הכירו את



"הכירו את..." היא פינה חדשה ביבניתון בה נביא לכם בכל שבוע הזדמנות להכיר את בני הנוער בעיר. השבוע מתראיינת בפינתנו יו"ר מועצת התלמידים בבית הספר גינסבורג 'האלון', אורין קרוש.

פרטי

"הכירו את..." היא פינה חדשה ביבניתון בה אנו נותנים לכם אפשרות להכיר את הנוער בצורה מיטבית יותר ובשבוע זה אנו נותנים לכם הזדמנות להכיר את אורין קרוש, יושבת ראש מועצת התלמידים בבית הספר גינסבורג 'האלון'. בשבוע הבא נראיין את דניאל ורד, יושב ראש מועצת התלמידים בבית הספר גינסבורג 'האורן'.

אורין קרוש בת 14 וחצי, תלמידת כיתה ט', מכהנת כיום בתפקיד יושבת ראש מועצת התלמידים השש שנתית בבית ספר גינסבורג 'האלון'.

מה דורש ממך תפקיד יו"ר מועצת התלמידים בבית ספרך?

" תפקיד היו"ר זה אחריות מאוד גדולה על הכתפיים. אתה צריך להיות כמו כולם אבל גם קצת מעל כולם, דבר שמאוד מתעתע ומבלבל. יחד עם זאת זה התפקיד הכי משמעותי שעשיתי ולא בא לי לסיים את השנה הזאת. זכיתי במועצה מדהימה ובה 2 סגניות ודובר מדהימים ומנחת מועצה אחת כל כך מוכשרת".

מהן לדעתך התכונות החשובות ביותר למנהיג ?

"לדעתי מנהיגה צריכה להיות אסרטיבית, דבקה במטרה, קשובה למה שקורה מסביב, סבלנות, נחישות, אומץ להתמודד קודם כל ולהאמין בעצמך כי רק ככה מצליחים".

בחודש פברואר, לרגל יום המשפחה, החלטתם במועצת התלמידים בבית הספר לערוך ערב ושמו "מחזירים אהבה". ספרי עליו ועל התחושות שאחרי.

"מחזירים אהבה זה פרויקט הדגל שלנו בעיניי. זה פרויקט הוקרה לבני הגיל השלישי לקחנו סבים וסבתות יחד עם הנכדים שלהם, כאשר מועצת התלמידים הייתה אחראית על החלק האומנותי של הערב. במהלך הערב היו קטעי משחק, ראיונות, חידון ושירים. אחרי הפרויקט כולם התלהבו מאוד והיו רק דברים טובים להגיד אני מאוד התרגשתי לפני ואחרי והתחושה המטורפת הזו נשארה עד היום".

 מה אנשים אומרים עלייך ?

"זה מאוד תלוי יש אנשים שחושבים דברים יותר טובים וחלק שפחות. אני מעדיפה להתייחס רק לדברים הטובים אבל לוקחת לעצמי את הדברים הפחות טובים ומנסה לשנות כל הזמן זו עבודה אינסופית".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה