איך להבדיל את עצמך משאר הבנות?



יום החזרה ללימודים מתקרב, ולמרות שאת כלואה בחוקי לבוש כמו חולצת בית ספר ואורך מכנס מסוים- אל תתני לזה להגביל אותך ולהפוך אותך ל"עוד אחת". כל החוקים על איך לגבור על טרנדים ולהיות באמת מיוחדת. (הכתבה נכתבה ברוח הומוריסטית, אז תצחקו.)

כתבה של: חן בוקר וברנדה אזרצקי

1. אזור השיער-

כולן עם מחליק, כולן. החלקה פעם ב3 חודשים באלפי שקלים, או מחליק ב6 בבוקר כדי לא לאחר או פן פעם ביומיים אצל הספר ב100 שקל. לא חבל? אם התברכת בשיער חלק, מצוין.. אבל אם לא, את לא יודעת שהכי יפה זה טבעי?

כנ"ל לגבי טרנד האומברה- ממש מגניב שהשיער שלך בשני צבעים, פחות מגניב שזה בדיוק אותו צבע של כל בת שסביבך. זה נראה כמו כנופיה שזה סימן ההיכר שלהן.

2. הנעליים-

וואי איזה מגניב יש לך נעליים עם אורות זוהרים! איזה מגניב... אה... גם להן יש. קודם כל, וידוי- הטרנד הזה התחיל כשכתבתכן הנאמנה, ברנדה, הייתה בת 7 והיו לה סנדלים כאלה עם אורות. למרות הבטיחות שהנעליים האלו נותנות (רואים אתכן בחושך כשאתן מתפרצות לכביש וכאלו), הן כבר לא כאלו מגניבות ומיוחדות כשכולן זוהרות. 

יש כל כך הרבה נעליים יפות ומיוחדות שאת יכולה ללבוש, ואם לא מצאת את מה שרצה ליבך, את יכולה לקנות סניקרס לבנות ופשוטות, צבע לבד שעולה כמה שקלים ולקשט אותן איך שאת רוצה- ואז באמת, את הכי מיוחדת.

3. הקולר, או הקולר-

וידוי נאות קודם כל, גם לכותבות שורות אלו יש כמה קולרים בארגז התכשיטים וגם טרנד זה הוא טרנד שהתחיל כשהיינו קטנות יותר, בשנות ה-90 (זקנות אה?). אז אם כבר קולר, שיהיה אחד מיוחד. לא כזה מפלסטיק כמו של כולם, צרפי לו איזה אביזר, איזו אבן, איזה קישוט- שיעשה אותו ייחודי ויבליט אותך פי מאה שכולן ישאלו "מאיפה זה, איזה יפה!" ותוכלי להגיד שיצרת אותו בעצמך.

4. תיק שק-

זה דווקא טרנד יפה ונוח לחלוטין, אבל גם כאן- חפשי את הנישה שלך. את לא חייבת לקנות תיק של מותג מסוים כי כולן קנו אותו ותזכרי שעוד חצי שנה בערך, כבר לא יבוא לך על התיק הזה יותר ותצטרכי לקנות חדש. גשי לשוק (כן כן האזור הזה בחוף פעם בשבוע) תקני תיק חלק ותתחרעי עלייו לפי טעמך.

5. והכי חשוב, ההתנהגות-

אל תשכחי, שזה שכולם עושים לא אומר שזה טוב, זה שכולם אומרים לא אומר שזה נכון. תעמדי על שלך, אל תפחדי. קודם כל, מי שחבר שלך באמת לעולם לא ילך. ודבר שני, אנשים יעריכו אותך הרבה יותר אם תהיי ראש גדול בקבוצה ולא סתם "עוד אחת". את יפה וטובה כמו שאת- ושאף אחד לא יגיד לך אחרת.

בהצלחה!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה