היא נצר למשפחת זוזוט המפוארת (אחיינית של יוסי, מאמן מכבי יבנה), נחשבת לבייביסיטר הראשית במשפחה. דוגמנית בנסיקה אבל צנועה ומציאותית. רוצה ללמוד עיצוב אופנה או ניהול, אולי לעשות טלוויזיה. קורל זוזוט בראיון

 

 

 

לקורל זוזוט, בת 19, בוגרת בית ספר האורן,  יש הרבה תוכניות ושאיפות, היא מאוד בוגרת, שומרת על צניעות ויש בה מתיקות בשפע. כרגע היא דוגמנית בנסיקה, (מיוצגת על ידי רועי בן מויאל),  כשבפתח קמפיין מעניין במיוחד.

שלום קורל, איך זה להיות דוגמנית צעירה ואיזה קמפיינים דגמנת לאחרונה?

(מחייכת בצניעות..) אני לא חושבת שאני כבר יכולה לקרוא לעצמי דוגמנית, דגמנתי לכל מיני קמפיינים קטנים, בעיקר פנים , מדגמנת לחנות הבגדים "ברכה", דיגמנתי לא מזמן לקמפיין של מיקי בוגנים, בתקווה להמשך שיתוף פעולה"

בן מויאל: "יש עוד קמפיין חדש וגדול במתחם ביג באשדוד ויש עוד שיתוף פעולה גדול עם חברת בגדי ים גדולה שרוקם עור וגידים בימים אלו".

אז זה החלום? דוגמנות?

"אני לא משלה את עצמי, אני לא מספיק גבוהה בשביל לדגמן במסלול, בעיקר מדגמנת פנים, מאוד מעניין אותי תחום העיצוב, תמיד חלמתי ללמוד בשנקר, קודם כל צריך לראות לאן זה מתקדם".

מה עוד מעניין אותך? יש קמפיינים שהיית רוצה, טלוויזיה?

"שמלות כלה, תמיד משך אותי, מאוד אוהבת, משחק גם מעניין אותי וכן טלוויזיה בכלל, למדתי בבית ספר  ניהול וזה גם תחום שמאוד מעניין אותי, הכל פתוח, לאט לאט".

בן מויאל: "מאוד מעניין טלוויזיה, אני חושב שהיא גם מתאימה לשם מאוד".

/File/334977וכרגע, חוץ מדוגמנות, מה את עושה?

"עובדת בחנות בגדים ביבנה, מוכרת ועוזרת לבחור סחורה, בייביסיטר לכל המשפחה, מדגמנת, עסוקה מאוד".

עושה בייביסיטר על הילדים של יוסי?

"ברור, קרובה מאוד לילדים שלו, במיוחד לקטן, אני הבייביסיטר הראשית של המשפחה (צוחקת...), אנחנו משפחה מאוד מאוחדת ואני גאה להיות חלק ממנה".

ואת הולכת למשחקים של מכבי יבנה, אנשים מפרגנים?

"לא מפספסת אף משחק, קרובה מאוד ליוסי, הרוב מאוד מפרגנים, יש אנשים שלא, כאילו אני מנהלת את הקבוצה, אבל למדתי לא להתייחס, גאה בו מאוד על ההצלחה שלו".

 

ואיך המשפחה, מפרגנת לך?

"מאוד, כולם מפרגנים ותומכים, תמיד מאחוריי.."

יפרגנו גם אם תקבלי את הקמפיין של הבגדי ים?

"המשפחה בטוח, החבר פחות (צוחקת)".

את מאוד בוגרת ומפוכחת, לא אופייני לילדה בגילך....

 

"תודה, זו מחמאה, אני מנסה לקחת הכל בפרופרציה, מאמינה שהכל יסתדר לטובה תמיד"

 

יש לך מודל לחיקוי?

"תמיד אומרים לי שאני מזכירה את אליאנה תדהר, אבל היא לא המודל לחיקוי שלי, מאוד אוהבת את בר רפאלי, מעריצה אותה על מה שהיא הספיקה לעשות".

כפי שהבנתם קורל כבר תפוסה חזק, מתחזקת זוגיות כבר שש שנים:

"אנחנו ביחד מגיל שלוש עשרה, אהבה ממבט ראשון, הכרנו בבית ספר ומאז אנחנו ביחד".

בימים הקרובים כאמור, תתחיל קורל קמפיין חדש ומפתיע. מערכת יבנה נט, תמשיך ללוות את הקריירה שלה, אנחנו בטוחים, שמה שלא משנה מה היא תבחר, היא תצליח ובענק./File/334981

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה