כשמדברים על ילד פלא כנראה שמתכוונים לילד הזה, בגיל 15 הוא כבר הספיק להקים חברה מצליחה להפקת ארועים, היום כשהוא רק בן 19 הוא מייצג אומנים, מארגן ערבים לכל המי ומי בזמר המזרחי, משדר ברדיו ויש לו עוד מלא דברים שהוא רוצה. לא נח לרגע - קבלו את רועי בן מויאל

כשמדברים עם רועי בן מויאל ומנסים לקבוע איתו ראיון, מתקבל הרושם שמדובר באיש מבוגר, רציני ופרקפציוניסט. משהו בטון דיבור, בפאסון יוצר את הרושם הזה, לכן השאלה הראשונה שקופצת לראש כשנפגשים איתו היא: בן כמה אתה? מהר מאוד מבינים שכמאמר הקלישאה - זה לא הגיל זה התרגיל. הוא אמנם נראה כמו ילד רגיל אבל כנראה שהוא לא. מין ילד מקסים שחי את החלום שלו ולא נותן לשום דבר לעצור אותו או יותר נכון במקרה שלו, פשוט הכל מסתדר לו איך שהוא רוצה.  ראיון עם סיפור הצלחה מרגש ומבטיח./File/335751  

בן מויאל למד בגינסבורג, אך לא הסתדר שם : "יש לי הפרעות קשב וריכוז והיה לי קושי, קטלגו אותי שם כילד בעייתי וזה לא היה נכון בשבילי.  עברתי לאורמת, שם מצאתי פינה טובה, מורים טובים, שחיבקו אותי, אני גם אוהב לעבוד עם הידיים, אז זה הסתדר מצויין". הוא מספר.

 

 

בגיל 15 הוא הפיק ארוע לבן משפחה, אחר כך לעוד בן דוד ותוך 3 חודשים הוא כבר החזיק חברה להפקת אירועים: 

"באותה תקופה  קרוב משפחה חגג בר מצווה  וביקש שאעצב בר מתוקים, עיצבתי בר, הייתה הצלחה אדירה ואז הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות. קצת אחר כך עיצבתי עוד אירוע לבן משפחה אחר וגם שם היה מעולה, אנשים פרגנו, אהבו והתעניינו. לא הרבה זמן כבר הקמתי חברה שנקראת "מתוק לי על הבר" ומשם התחלתי"

מה משך אותך בעיסוק הזה שגרם לך לרצות לפתוח חברה?

"כל הקטע של לשמח אנשים, לשרת, לגרום לאנשים אושר וברמה הכי גבוהה שיש. זה מדהים בעיניי."

ואנשים לא הרימו גבה? בכל זאת ילד צעיר כמוך?/File/335752

"היו כאלה שהרימו גבה ושאלו את עצמם עם לסגור עם ילד כזה צעיר, אבל השירות, האדיבות והמקצוענות, הגיעו רק עוד ארועים, זה תפס תאוצה מאוד גדולה, ביבנה ובסביבה, לא היה מישהו שנפגשתי איתו ולא סגרנו. לאט לאט התחלתי להוסיף עוד אטרקציות, הוספתי מגנטים, בובות מתנפחות, עשן כבד, זיקוקים.  אנשים שהיו מגיעים אליי היו שואלים אותי מי זה רועי? (צוחק) מכיר את המבט המופתע אבל אחרי שיושבים ומדברים, אז משתכנעים."

 

"ספקים ובעלי אולמות שעבדתי איתם, גם לא הבינו כשראו אותי אבל מהר מאוד הבינו שיש לי הרבה ארועים ולקוחות, כולם רצו לעבוד איתי. "

מאיפה היה לך הכסף?

"מכיתה ז' תקלטתי בכל מיני מקומות וחסכתי כסף, ההורים תמכו כל הזמן ועזרו בהתחלה".

 

תוך שלושה חודשים כשהוא עדיין בכיתה ט' העסק  החדש צמח ובן מויאל כבר החזיק תחתיו 22 עובדים. הוא שינה את שם החברה ל"מתוק לי על הבר הפקת ארועים" והעסק פשוט נסק./File/335753

 איך זה היה פתאום לנהל עסק מצליח?

"זה הפתיע אותי מאוד, זה היה בום, אבל זה מה שרציתי והשקעתי בזה את כל כולי, פתחתי מחסן קטן והעסקתי עובדים, ההורים לא כל כך ידעו מה לעשות, היתתי עדיין בבית ספר וכמעט כל ערב היה לי ארוע, , השתדלתי לשמור על עצמי כמה שיותר ולהמשיך להגיע לבית ספר".

הרווחת מן הסתם גם  כסף, מסנוור?

(רועי בחיוך צנוע ומקסים) הרווחתי  כסף  אבל ההורים שמרו עליי, דאגו שלא אסתנוור.  הייתה התלהבות גדולה, זה סוחף מאוד, לא הבנתי מאיפה זה בא, אבל לא יכולתי לעצור, תוך שנה כבר שיניתי את השם ממתוק לי על הבר  למתוק על הבר, הפקת ארועים. עבדתי בארועים בכל הארץ, פרגנו לי בהרבה מקומות, אבל שמרתי על עצמי כל הזמן, חשוב לא לתת להצלחה לעלות לך על הראש, שוב לשמחתי גם הסביבה שלי מאוד תמכה ועזרה. "

הטאלנט היבנאי לא עצר פה והחל לחלוש גם על תחומים אחרים:/File/335754

"קיבלתי טלפון מדוד שלי והוא אמר לי שמחפשים צלם למועדון לילה בראשון לציון, זה היה לי מעניין  והתחלתי לצלם שם, אחרי כמה ערבים, בעל המועדון גילה שיש לי עסק להפקת ארועים, התלהב מאוד והתחלתי לנהל את המועדון. הרצנו ליינים של זמרים ים תיכוניים, הופיעו שם: איתי לוי, גלית סדן והרבה אחרים. זה פתח לי  הרבה דלתות. שם גם הכרתי את האמן הראשון שלי – דניאל בוחובוט, הוא קלט אותי ופנה אליי ומאז אנחנו ביחד, כך גם החלו עוד אנשים לשמוע עליי, התחלתי להתחבר עם הרבה אנשים ומפורסמים"./File/335755

ומשם התחלת גם לייחצ"ן ולייצג אומנים?

 הכרתי את השותף שלי היום, טומי לי ואז התחלתי גם לייצג אומנים, יש לנו ליין באשדוד, במועדון הבמה, גם שם התחלתי כצלם ומהר מאוד הפכתי ליחצ"ן, אני לא אוהב את המילה יחצ"ן, מעדיף את המילה בליין. יש לנו שם המון אמנים שבאים להתארח : דלית זריהן, שרית אביטן, נאור מייה, רגב הוד, איתי לוי, חיים איפרגן והרשימה עוד ארוכה, יש לי עוד ליין ברחובות ואנחנו מארגנים הפקות לאילת, מסיבת יאכטות שנוציא לדרך בעוד שלושה שבועות. חוץ מזה אני משדר ברדיו 5, הגעתי לשם לראיון עליי וקיבלתי תוכנית".

(ראו תמונות מצורפות למעלה עם כל המפורסמים)

איך אתה מסביר את זה, מאיפה זה בא?

"במילה אחת: הנאה, אוהב לשמח אנשים, משם זה התחיל בעצם. כשאתה פועל מהמקום הזה הכל מסתדר לטובה, לא מזמן נפגשתי עם עופר לוי בטבריה וגם הוא פירגן לי, שאנשים מפרגנים זה שווה הכל.". 

יש לזה גם מחיר?

"תמיד אמרו לי שאני בוגר לגיל שלי וכשופגשים אותי אז כמו שאמרנו קודם, זה מוזר לאנשים, אבל יש לזה גם מחיר, כי די הלכה לי הילדות, זה חסך מאוד גדול, שחברים שלי עשו כל כך הרבה דברים אני הייתי עסוק ובשיא העשייה, אבל  אני רוצה להמשיך ולייצר עוד דברים, לא לעצור".

 מה החלום הבא?

"לייצג אומנים מפורסמים כמו: שרית אביטן, מושיק עפייה ועוד הרבה אחרים וטובים. להפיק את הארועים הנוצצים ביותר בחיי הלילה, טלוויזיה זה חלום מאוד גדול שלי"./File/334975

 כמו שהבנתם רועי מכיר ומקושר עם הרבה אנשים, אחד כזה שידו בכל ויד כל בו, לכן הגיוני שירצה להודות למספר אנשים: 

"חשוב לי להודות להרבה אנשים: 

בראש ובראשונה לאודי בן מויאל דוד שלי, לשותף שלי טומי לי, לאיב שריקי.  
בטח שלהורים היקרים והתומכים שאיתי לאורך כול הדרך וכמובן לקהל היקר שלי שאיתי בכול מקום ומקום."
יהיה מעניין לראות מה יספיק הילד הייחודי הזה בשנים הקרובות, אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח, בינתיים אפשר גם למצוא את רועי בדף הפייסבוק שלו.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה