האישה שאיתו



נטע עשור הכירה את אדי בביוף מיד אחרי שגילו גידול סרטני בגופו. שלוש שנים אחר כך, הם ריגשו השבוע מדינה שלמה בתכנית 'מאסטר שף' והוכיחו שוב שאהבה מנצחת

סיפור הזוגיות של נטע עשור (22) מיבנה ואדי בביוף (26) מרמלה, מתחיל כמו עוד סיפור רגיל. שני צעירים, בתחילת שנות ה-20 שלהם, שיוצאים לדייט בהמלצת חברים משותפים. "חבר ילדות של אדי יוצא עם חברה שלי מהצבא והיא הכירה בינינו, כי חשבה שאנחנו יכולים להתאים" מספרת נטע. השניים יצרו קשר וקבעו להיפגש. כבר בפגישה הראשונה סיפר לה אדי שבגופו התגלה גידול והוא עומד בפני מסע מאתגר ולא פשוט.

"אדי אמר שהוא צריך להתחיל סדרה של טיפולים כימותרפיים ואני אמרתי שזה לא מפריע לי, שאני איתו לאורך כל הדרך. היינו אופטימיים, אדי הוא בחור צעיר והמחלה התגלתה בזמן".

חודשיים אחרי שנפגשו לראשונה החל אדי במלחמה עם החיים שלו, כשנטע כל הזמן לצידו. "היו רגעים קשים, כשהוא עבר את השתלת מח העצם הוא היה שלושה שבועות בבידוד וראיתי אותו רק מספר פעמים. למרות הכל, לא היה לי ספק שהוא ינצח".

את הסיפור שלו סיפר השבוע אדי בתכנית הבישול 'מאסטר שף'. "ניגשתי לקופת חולים בגלל לחצים בחזה ושלחו אותי דחוף למיון" הוא סיפר לשופטים. "אחרי צילומים ובדיקות גילו סרטן, גוש בגודל 16 ס"מ, שלחץ לי על עצמות השלד. הרגשתי אותו שבועיים לפני, כאילו אלוהים אהב אותי ושלח לי התראה מלמעלה. אמרו לי שאני צריך להתחיל סדרה של כימו וזה היה מאוד אינטנסיבי. בתור בחור צעיר, לוקחים לך את השנים הכי יפות שלך. זו הייתה מחלה מאוד עיקשת, מעל שלוש שנים נלחמתי בזה ועברתי את כל הטיפולים האפשריים, כימו, הקרנות והשתלת מח עצם. הייתי מאושפז חודשים ארוכים, שנתיים אסור היה לי צאת לאור השמש. אמא שלי הביאה פלטה חשמלית ובישלה לי בחדר, היא לא הלכה לעבודה ודאגה תמיד שיהיה לי אוכל. חיידק אחד קטן יכל פשוט לחסל אותי".

נטע הייתה גם זאת שרשמה את אדי לאודישנים.  "אדי מוכשר ברמות, יש לו תשוקה לאוכל מגיל קטן והוא לקח את זה מאמא שלו ומסבתא שלו. יש לו ראש משוגע במטבח והוא עושה מנות מטורפות" אומרת נטע. "רשמתי אותו לתכנית ולא סיפרתי לו, כי לא ידעתי איך זה מתנהל ופחדתי שלא יתקשרו אליו והוא יתאכזב. אחרי חודש בערך התקשרו להזמין אותו לאודישנים, הוא מאוד הופתע ושמח כי הוא תמיד רצה את זה, רק היה צריך דחיפה קטנה".

"איפשהו בכל החושך הזה הכרתי את בת הזוג שלי" סיפר עליה אדי. "היא ידעה שאני בתוך זה, הייתי בתחילת הדרך והיא ליוותה אותי לכל הטיפולים, באה לבית החולים גם ברגעים הכי קשים".

כבר שנה שאדי נקי מהמחלה, ומגיע לבית החולים לביקורת ומעקב. "זה קצת מלחיץ כל פעם מחדש, אבל מבינים שאין ברירה וצריכים להיות עם האצבע על הדופק" אומרת נטע.

"ניצחתי, עברתי את הכל כנגד כל הסיכויים. הוכחתי לעצמי, שגם ברגעים הכי קשים צריך לחשוב קדימה ותמיד ידעתי שאני אגיע לגדולות ויהיה לי הכי טוב שבעולם".

השניים כבר בהחלט מדברים על השלב הבא בזוגיות שלהם וחושבים למסד את הזוגיות. "אני מחכה לה" אמר אדי. "זה יקרה" אומרת נטע "אני מאמינה שאפילו בקרוב".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה