עונת החתונות החלה ולכבוד תקופת האירועים, הכנו לכם פרויקט מיוחד עם האנשים הכי חזקים בתחום, הם יספרו על בקשות מוזרות, מקרים מיוחדים וכמובן מה האוכל האהוב על האורחים

"גם החתנים רוצים"

אי אפשר כמובן לעשות חתונה בלי אחד הדברים הכי חשובים לכלה, האיפור. בשביל גברים מדובר בעניין שולי ולפעמים מיותר, עבור נשים- עולם ומלואו. המאפרת והמורה לאיפור, בעלת האקדמיה, מורן אברהם , מכירה כבר את כל סוגי הכלות, הבקשות, הדרישות וכמובן הגחמות. בכל זאת, זה הלילה שלהן

-  מורן, עד כמה כלה לחוצה מכל עניין האיפור?

"ישנן כלות שיותר קלילות שזה מקל קצת אך גם עם הכלות הכי לחוצות אני יודעת לשלוט במצב ולתת להן את החוויה שלהן הן ציפו ביום  הכי חשוב בחיים שלהן"

- על פי מה את עושה התאמות בצורת האיפור?

"ההתאמות בדרך כלל מתבצעות לפי סוג העור הצבע ומבנה הפנים  את רוב הכלות אני מאפרת לפי שיטת מורפולוגיית פנים . ישנן כלות שרוצות איפור עדין ונקי שזה הקו איפור שלי וישנן כלות שיעדיפו איפור שהוא יותר מוחשי כמו  איפור מעושן או איילנר מעושן כל כלה והעדפותיה אני פה כדי לתת לה את מבוקשה

- ישנן כלות שמעוניינות שהמאפרת תהיה לצידן כל הערב. עד כמה זה משפיע באמת והאם בכלל רואים זאת או שזה בשביל ההרגשה הטובה בלבד של הכלה?

"כל כלה תרצה ביטחון ישנן כלות שרוצות ליווי כי זה נותן להן שקט ששום דבר לא זז במהלך הערב אם זה לתקן את השפתון או לחדש קצת את הבסיס או שזאת כלה שמשנה את כל האיפור עיניים /שפתיים  שלה בזמן האוכל לפעמים זאת ההרגשה הטובה והביטחון ובשביל זה אני כאן כדי ללוות אותה עד כמעט סוף הערב העיקר שהיא תהיה מרוצה זהו שירות שהוא ניתן לכל כלה ורואים הבדל בין איך שהיא הגיעה לבין האיפור המחודש והמרענן .

 אגב גם החתנים בעת האיפור של הטאצ'אפ של הכלה נכנסים לתמונה עם איפור מרענן וטבעי וכלל לא רואים איפור וגם שניהם יוצאים יפים מרוצים "

- ספרי על מקרה הזוי במיוחד שקרה לך עם כלה?

"הייתה לי כלה שלא הפסיקה לפחד שהאיפור ירד וגם אחרי שהיא ראתה את התוצאה הסופית והיא התלהבה היא עדין חששה מחוסר עמידות  הצעתי לה שאני אתיז עליה מעט מים גם להתרעננות פתאום היא התלהבה מהרעיון ולאחר שהתזתי היא לקחה טישו ספגה את המים וראתה ששום דבר לא עבר על הנייר טישו ופה החיוך של שנינו היה מכל הלב לפעמים צריך להעז גם עם כלות שהן קצת הסטריות וזה בסדר גם אני הייתי כזאת ...  וכמו במקרה הזה הכל יצא לטובה . ואיפרתי אותה לפני שנה לברית של בנה "

בעל הבית המזמר

לקראת עונת החתונות נכנס תמיר גלבוע בשני כובעים. האחד הוא כמובן הבעלים של אולמי "דרימס" שעברו שדרוג רציני לא מזמן. מעבר לכך גלבוע הוא גם במשך לא מעט שנים אחד הזמרים העולים מהאזור כשבאמתחתו לא מעט חתונות, חינות ושאר בר מצוות. הקיץ, מיותר לציין, היא חגיגה גדולה עבורו

 תמיר, אתה גם בעלים של אולמי דרימס וגם זמר. עונת החתונות בשבילך זה בטח חגיגה

"כמובן שבראש ובראשונה אני זמר והאהבה שלי למוסיקה ולקהל היא עצומה כך שבוודאי שאני אוהב יותר את ההופעות את ההכנסות לחופה אבל אי אפשר להתעלם מהאהבה שלי לאירועים והשמחות אצלי האולם אין יותר כיף מלעבוד עם אנשים שמחים ומחייכים בטח ובטח כשהם מגיעים בסוף האירוע ומרעיפים מחמאות על האוכל והשירות מה שקורה אצלנו באופן קבוע"

- איפה יש את הקהל הכי טוב?

"זה משתנה מאירוע לאירוע כך שאין לי יכולת להצביע על מקום מסוים"

-מה השיר שאתה הכי אוהב לשיר?

"השיר שאני הכי אוהב לשיר הוא בהכנסות לחופה , שיר שנקרא "בואי בשלום" אין יותר מרגש מזה כשהכלה נכנסת בלבן אל החופה לכיוון החתן

וזה הכי נוגע בי"

- איזו בקשה הזויה קיבלת מחתן וכלה

"הבקשה הכי הזויה שקיבלתי מחתן וכלה היא להגיע להופעה בלבוש סגול מלא כדי שיתאים לעיצוב של האירוע

לא הפסקתי לצחוק מעצם הרעיון

כמובן שהצלחתי לשכנע אותם אחרת"

"יש הרבה סודות במקצוע הזה"

אין אחד ביבנה שלא מכיר את צחי יונה. אחד הזמרים הכי נעימים וכיפים להאזנה התחיל כבר ממזמן את עונת החתונות שלו, ככה זה כשאתה מבוקש בלא מעט אירועים ועולה לבמה כמעט מדי ערב. יונה עבר לא מעט קייצים ועם קילומטראז' רב , יש לו לא מעט מה להגיד על עונת החתונות הקרבה

 - צחי, בקיץ יש גם חאפלות, גם חינות וחתונות בכמויות גדולות. מה אתה הכי הרבה אוהב?

"עם כל הכבוד לחפלות ולחינות להופיע בחתונה זה המעמד הכי מרגש וגם הכי מחייב בחתונה תמיד מרגישים את אווירת הקדושה"

- איפה יש את הקהל הכי טוב?

"קהל טוב יש בכל מקום אין כללים זמר טוב יוצר את  חיבור לקהל ולא להפך וזה גם עניין של טיימינג ובאיזה שלב באירוע אתה עולה לבמה וצריך לדעת עם איזה שיר לפתוח כל הופעה.. יש הרבה סודות במקצוע הזה "

- מה השיר שאתה הכי אוהב לשיר?

"האמת מה שאני אוהב לשיר תמיד משתנה. נגיד בתקופה האחרונה הכי בא לי לשיר את רונה שחידשתי מהפרויקט של ירון אילן. בכלל הרפרטואר שלי בהופעות בנוי משירים מקורים וקאברים שהם מיינסטרים, ככה שהכל משתלב וזורם ממש יפה אז בא לי תמיד לשיר הכל ברצף"

- מה השיר שהכי הרבה מבקשים ממך

"יש לי שיר חופה באלבום שנקרא 'ברכת שמיים' אז הרבה מבקשים אותו וגם את 'הלילה מסיבה' שהופעתי איתו בכוכב הבא"

- איזו בקשה הזויה קיבלת מחתן וכלה

" זוג שביקש אחרי החתונה שאני אופיע כל יום בשבע ברכות שלהם אצל החברים ואצל המשפחה...בסוף זה יצא לפועל רק פעמיים כי הייתי תפוס בימים האחרים".

כמו אנג'לינה ג'ולי

המאפר רועי שושני ראה כבר הכל ועשה הכל. הוא נחשב למאפר כלות מוצלח ומכיר את כל הבקשות והדרישות.

-  במה שונות כלות בדרישות שלהן לעומת מתאפרות אחרות?*

"כלות, בניגוד למתאפרות אחרות, ברוב המקרים מגיעות אליי עם התרגשות ואדרנלין מעט אחרים. לחלקן יש תמונה דמיונית בראש עוד מילדות, של איך הן רוצות להיראות ביום המאושר בחייהן. לכולן בסופו של דבר חשוב להיראות כמו נסיכות מהאגדות ושהאיפור יהיה מדויק וכזה שיזכרו, אחרי הכל מדובר באירוע עם חשיבות כל כך גדולה! אני ללא ספק נסחף עם ההתרגשות הזו וביחד אנחנו משיגים את התוצאה המושלמת"

 

-  איזו דרישה הזויה קיבלת לאחרונה?

"זה די משעשע. לא מזמן יצא לי לאפר כלה, היא הגיעה אליי מצוידת בתמונות של *אנג'לינה ג'ולי* והתעקשה שהיא רוצה להיראות כמוה! המון פעמים אנחנו נוטים להישען על טרנדים ולרצות 'להיראות כמו...' אבל יחד עם זאת, כמאפר, אני משתדל לראות במקרים מעין אלה מקור להשראה וחוויה מאתגרת. המטרה היא כמובן לא לייצר 'כפילים' אלא להשתמש במוטיבים או בקשת צבעים ספציפית של אותו 'מודל' בתנאי כמובן שאלה יוכלו להחמיא בעיניי ללקוחה".

 

*מה לעולם לא תהיה מוכן לעשות?*

"שאלה מעניינת.... אני מודה שלא נערכתי אליה. בהיבט העסקי והמקצועי, אני יודע שלעולם לא אהיה מוכן לוותר על ה'אני מאמין' שלי, יש לי קו ברור ואיתן מאוד לגבי שיטות האיפור שלי, צורת העבודה וההתנהלות עם לקוחות, החל מהמישור האישי וכלה במישור הפיננסי. ליושרה וערכים יש ערך עליון בעיניי, כדברי הפתגם 'טוב שם טוב משמן טוב'. פרט לזה, מבחינת איפור לכשעצמו, השמיים הם הגבול! זה עולם אינסופי שלא מפסיק להתפתח ואני תמיד פתוח להצעות ורעיונות חדשים".

 

*מה כלות לא מבינות לגבי איפור חתונה?*

"השאיפה של כל כלה היא להיות הכי מהממת בעולם בערב כלולותיה וזה מובן ומקסים בעיניי. כל אחת נערכת חודשים מראש לקראת היום הגדול, מתכננת, בודקת, מתייעצת עם חברות וכו' על מנת להשיג את השמלה, הנעליים והתסרוקת הכי מושלמים בעולם. כך גם לגבי בחירת האיפור. מה שחלקן לא מבינות בתוך כל ההתרגשות הזו, הוא שאיפור פנים או איפור יופי, חייב לשמור על רמות דיוק מסוימות, ניתן לדוגמא לשמור על הצבעים שאותה כלה רגילה אליהם ביומיום ומכאן ליצור משהו מהפכני או 'משודרג'. חוץ מזה, חלקן לא מבינות שהיופי והזוהר שלהן באותו ערב מלכותי, מאירים מבפנים החוצה והאיפור רק נותן את הטאץ' הסופי. בשורה התחתונה, האינטרס המשותף שלי ושל הכלות שלי, הוא לאסוף כמה שיותר מחמאות ופידבקים חיוביים גם מספר ימים אחרי האירוע. לשמחתי עד היום השגתי את המטרה".

 

מאחורי העדשה

את חסדאי כהן כולם מכירים ביבנה. הוא צילם בכל מקום ובכל אירוע ומסתבר כי מעבר לעדשה, רואים דברים אחרת לחלוטין

 

- במה שונים אירועי קיץ מאירועי חורף?

" יש משהו כיפי בקיץ, הרגשה של חופש".

- ספר על אירוע מיוחד או מרגש שעשית לאחרונה?

"נתבקשתי להביא תחת תמונה משפחתית אחת את האישה והחמות שלא דיברו. ההצלחה הייתה כבירה".

- איזו בקשה מיוחדת/ הזויה קיבלת מבעלי האירוע?

"נתבקשתי לצלם חתן בר מצווה כשמפתיעה אותו בחורה אקזוטית היוצאת מתוך עוגה זאת הייתה מסיבת בית מדהימה".

- מה אנשים לא יודעים על המקצוע שלך?

"שהאחריות היא מעבר לעצומה. פריים שפוספס לעולם לא יחזור . לא יחתכו פעם נוספת ולא ישברו כוס פעם שניה. לא היית מרוכז פגעת בבעלי בשמחה"

-איך אתה יודע שהאירוע היה מוצלח מבחינתך?

"כשהכל זורם, אין שום בלת״ם והעיקר כשבסוף האירוע, בעל השמחה מודה מודה מודה".

"החתן מדדה אחר כל השיגעונות שלה"

דני סיון- מפיק אירועים

דני סיוון מפיק אירועים ובמאי ומעבד ומוזיקאי מעל 20 שנה. סיוון הפיק את מיטב האמנים בארץ, מאייל גולן ועד לבתי ספר: "מבחינתי זה אותו דבר, אני מתייחס לפרויקט באותה האחריות. יש לי משרד הפקות ואירועים שמאגד בתוכו צלם אירועים, תקליטנים, כניסות לחתונות בר מצווה בת מצווה ואולפן הקלטות, הכל תחת קורת גג אחת".

מה הבקשות המיוחדות?

"למעשה, כל זוג מנסה להמציא את הגלגל ולעשות משהו שאף אחד לא עשה. אז לאחרונה הכנסנו טרנד חדש במקום להקליט ברכת כלה אנחנו עושים ברכת חתן כלה, משהו בינו לבינה, סוג של נשבעים אחד לשני. כמובן שהיו גם המון בקשות של בלונים, עשן, זיקוקים, רקדניות ברזילאיות וכל מיני שיגעונות".

מי בדרך כל יותר דומיננטי?

"חד משמעית הכלה. במאה אחוז מהמקרים שנפגשנו עם עשרות זוגות, ההחלטה הייתה של הכלה בלבד, החתן מדדה אחרי כל השיגעונות שלה, עד כדי כך שהוא מרים ידיים לפעמים ועושה מה שהיא אומרת, הגברים לא שולטים בעולם הזה".

מה הדבר הכי מיוחד שעשית?

"עשינו הפקה בדרום הארץ לזוג שהגיע מחוץ לארץ, עשינו את ההפקה במצודה וזה היה ממש כמו בתקופה הרומית ביזנטית, עם כל התלבושות, במשך שבוע ימים כל המשפחה נדדה מהצפון עד לדרום הארץ, כל יום חוויה חדשה שבסופה הגיעו לחופה במצודה עם הפקת ענק עם אוכל מיוחד, ודיג'יי ממש מיוחד ומהמם".

אתה צריך ללוות את הזוג לאורך כל הערב?

"אם אני מפיק את האירוע אז אני מגיע לערב עצמו כמובן, לרוב התקליטן יודע לעשות את העבודה בעצמו, זה תלוי בתקציב ובסדר גודל של ההפקה".

ספר על מקרה הזוי במיוחד שקרה לך

"באחת מההפקות היה זוג שהגיע לעבוד על ההפקה ותוך כדי עבודה על ההפקה הזוג רב ופשוט ביטלו את החתונה, זה מתחבר עם העניין שהאישה תמיד מחליטה, הבעל קצת התווכח ולצערי הם נפרדו מיד אחרי הפגישה".

מי יותר לחוץ החתן או הכלה?

"בעקרון החתן, בגלל שהוא מדחיק את כל הלחצים במהלך ההכנות, ביום עצמו הוא בעצם מתפרק ושם הכל מתפוצץ אצלו, האישה יותר לחוצה בתהליך אבל בערב החתונה היא הרבה פחות לחוצה, היא יודעת למה לצפות".

"מה שקורה במטבח לפני האירוע זה כל האקשן- בזמן האירוע אנחנו מסודרים כמו חיילים"

דדה וקנין- השף של אולמי "עדיה" ו"וסיליו"

דדה, ספר לנו מה קורה במטבחים של אירועים גדולים?

"אצלי במטבח הצוות מפוקס כל אחד בעמדה שלו, שתי ידיים על כל מנה כל אחד יודע את העבודה שלו ואין משחקים, בזמן אירוע הכל אמור להיות מוכן ומתוקתק בלי בלאגן.

לפני האירוע זה כל האקשן. מתחילים בעשר בבוקר שותים קפה ביחד ויוצאים לדרך, כל אחד בעמדה שלו, יש מטבח קר וחם, מרכזי שולחן ופלטות קינוחים, אחי יורם ואני עוברים בין המטבחים, מתבלים ונותנים טאצ'ים, מעודדים את מי שקשה לו וממשיכים הלאה, זאת עבודה מאוד קשה אבל אנחנו מקצוענים ותמיד עוזרים אחד לשני".

מה המנות האהובות ביותר על אורחים באולם?

"המנות הכי אהובות על אנשים זה הפילה בקר עם כבד אווז ומקרון ממולא בחלווה."

יש אורחים עם דרישות מיוחדות באופן קיצוני?

"היה סיפור שאחרי אירוע גדול ביום חמישי, מגיעה אליי בעלת האירוע ונזכרת שהזמינה ליום למחרת 80 אנשים לאירוח בבית שלה, היא הגיעה למטבח וביקשה שאביא לה 80 מנות לאורחים, זאת הייתה בקשה יחסית קיצונית, להכין 80 מנות מרגע לרגע זה דבר לא פשוט, אמנם אפשרי אבל לא פשוט."

איזה מקרה מצחיק קרה לך כשף של אולם?

"הכנתי מנה טעימה במיוחד של כבד אווז ועטפתי אותו בעלי פילו, בתוך זה גם שמנו גבינת טופו. אחד מהלקוחות ניגש אליי כועס מאוד למטבח ואמר לי, איך יכול להיות ששמתם בשר וחלב ביחד? , הוא התקשה להבין שמדובר בגבינה פרווה, אך אחרי שהסברתי לו שזה גבינת טופו הוא הבין והכל הסתדר."

ספר לנו מקרה מוזר מאחד האירועים שלקחת חלק בהם...

היה פה אירוע שבמהלכו נשברה כוס, מישהי רקדה בלי נעליים והובהלה לבית החולים, הפצועה הייתה אחות של הכלה ובסוף הערב כולם חיפשו אותה, שמענו 'איפה אתי איפה אתי?', ניגשתי לכלה ואמרתי לה שפינינו מישהי בשם אתי לבית החולים כיוון שנחתכה ברגלה לאחר שרקדה יחפה, מתברר שמדובר באחות של הכלה שלא הייתה לאורך כל האירוע, זה היה די מוזר".

"לא מזמן חגגו חינה לכלב, הכינו לו תלבושות וצמידים בתפירה אישית"

הכירו את אלעד חי, הבעלים של אולמי "מאי ספייס". אלעד, בן 32 יבנאי מלידה, נשוי עם ארבעה ילדים ורואה חשבון במקצוע.

בעולם האירועים נתקלים בהמון קטעים מצחיקים ומיוחדים, ספר לנו על כאלה שנתקלת בהם באולם שלך...

"וואו באמת יש המון כאלה. מקרה אחד לדוגמא קרה לא מזמן, הייתה לנו בר מצווה באולם, האבא הפתיע את חתן הבר מצווה עם סוס פוני שנכנס לאולם, באמצע הרחבה הסוס עשה את הצרכים שלו, נאלצנו לפנות אותו ולנקות את הצרכים של הסוס, כמובן שבסופו של עניין זה היה מצחיק.

מקרה נוסף ומצחיק לא פחות היה לפני שבוע. זוג חגג אצלנו חינה והביא איתו את הכלבה, הם תפרו לכלבה בגדים מיוחדים, צמידים וכל הציוד שצריך, היא הייתה חלק בלתי נפרד מהחינה, זה היה מאוד יפה וכמובן מצחיק".

יש חילוקי דעות לגבי המילה האחרונה, מי מחליט, החתן או הכלה?

ההורים של הכלה והכלה, לאמא של הכלה יש הרבה כוח וכמובן שגם לכלה, לחתן כמובן יש הרבה מה להגיד, 'כן אשתי' או 'כן אני מסכים'."

איזה דרישות הזויות קיבלת לאחרונה?

גם זה די מצחיק, הייתה בקשה אחת מיוחדת לא מזמן. יש לנו כסא כלה של לואי ויטון, הכלה התעקשה לקנות אותו בכל מחיר, היא רצתה לקחת אותו הבייתה והייתה מוכנה לשלם כל סכום, כמובן שבסוף לא הסכמנו, יש לנו רק אחד כזה והוא מאוד נדיר ויקר".

מה המנות האהובות על האורחים?

"סטייק אנגוס מיושן ארגנטינאי זאת המנה המבוקשת, יש הרבה מנות אהובות אבל הסטייק זה באמת משהו מיוחד אנשים מאוד אוהבים את זה."

היה לך מקרה מיוחד עם כלה שהגיע בבקשה הזויה, ספר לנו עליה...

"נכון, מישהי ביקשה את האולם בלי מנה ראשונה ובלי עיקרית, היא רצתה סלטים ולהביא ג'חנונים מהבית, זאת אחת הבקשות המוזרות ביותר ששמעתי במקצוע הזה."

 

היו אירועים לא שגרתיים שנחגגו באולם?

"כמעט, הייתה סבתא מאוד נחמדה שביקשה ממני לחגוג יום הולדת של הנכד שלה בן השלוש, אמרתי לה שתחגוג לו איפה שהיא רוצה ואנחנו נדאג לה לקייטרינג עלינו כיוון שחגיגת יום הולדת לגיל שלוש זה קצת מוזר לחגוג באולם, מה גם שהיינו מלאים. בכל מקרה הבאנו להם את הקייטרינג והייתה חגיגה מאוד נחמדה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה