניסתה של תשע"ג, נשמתכם נסערת והיא חשה שהמקום והמצב בו היא נמצאת כיום, כבר אינם מספקים לה את הכלים הדרושים להמשך התפתחותה הרוחנית והמעשית עלי אדמות. ההבנה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם, אמורה לסייע לכם להיחלץ ממצב פסיבי ולהתחיל ולפעול, כך שמעז יצא מתוק. זכרו, אתם לא צריכים לחכות לאותו גילוי מדהים אשר בגללו תשנו את חייכם מקצה לקצה, צאו בלב נקי וחפשו את הדבר אשר אמור לעשות זאת, וזהו הצעד הראשון בדרך חזרה לצמיחה.

בעבודה: בשנה זו יהיה עליכם לפקוח עין ולהיזהר מטעויות שטותיות שלא מאפיינות אתכם. חוסר תשומת לב עשוי להסב נזק לשמכם ולמעמדכם, לכן גלו ערנות. לימודים או העשרה כזו או אחרת עולים השנה על הפרק והדבר מומלץ בעבורכם בחום.

זוגיות: בשנה זו, יותר מכל צריכה הזוגיות שלכם למצוא מכנה משותף. משהו שיצוק משמעות ותוכן לשותפות הזוגית שאותה יצרתם. לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק, מראים הקלפים על מהלכים ופעולות שיאיצו את סיום הקשר.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: להתחייב באמת! שנה ברוכה ואלוהים אתכם!

מזל סרטן

 שנת תשע"ג מובילה את בני מזל סרטן בנתיב של הכרה רוחנית ושאיפה להגיע להארות ולמצוא תובנות שיובילו לבגרות רגשית ולאחריות מוסרית ורוחנית. ניתן להגדיר את השנה הזו כשנה פסיכולוגית שבה רבים מכם יבחרו להתכנס בתוך עצמם כדי למצוא את החוכמה וההבנה שיאירו לכם את הדרך ויאפשרו לכם להפוך למוארים. שנת תשע"ג היא שנה של תהליכים נפשיים ורגשיים שמשפיעים על מצב הרוח,  שנה של עשיית חשבון נפש שמביא את ההבנה ואת האור. חשוב לציין שהתהליך הזה, ילווה בתחושת התבגרות עד כדי תחושה שמאפיינת זיקנה, ולכן רבים מבני מזל סרטן ימצאו את עצמם השנה קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך - הקלף השנתי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם עדיין בשלב של חיפוש כזה או אחר. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו בטוחים, ואצל חלקכם מדובר בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה.

בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם בשנה הזו לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה.

זוגיות: חוסר בתקשורת עלול בשנה הזו לגורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים השנה לצורך.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: דעו למצוא את השקט בהמולה. שנה מבורכת ואלוהים אתכם!

מזל אריה

תשע"ג היא שנה חומרית במהותה ונושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים יעמדו במרכז עשייתכם, כמו למשל התחלה עיסקית/מקצועית חדשה. שנה בעלת אנרגיות טובות ממתינה בפתח. הססנות וחוסר החלטיות עלולים לגרום לכך שבשנה הקרובה, דברים יתעכבו מלהיכנס לחייכם, לכן חשוב מאוד בשנה הזו להשתדל ולהימנע מ"רגלים קרות" ומהססנות יתר. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם.

בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך השנה יותר התלהבות וחשק. בליבכם פנימה מתקיים חשש/ספק שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. קידום שהתעכב סוף סוף מגיע.

לדורשי העבודה שביניכם: זו שנה טובה להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר.  באופן כללי הקלף השנתי שלכם - אביר המטבעות, מלמד שבשנה זו  רעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל בצורה היעילה ביותר, יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! הקלף השנתי מלמד שבזוגיות שלכם צריך לעבוד על רומנטיקה, להוסיף רגש, מגע וחום. אל תתעצלו לעשות זאת.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: למדו לבחור באור! שנה טובה ואלוהים אתכם!

                       

מזל בתולה

שנה לא קלה, אך חיובית בעבורכם. בשנה הקרובה, בני מזל בתולה נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם בשנה הזו לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה. תשע"ג תאופיין בחוסר יציבות רגשית ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל בתולה מוצאים את עצמם כמו מלך שאין לו ממלכה והם חסרי שקט וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות, להימנע מביקורתיות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שבשנה הזו החיים היו קלים יותר.

לדורשי העבודה: עבודה חדשה ניראת באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כל עבודה שמוצעת לכם גם אם זה לא כל כך נראה לכם. כמו כן, עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על בשנה זו על הפרק ורבים מכם ימצאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים, מכירה או קנייה של נכס ועיסוק בנדל"ן.

זוגיות: סימני שאלה רגשיים יוצרים זוגיות שלרוב איננה יציבה. יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. בשנה החדשה, יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. תקשורת לקוייה ושתיקה רק יחמירו את המצב, לכן מומלץ בחום לגלות בגרות רוחנית ולמצוא את הדרך לשיפור התקשורת הבין זוגית.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: למדו איך להשתחרר מהעבר! שנה טובה ואלוהים אתכם!


מזל מאזניים

 שנה טובה ממתינה לבני מזל מאזניים. זו שנה רוחנית במהותה ורבים מכם ימצאו את עצמם מגלים עניין בתחומים שקשורים במיסטיקה, דת, רוחניות והעידן החדש. שנה של מנוחה, הקלה וקצת רוגע. בשנה שחלפה אתם השקעתם מאמץ רב בכל הקשור לשמירה על התא הזוגי, בשמירה על מקום עבודה, בטיפוח קריירה, בלמידה. למרות שנושאים אלו דרשו את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! ושנת תשע"ג שבא עליכם לטובה, היא שנת מימוש ובשנה הקרוב בע"ה תזכו לקטוף את פירות המאמצים שהושקעו על ידכם.

בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם  לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביומיום מתוך ידיעה אמיתית שהעשיר האמיתי הוא האדם ששמח בחלקו.

כספים: למרות שבשנה הזו מסביב הכל רוגש, יש לכם בתשע"ג הזדמנות טובה לקדם השקעה כספית או לייצר דרך שבה אתם מוצאים נתיבים שמזרימים לכם כסף כמו למשל מכירה של בית או נכס שעד עתה עמדו ללא רוכש.

זוגיות: זו שנה טובה לטפל בנושא הזוגיות שלכם.

לרווקים: מציאת שותף שיודע לכבד את הלבד שלכם אכן אפשרית ובשנה הקרובה יש לכם אפשרות לפגוש ולהכיר אנשים שמתאימים לכם מבחינה שכלית. זוהי שנה טובה לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב.

לנשואים שביניכם: שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפויה שנה מפרה... לאלו מכם השוקלים השנה יציאה לטיול או חופשה קצרה בחו"ל, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: לדעת להיות לבד מתוך מקום של חוזק ועוצמה. שנה טובה ואלוהים אתכם!

 

מזל עקרב

 שנה שבה הרגש והאינטואיציה שולטים. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם (בעיקר את הנשים) ורבים מכם מוצאים את עצמם בתשע"ג קצת מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת יותר עניין, משמעות ותוכן מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים, יהיה עליכם בשנה הקרובה להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים ובכך להתחיל ולהניע את גלגלי השינוי שאותו אתם מבקשים לעצמכם. בשנה זו על העקרבים להיזהר בלשונם. הקפדה על כשרות הלשון היא המפתח לשנה חיובית. התורה מספרת שהקב"ה השתמש בכוח הדיבור על מנת לברוא את העולם (ויאמר אלוקים: "יהי אור!"). הדיבור ניתן לנו ככלי לבניה ויצירה והוא יכול לברוא עולמות. מצד שני עלול הדיבור גם להשמיד ולהרוס. לא נכון לחשוב שרק אקדחים וסכינים מסוגלים להרוג, גם מילים עלולות לעשות זאת, לכן היזהרו בלשונכם.  

בעבודה: השנה יש לכם הזדמנות להוכיח את נחיצותכם, לכן אל תהססו להיות ראש גדול ולקחת חלק בכל פעילויות שמתרחשות בארגון שלכם. לימודים והרחבת דעת, קורסים והעשרה עצמית יעשו לכם טוב, לכן אל תהססו למצוא משהו שמעניין אתכם ללמוד והירשמו!!! 

זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית יוכלו בשנה הקרובה לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה.

כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. מכוון שזו אינה שנה כספית בעבורכם אלא שנה רגשית, הקלף השנתי מייעץ למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורח המציאות.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: למדו לבקש סליחה! שנה טובה ואלוהים אתכם!

 

מזל קשת

 שנת תשע"ג חיובית במהותה ונושאים שקשורים בהבעת רגשות וחיבור רגשי בינכם לבין גורם אחר, יוצרים תחושת אחדות והשלמה. בשורה משמחת, ידיעה מעודדת או סתם חדשות טובות, גורמות בשנה זו לשינוי חיובי במצב הרוח שלכם. תהליך שאתם עוברים/שינוי בגישה, יוצר בליבכם אופטימיות מחודשת ומעניק  לכם בשנה זו כוחות חדשים ונקודת מבט חיובית על הסובב אתכם, ולאחר שנים שבהן לא הייתם במיטבכם, מתחילים לראות השנה את ניצני השיפור. הדבר יתאפשר בעיקר בזכות עזרה שתקבלו ממקור חיצוני אשר יעודד ויסייע בידיכם להתמודד בהצלחה עם השאלות והקשיים. השינוי החיובי בתשע"ג, יבוא לידי ביטוי במספר תחומים בחייכם שהעיקרי שבהם הוא שיפור בתחושת בערך העצמי. פועל יוצא של התהליך הזה הוא שיפור בתא הזוגי שלכם, שעד עתה לצערי סבל מחוסר הבנה וליקוים בתקשורת. כמובן ששינוי חיובי יחול גם בעבודה ובקריירה, כמו למשל: הזדמנויות חדשות וטובות שיעלו השנה על הפרק. למי מכם שיהיה ער וערני לזהות את הפוטנציאל הטמון בהזדמנויות אלו ולנצלם עד תום, צפוי שיפור משמעותי אשר ישפיע על הקריירה שלכם בפרט ועל חייכם בכלל.

אהבה וזוגיות: זוהי שנה נהדרת לממש את עצמכם מבחינה רומנטית. נקיטת גישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו להנאתכם ויתקבלו בשמחה אצל בן זוגכם. לפנויים תהה זו שנה טובה ליצירת קשרים חדשים שיכולים להוביל למיסוד קשר ולחיים משותפים.

אזהרה: השנה על הקשתיים לדעת למתוח את הגבול בין שמחה חיובית להתהוללות, בין חופש להפקרות.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: לדעת את מחיר האיפוק. שנה טובה ואלוהים אתכם!

מזל גדי

שנה של הישגים ואפשרויות בלתי מוגבלות ממתינה לבני מזל גדי. בשנת תשע"ג נתיבים חדשים נפתחים בעבורכם ובשנה זו יהיה נכון ביותר בעבורכם להתחיל וליצור את העתיד בקיומו אתם חפצים. למרות הלחצים שקיימים, רבים מבני מזל גדי נמצאים בשנה חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שהתקבלו בשנה שחלפה, הן ההחלטות/בחירות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים נראה מעודד ומבטיח. הקלף השנתי שלכם מלמד שתהליך שהתחלתם עוד בשנה שחלפה והושקעו בו מאמצים רגשיים ונפשיים עמוקים, מגיע אל שלביו הסופיים. התוצאה שתושג בשנת תשע"ג תגרום לכם נחת ותפצה אתכם על זמנים לא יציבים שחוויתם.

בעבודה: שנה שבה עליכם לפרוץ קדימה ולהטביע חותם. מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבשנה זו, יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה - תגמול ראוי לא יאחר לבוא. לאלו מכם שהחלו בעבודה חדשה, אל חשש עשיתם את הצעד הנכון ויש לכם אפשרות נהדרת להתפתח ולהצליח. נושאים שקשורים בעבודה כעצמאי ובעסקים עם גורמים מעבר לים, צצים ועולים בשנה זו על הפרק.

בכל הנוגע לכספים: גם כאן ניתן לראות שהשנה מסתמן לו שיפור, יחד עם זאת אתם עדיין אינכם בטוחים מספיק, לכן גם השנה היו מחושבים.

לרווקים: האנרגיה שמציפה אתכם השנה גורמת לכם להראות טוב. אתם קורנים, מושכים ומשדרים פתיחות. השנה הקרובה טומנת בחובה הזדמנות טובה ליצור וליזום מצבים אשר עשויים להביא קץ לבדידות.

הזוגות שביניכם: השכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של שנה זו שכוללות אהבה, שיתוף ונתינה, ותוכלו להתחדש רגשית במערכת הקיימת ולבסס את הקשר מתוך תחושת שלמות. כמו כן, זוהי שנה טובה למיסודם של קשרים ושותפויות לטווח הארוך. לאלו מכם שיחושו השנה בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אל חשש - תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת - צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות וחשיבה חיובית יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכל הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם. תשע"ג מאירה פניה לבני מזל גדי - זו תהיה שנה מוצלחת שתתאפיין בהמון סיפוק והגשמה. דברים שהתעכבו יגיעו לידי מימוש ותחושות של חוסר סדר ובהירות, יפנו את מקומם לאופטימיות וליציבות.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: לפתוח דף חדש... כל שנותר לי הוא לאחל לכם שתדעו לשמור על מה שהשגתם עד כאן ושבעזרת השם תעשו ותצליחו בהמשך. שנה טובה ואלוהים אתכם!

 

מזל דלי

עם סיום השנה ותחילתה של החדשה, רבים מבני מזל דלי עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. תהליך זה מלווה בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. תהליך זה של סגירות רגשית אמור בסופו של דבר להוביל אתכם למצב של הבנה, קבלת החלטות ויציאה לדרך חדשה של צמיחה רוחנית ומעשית.

בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם אך יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל, לכן אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם.

זוגיות: למרות שאתם זוג, אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר בתקשורת. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים זה הוא לנצל את חופשת החג להתקרבות רגשית ופיזית. הרשו לעצמכם להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו ולהביע את דעתכם ורצונותיכם ממקום בריא של שיתוף ובניה. קשר שהסתיים מקבל הזדמנות מחודשת להחזיר עטרה ליושנה. גם אם הקשר הזה לא יסתדר ויצליח, זוהי הזדמנות נהדרת ליישור הדורים והשקטת המצפון לקראת היווצרותו של קשר חדש.

 

מזל דגים

שנה בעלת אנרגיות חיוביות ממתינה לבני מזל דגים. המוטיב המרכזי השנה יעמוד בסימן של מיזוג ואיזון שמטרתם ליצור בעבורכם את התשתית הנכונה והיציבה להמשך צמיחתכם האישית והתפתחותכם הרוחנית. הקלף השנתי שלכם, מזמין אתכם להתחבר לראייה רוחנית ולמצוא בשנה הזו את הדרך לשלב ולמזג בהרמוניה בין החומר לרוח. יצירת איזון ומיזוג בין כל הרבדים שמתקיימים בכם: נפש, רוח ונשמה יאפשרו לכם למצות את כל הטוב שכתוב לכם בשנה זו. לאלו מכם שמתחילים לצעוד ולהתפתח בכיוון חדש בחיים, תהא זו שנה חיובית ביותר שתאפשר לכם להתחבר אל צינור השפע אותו אתם מחפשים. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להקפיד ולהיות הוגנים, ישרים וטהורים. קלף המיזוג מייצג את הטוהר והשלמות שבזכותם ניתן להגיע אל המישורים הגבוהים של אלוקים. המלאך בקלף קרוב אל האלוהות לא בגלל הכנפיים אלא בגלל מידת הטוהר שלו וככל שתהיו טהורים יותר, כך תוכלו להגיע לרבדים גבוהים יותר ותביאו אל חייכם יותר שפע. שנה של עשייה ברוכה ממתינה בפתח. לאלו מכם המחפשים עבודה - ראש השנה הוא זמן נהדר לשדרג את קורות החיים שלכם ולנצל את האנרגיה החיובית שעוטפת אתכם השנה ולקדם את נושא ההעסקה שלכם.

בעבודה: הזדמנות לשינוי, לשיפור ולקידום עומדת בפתח. זהו השינוי החיובי לו חיכיתם ולכן נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. קלף המיזוג עוסק בפוטנציאל האישי שלכם ומראה כי יש לכם את הכוח לעשות את השינוי, למזג בין התחומים השונים בחייכם וליצור הצלחה בכל תחום.

אהבה ורוחניות: הזוגות שביניכם שיבחרו השנה להכניס לחייהם מעט רוחניות ורומנטיקה יגלו שיש להם את היכולת להתמודד בהצלחה עם השגרה. לרווקים תהא שנה טובה לביסוס קשרים ויצירת הרמוניה זוגית שתוביל למיסוד קשרים. בנוסף, ויכוחים או חוסר הסכמה שיתעוררו במשך השנה על רקע כזה או אחר אמורים להיפתר על דרך של פשרה וגישור שתאזן בין הרצונות של שני הצדדים.

מה עליכם לעשות כדי שתהיה לכם שנה טובה יותר: לאפשר לראש להוביל. שנה טובה ואלוהים אתכם!

 

 

לראש הדף       


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה