הנוער של יבנה פותח את הקיץ בענק



אין ספק כי הקיץ הזה בהחלט שייך לנוער! אירועי הקיץ לנוער נפתחו ביום חמישי בגן הסנהדרין בהופעה חיה של איתי לוי ושקד קוממי והמשיכו ביום שני האחרון, בערב כישרונות צעירים עם הופעת אורח של אביאור מלסה

מאת: שחר יחיאל כהן

הקיץ הזה הוא הקיץ שלא יהיה לנוער רגע אחד משעמם! לאחר עבודה משותפת של מחלקת הנוער ופרלמנט הנוער העירוני, ובעזרתו ותמיכתו של ראש העיר, מר צבי גוב-ארי, הגיעו אירועי הקיץ. השנה האירועים עומדים תחת הכותרת: "נוער יבנה – מעירים את העיר", והם נפתחו באופן רשמי ביום חמישי שעבר עם הופעתם של איתי לוי ושקד קוממי בגן הסנהדרין בהופעה חיה, בליווי להקה. בפתיחת הערב עלה DJ MARCUS  לבמה ומיד לאחר מכן עלה שקד קוממי בליווי להקתו והרים את כל הגן על הרגליים! לאחר הופעתו של שקד קוממי עלה לבמה הזמר העולה איתי לוי אשר ביצע ממיטב שיריו המוכרים והחדשים שמתנגנים בימים אלו בכל תחנות הרדיו. את הערב הנחו אוריה סבאג ולירז אוזל, נציגות הפרלמנט העירוני, אשר כאמור מהווה חלק בלתי נפרד ממחלקת הנוער העירונית.

במהלך האירוע נכחו כ-2000 בני נוער, האווירה הייתה מדהימה, והשילוב עם התאורה והתפאורה שעל הבמה שבהחלט עשו את העבודה. בני נוער שנכחו באירוע סיפרו למערכת: "האירועים השנה הם אירועים יוצאי דופן, אין ספק כי מבינים מה הנוער רוצה שיהיה כאן בעיר ואנחנו מקווים שימשיך ככה. אנחנו רוצים שיהיו עוד אירועים מעבר לאירועי הקיץ". 

ביום שני האחרון, תכנית הפעילות המשיכה כמתוכנן והגיע לו ערב הכשרונות הצעירים בהשתתפות אמנים ויוצרים מקומיים. הערב התקיים בהיכל התרבות ואת האולם מילאו כ-400 בני נוער נרגשים ומופתעים מהכשרונות שפקדו את הערב. בערב השתתפו הרכב P.R.M, הילה לנציאנו ויונתן קריס, מעיין אגמון מקבוצת ספוקן-נוער בתנועת תרבות, מאיר צברי ואחיו, תהילה אנג'ל, בת אל לוגסי, ליאור אבבה וניר עוז.

סטפני קאי, חברת הפרלמנט העירוני ואחת מיוזמות האירוע במסגרת הפרויקטים אשר מקיימים חברי הפרלמנט בעיר, הנחתה את הערב וסיפרה כי ערב הזה עבורה הוא הגשמה של חלום שעליו עבדה במהלך השנה בפרלמנט ורואה אותו מתגשם לנגד עיניה בערב זה.

גם חבר מועצת העיר, רועי גבאי נכח באירוע, ואמר: "המון תודה על השתתפותכם באירועי הקיץ. אתם מצביעים ברגליים ומגיעים לאירועי הקיץ ונותנים כח למחלקת הנוער ולפרלמנט הנוער להמשיך לעבוד ולפעול למענכם. כשרונות צעירים הוא ערב ייחודי שמעניק במה ליצירה מקומית והזדמנות לבני הנוער להתנסות, לפרוץ וכמובן ליהנות!...חברים, הכנו לכם קיץ מדהים ואנחנו רק בתחילת הדרך... שיהיה לכם קיץ חם ובטוח..."

לקראת סוף הערב ולפני הופעתו של אביאור מלסה הצביעו בני הנוער דרך אפליקציית "יבנוער" ובחרו את שלושת המתמודדים שהם חשבו שהיו הטובים ביותר. המקום השלישי זיכה את עצמו בכרטיס כניסה זוגי לאחד האירועים באמפי, המקום השני זכה לחמם בהופעת סוף הקיץ בגן הסנהדרין את מוטי טקה והאולטראס והמקום הראשון זכה להקליט שיר באולפנו של דני סיוון אשר תרם את אולפנו לצורך כך, ועל כן אנו מודים לו. במקום השלישי זכתה תהילה אנג'ל, במקום השני זכה ליאור אבבה  ובמקום הראשון זכתה בת אל לוגסי. ברכות לזוכים! 

אין ספק כי הקיץ הזה הולך להיות הקיץ הכי חם שהיה כאן לנוער ביבנה. להלן האירועים הקרובים – הזדרזו ! ההרשמה לאירועים עומדת להסתיים.

יום שני 17.07 – המירוץ ליבנה חוזר ובגדול ! מירוץ סובב יבנה, יוצאים ממרכז קרסו. לפרטים והרשמה - נעמה : 052-822-6018 . ההרשמה מיועדת לקבוצות של עד 4 משתתפים.

יום שלישי 18.07 – יציאה לסופרלנד. יציאה וחזרה במתנ"ס נאות שז"ר. כרטיסים ניתן לרכוש במתנ"ס גרמנוב. בעת ההרשמה יש להצטייד באישור הורים אותו ניתן להדפיס מדף הפייסבוק של מחלקת הנוער או אפליקציית יבנוער. לפרטים – גילי: 054-211-8004.

יום שני 24.07 – טורניר קלאש רויאל ראשון מסוגו ביבנה ! 18:00 במתנ"ס גרמנוב. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש. לפרטים - אנטוניו: 052-331-1585.

יום שלישי 25.07 – יציאה ללונה פארק. יציאה וחזרה במתנ"ס נאות שז"ר. כרטיסים ניתן לרכוש במתנ"ס גרמנוב. בעת ההרשמה יש להצטייד באישור הורים אותו ניתן להדפיס מדף הפייסבוק של מחלקת הנוער או אפליקציית יבנוער. לפרטים – גילי: 054-211-8004.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה