צהוב עולה: איפור חג בגווני האתרוג



האתרוג ידוע כמשל לאותו חלק בעם היהודי, שיש לו גם תורה וגם מעשים טובים, וזאת בגלל שיש בו גם טעם (משל לתורה) וגם ריח (משל למצוות). על פי צו האופנה, הגוון הצהוב של האתרוג נחשב למהודר, אלגנטי מרענן וייחודי - מסביר ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות. קבלו את המדריך: כיצד להתהדר בגוונים צהובים?

על פי המסורת, לאתרוג חשיבות רבה, מכיוון שהוא אחד מארבעת המינים המתברכים בחג סוכות לשם קיום מצוות נטילת לולב.  

עם או בלי קשר לחג, לפתע רואים את הצהוב בכל מקום. הוא הפך טרנדי בכל הקשור לצו האופנה. הצהוב מופיע בנעלים, בתיקים, בציפורניים, בצלליות, ובאקססוריז. הכול צהוב. הוא מרענן, הוא 'פרשי', הוא אלגנטי.

עד לאחרונה, אף אישה לא העזה להתאפר בצבע הזה, בגלל עור הפנים הצהבהב האסייתי. אך אחרי מהפיכת צבעי הלק, אשר נפרדה מהגוונים המסורתיים (אדום-כתום-ורוד) ועברה לגווני הצהוב-לבן-תכלת, היה זה רק עניין של זמן, עד שהצהוב "יטפס" גם אל השפתיים. אז מה דעתכן לבחון את הצבע?

ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית ספר למקצועות היופי: "צלליות העיניים בגווני הפסטל של הקיץ מפנות את קדמת הבמה לטובת תמהיל של לבן-שמנת עם צהוב של סתיו. הצהוב, מדגיש את השיזוף, יוצר תחושת פנים מוארת, העיניים נראות פתוחות לרווחה והיתרון הגדול: ניתן להתלבש גם בשחור וגם בלבן".

 

כיצד ליצור את המראה?          

1. מנקים את הפנים בעזרת ג’ל ניקוי, ולאחר מכן מורחים שכבת קרם לחות, ממתינים מעט לספיגה.

2. מתאימים מייק-אפ לגוון העור, יש לזכור; גוון הפנים משתנה בעונות השנה ולקראת הסתיוהוא נוטה להתבהר. האזור המומלץ לבדיקה הוא אזור המחשוף. יש לבדוק אם הגוון המייק-אפ משתלב עם צבע העור ואם רמת הכיסוי טובה. מורחים את המייק-אפ בעזרת ספוגית כאשר כיוון המריחה ממרכז הפנים החוצה.

3. מוסיפים כיסוי נקודתי בעזרת קונסילר (בטון אחד בהיר מזה של המייק-אפ) למקומות בהם שכבת המייק-אפ אינה מספקת כיסוי הולם.

4. מפדרים את הפנים בתנועות תפיחה קלות בפודרה שקופה במרקם מט, כדי לקבע את המייק-אפ.

5. מניחים צללית קרם בגוון צהבהב על גלגל העין, בקו הקפל משתמשים בצללית בגוון חום אפרפר. על עצם הגבה מוסיפים צללית בגוון צבע שמנת כעת ממזגים בין השניים בעזרת מברשת ספוג נקייה או כרית האצבע.

6. תוחמים את קו הריסים התחתון עם עיפרון עיניים לבן. ומדגישים במיוחד את הזווית הפנימית קרוב לאף.

7. ע"מ שהאיפור יראה זהה בשתי העיניים, יש לבצע כל שלב (בהנחת צללית) בשתי העיניים יחדיו ורק אח"כ להמשיך עם צללית בגוון הנוסף.

8. ליצירת מראה ריסים "רטוב" - מורחים מסקרה שחורה ועוצמים את העין בחוזקה ע"מ ליצור גבשושים למראה מרוח ורטוב.

8. יוצרים הצללה קלילה של סומק בגוון כתום חלודה על עצמות הלחיים לכיוון הרכות ועד לקו השיער.

9. מורחים מייק-אפ צהוב על השפתיים ומצפים בגלוס בוהק.

10 נכנסים אל הסוכה כמו אל מסלול אופנה
 

• דוגמנית; ג’ני אגליץ

• צילום; אבי משולם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה