חמישה משפטים שהימנעות מהם תעשה לכן קסמים למערכת היחסים



לא שאני ורדה רזיאל ז'קונט או כל מומחה אחר ביחסים, אבל יש כמה משפטים שנשים אומרות שהם "בייסיקלי" מתישים גברים במערכות יחסים. חמש דוגמאות למשפטים שכדאי לוותר עליהם או לפחות לשנות להם גישה

"אמרתי לך"- מכירות את זה שבן הזוג מתייעץ איתכן לגבי דבר מסוים, אתן אומרות את דעתכן והוא עדיין מחליט לפעול בדרך שהוא רואה לנכון? איך אתן יושבות ומחכות שהוא ייכשל כדי להרגיש שידכן על העליונה, כלומר שהוא טעה ואתן צדקתן? נכון? זהירות- שלא תצאו צודקות אבל לבד.
 

"אנחנו צריכים לדבר"- אין דבר שיושב לו יותר כבד על החיים מאשר המשפט הזה. מבחינתו את הולכת לחפור לו על משהו שעשה או גרוע מזה- רוצה לדבר איתו על רגשות/ שיחת יחסינו לאן וכדומה. רוצה לדבר איתו? פשוט דברי. המשפט המקדים הזה מיותר.

"כמה אתה אוהב אותי?"- כגודל השאלה כך גודל התשובה שהוא ייתן לך. אם הוא יגיד עד העננים תהיי מרוצה? אולי מעל לעננים?- מספיק טוב? שלמה ארצי שר "יש לו דרכים משונות לומר לך שהוא אוהב" והוא לגמרי צודק. גברים מאוד פשוטים ופחות מורכבים מנשים ולכן אם הוא איתך- סביר להניח שהוא בחר בזה ורוצה אותך. אם את מרגישה שהוא לא מראה לך מספיק אהבה נסי להגיד לו שאת מרגישה ככה. אם הוא אוהב אותך ויבין שאת לא בטוחה באהבה שלו הוא יעשה משהו שיגרום לך להרגיש את זה- סמכי עליו.

"על מה אתה חושב?/ למה אתה שותק?"- יש נשים שחושבות שבן הזוג צריך לתת להן פרשנות מדוקדקת של כל דבר שעובר לו בראש בכל זמן נתון. שתיקות ארוכות, עלולות ליצור מבוכה וסקרנות בקרב נשים שמיד יוצרות פרשנויות בינן לבין עצמן לגבי דברים שאולי עשו לא בסדר או מחשבות שהן נוטות לשייך לבן הזוג מבלי שהוא יאמר דבר. טיפ- תנסי ללמוד ליהנות מהשקט ביניכם. לא תמיד צריך לדבר.

"אם אתה לא יכול/ רוצה אז..."- בין אם מדובר בללכת למקום מסוים (לדוגמה: לאמא שלך או מסיבת יומולדת של אחת החברות שלך) ובין אם הוא הבטיח שיתקן משהו בבית ועדיין לא עשה כלום לגבי הבעיה כבר שבוע ימים, אין צורך להפעיל עליו מניפולציות- אפשר פשוט לשאול ולחכות לתשובה. למרות שאתם בזוגיות לא כל דבר צריך או חייב לעשות ביחד ואם בן הזוג שלך לא חשמלאי יוזם במקצועו, לפעמים עדיף פשוט לפנות מראש לבעל מקצוע.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה