אולי הפעם? יבנה פתחה את אימוניה



עם פנים חדשות/ישנות על הקווים והמון שחקנים חדשים, מכבי יבנה החלה את האימונים עם תקוות גדולות, אך עם פחות מ-10 אוהדים ביציע. בקבוצה בטוחים: "האוהדים יחזרו למגרשים אם הם יראו כאן קבוצה מחויבת". דניאל בלומפילד חתם, רז אמיר ימשיך בקבוצה

קרגולה. עונה קשה לפניו

תחת חום כבד ועם הרבה תקוות אך גם עם לא מעט חששות מהעתיד לבוא, מכבי יבנה פתחה השבוע את אימוניה לקראת תחילת עונת 18/19 כאשר באימון הראשון היו כ-20 שחקנים בלבד, מתוכם 9 פרצופים חדשים ובינתיים לא יותר מדי שחקנים בכירים שיוכלו לרגש את הקהל, אך הקבוצה בהחלט מתחילה לקבל צורה כמו שאורי קרגולה הבטיח שהיא תקבל מהרגע הראשון, צורה של קבוצה צעירה, אנרגטית ומחויבת.

מלבד השוער הוותיק עידו לוי שכמובן חתם לעונה נוספת במועדון, יכולנו כאמור לראות כ-9 פרצופים חדשים בסגל בדמות טל קלדרון, דניאל בלומנפלד, איציק אבושדיד, נתי ארזו'אן, אור הרשקוביץ, שחף הלמן, דור מוסקוביץ', יקיר ארצי וחיים יוסף.

החלוץ דניאל בלומנפלד (24) אגב, חתם בדיוק ביום של תחילת האימונים והגיע לאימון הראשון כבר כשחקן מכבי יבנה. בלומנפלד אמר לאחר החתימה במועדון: "תודה רבה לכולם, אני מתרגש מאוד להתחיל עונה חדשה במכבי יבנה. אני רוצה להודות ליו"ר חיים אזולאי והמאמן אורי קרגולה על האמון בי ואני מקווה להחזיר להם על המגרש. יאללה יבנה".

דניאל בלומנפלד גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון ונחשב לעילוי בליגת העל לנוער עת כבר כ-10 שערים בעונתו האחרונה בנוער. לפני כארבע שנים החליט בלומנפלד להתחיל בקריירת בוגרים דווקא בליגה א' וכבש שמונה שערים בעונתו הראשונה בשיכון המזרח. לאחר מכן עבר החלוץ להפועל אזור, שם כבש עוד שמונה שערים בעונה השנייה שלו בבוגרים והתחיל לבסס את מעמדו כחלוץ בכיר יחסית במימדים של ליגה א' דרום.

אחרי שסיים את שתי העונותה די פושרות, חתם בלומנפלד בשורות סקציה נס ציונה, בה שיחק בשנתיים האחרונות ובהן כבש כ-18 שערים והיה שותף מלא לעלייה של הקבוצה בשנה החולפת לליגה הלאומית. למרות זאת, העניינים לא הסתדרו ובלומנפלד לא המשיך אצל העולה החדשה וכאמור, חתם בשורות יבנה בה הוא מקווה לחוות עלייה נוספת.

מלבד בלומנפלד, ביבנה ממשיכים לחשוב על העתיד ולתת גב לשחקני הבית כאשר רז אמיר, החלוץ הכישרוני של מכבי, ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה לאחר שחתם השבוע על הארכת חוזה. ההנהלה והצוות המקצועי מאוד מחזיקים מרז אמיר שנחשב לכישרון ענק שיצא ממחלקת הנוער של הקבוצה ומראים לו את האמון שלהם בו. כולם מבינים ויודעים שככל הנראה זמנו של רז בליגות הנמוכות הוא קצוב וזה רק עניין של זמן עד שיגיע לליגות גבוהות יותר.

מי שנראה נרגש במיוחד במהלך אימון הפתיחה הוא המאמן אורי קרגולה, שאמר על ההתחלה: "התחושות טובות, אני שמח לחזור למכבי יבנה. זה כיף לפתוח עונה חדשה בטח במועדון שבו שיחקתי הרבה שנים, אני מכיר את ההנהלה והאוהדים, זו הרגשה טובה, אני מקווה להחזיר להם על כל האהבה שקיבלתי כאן מאז שחתמתי".

"מה שאני יכול להבטיח לאוהדים זה שתהיה לנו קבוצה שקודם כל תהיה קבוצה. נעשה הרבה צרות לכל הקבוצות בליגה, זה בוודאות, אני יכול להתחייב על כך. שיהיה לנו בהצלחה", סיכם קרגולה בקצרה.

האימון זה לא היה דומה כלל לקודמו אשתקד. אם בשנה שעברה היו לפחות כ-100 אוהדים, כלי תקשורת והצהרות מפוצצות (המאמן אלי כהן בזמנו הצהיר שמכבי יבנה שואפת לעלות ליגה, לאחר מכן, בתום העונה החולפת, אמר שאולי טעה עם ההצהרה הזו) אז הפעם האימון עבר באווירה רגועה יחסית, עם פחות מעשרה אוהדים ביציע כשחלקם בכלל אנשי תקשורת מקומיים, סוג של הבעת אי אמון בקבוצה זאת על אף שאורי קרגולה, יקיר האוהדים, חזר ומאמין שתהיה עונה טובה.

"האוהדים של מכבי יבנה לא פראיירים", אמרו במועדון, "הם לא רוצים שיעבדו עליהם, אלא לראות תוצאות ועבודה קשה. אם הם יראו קבוצה מחויבת, מעניינת, שתביא להם נחת, השמועה תתפשט כמו אש בשדה קוצים וכל העיר תדע שלמכבי יבנה יש קבוצה ששווה לבוא לראות אותה ואולי סוף סוף אצטדיון ג'קי לוי יהיה מלא. בינתיים זה עוד רחוק לחשוב על זה, צריך לראות מה נבנה כאן ומה השאיפות, בשילוב עם ההגעה של אורי קרגולה אפשר יהיה לעשות דברים מדהימים. לכולם ברור שאם הקהל של יבנה יחזור למגרש, אין גבול למה שהקבוצה הזו יכולה להשיג".

בינתיים, השחקנים לא הולכים לקייטנה במהלך חודש אוגוסט החם וצפויה להם הרבה עבודה בהכנה לליגה. לאחר שבועיים של אימונים תתחיל הקבוצה במשחק אימון ראשון מול מכבי שעריים, זאת מתוך שמונה משחקי אימון שתקיים הקבוצה במהלך חודש זה, רגע לפני שהיא מתחילה במשחק הגביע ולאחר מכן הליגה. משחקי האימון כבר נקבעו והרשימה כאן לפניכם: מכבי שעריים ביום חמישי 2.8, הפועל אשדוד ביום ראשון 6.8, משחק אימון נגד נורדיה ביום חמישי 10.8, משחק אימון מול כפר קנא ביום ראשון ה-13.8, משחק אימון מול שיכון המזרח ביום רביעי 16.8, משחק אימון נוסף יתקיים ביום ראשון לאחר מכן מול הפועל הרצליה בתאריך ה-20.8 ומול עירוני אשדוד ב-24.8. את חודש משחקי האימון יחתום משחק מול ירמיהו חולון ב-30.8.

במכבי יבנה מאמינים שהכמות הנכבדת של משחקי האימון שהקבוצה תקיים, יגרמו לשחקנים להתחבר ולהבין יותר אחד את השני וחשוב מכך, את הרצונות של אורי קרגולה שכאמור, מצפה מהם להיות הקבוצה הכי מחויבת בליגה, משהו שקשה ללמד – אלא בעיקר עניין של שילוב בין אופי חזק של שחקנים לחדר הלבשה מגובש.

כעת, נותרו עוד שני שחקנים להשלמת הסגל באופן סופי כאשר מדובר בעמדת המגן וכמובן עוד שחקן התקפה בכיר. ביבנה ככל הנראה ויתרו סופית על שרון גורמזנו ויוסי אסייג שאחד מהם היה אמור להגיע (גורמזנו להישאר) אבל שניהם דורשים סכומים אשר נעים בין 18 אלף שקלים נטו בחודש ל-22 אלף שקלים נטו וביבנה לא מוכנים לשלם סכומים כאלה. "את המשכורת הזו אין אפילו בליגה הלאומית. אולי לשחקנים הכי בכירים בליגה. אנחנו לא נשלם את הסכומים האלה ומי שחושב לדרוש סכומים כאלה, מקומו לא במכבי יבנה העונה. צר לנו. אם זה מה שיש ואלה הדרישות שלהם, אף אחד מהם לא יהיה שחקן מכבי יבנה בעונה הקרובה. נכון, מדובר בשני חלוצים מדהימים שהיינו מאוד רוצים לראות כאן בקבוצה, אבל יש גם מגבלה תקציבית שאי אפשר לחרוג ממנה ולא משנה מה יקרה ומי השחקן שאמור להגיע. אין ארובה להצלחה בין כה וכה וכבר ראינו זאת אשתקד".

 


 
$(function(){setImageBanner('e5b07124-1ac7-4dff-af7a-191973071988','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('f06a01cd-59e9-4ef0-be2e-bece18744dab','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה