הסיום המטורף אשתקד, הקרבה ליבנה, המטרה הברורה והשילוב של הצעירים. ארז מרקוביץ מתכונן לעונה עם אליצור יבנה ומדבר בין היתר גם על מצב הגבוהים בארץ. ואם שאלתם- אין הרהורי פרישה
צילום- חסדאי כהן

 

מיד לאחר שהחתימה מאמן, השחקן הראשון שחתם בשורותיה של אליצור יבנה היה ארז מרקוביץ. הסנטר הוותיק (2.08 מ') בן ה 38 מגיע ליבנה אחרי עונה מדהימה בה העלה את מכבי רחובות לליגה הלאומית וכעת הוא מגיע לעשות את אותו הדבר עם אליצור יבנה והוא כמובן לא מכחיש שזאת המטרה. שילוב של קרבה לביתו שברחובות והליגה הארצית, העניקה את השידוך הזה שטוב לכולם. מדובר כמובן באחד הדינוזאורים האחרונים שנותרו בכדורסל וכעת הוא פה על מנת להעניק מהניסיון שלו לטובת קבוצת הצעירים שמתפתחת במועדון

  • ארז, ברוכה הבאה ליבנה. איך זה להגיע למקום חדש? מה אתה יודע על המקום?

    " קודם כל תודה רבה. הגעתי למקום כמו אליצור יבנה, מקום חדש, מקום טוב. אני מאמין שבאתי לפה על מנת לעלות בחזרה ללאומית, זה בעיניי המקום הראוי עבור אליצור יבנה. עשיתי אמנם עונת עלייה עם מכבי רחובות אבל מבחינת החיים האישיים שלי אני מעדיף לשחק בליגה הארצית ובתור רחובותי יבנה זה מקום קרוב אליי ככה שיצא טוב לכל הצדדים ואני מתרגש להגיע לפה"

  • נחמד לשמוע ממישהו בן 38 שהוא מתרגש

    " בהחלט. ברגע שלא אתרגש מאימון ראשון אני כבר לא אשחק כדורסל"

  • זה משהו שהולך לקרות בקרוב?

    " אני לא רואה את זה קורה. לפחות לא עכשיו וממש לא חושב על זה. אני מאוד נהנה. מרגיש טוב עם הגוף ותסתכל על סטנלי איזה תענוג"

  • איך זה באמת לשחק עם כל הילדים האלה בגיל 38 ואפילו לא להיות הכי מבוגר בקבוצה?

    "(צוחק) תשמע סטנלי זה תופעה. הוא בן 49 ותראה איך הוא נראה. זה משהו מדהים. הוא שומר על עצמו. שיחקתי מולו כמה שנים ראש בראש ועכשיו אנחנו הולכים לשחק ביחד וזה בהחלט מאתגר ואני מקווה שתהיה לנו עונה טובה ביחד"

  • זאת ליגה של ישראלים יחסית נמוכים. זה נראה שאתה ענק בליגה של קטנים

    "אני כבר שנה חמישית בליגה הזאת ודווקא כמעט בכל שנה הקבוצות שרצות לצמרת מביאות גבוהים טובים. השנה נראה פה את עמית תמיר למשל. זאת ליגה לא כזאת נמוכה כמו שעושים ממנה"

  • אתה לא תצליח לעבוד עליי. ראיתי את גמר הפלייאוף שנה שעברה מה שעשית שם ובעיקר גם בחצי הגמר

    " כן נכון שהיה לי פלייאוף טוב אבל גם אותם שחקנים שמולי לא כאלה קטנים. מליגת העל פרשתי כי זאת נהייתה ליגה של פורוורדים, פה זה קצת שונה"

  • באת לשחק קרוב לבית

    " זה ממש כיף. היו לי כמה הצעות ואני שמח לבוא לשחק קרוב מאוד. יש פה אחלה של מקום"

    הוא עבר כמעט הכל בקריירה הארוכה שלו. שיחק באינספור קבוצות ישראליות (עם גיחה לאירופה במדי ראסינג פריז), המפעלים האירופים וכמובן, נבחרת ישראל. למרות הגוף והמימדים הגדולים היתרון הבולט של מרקוביץ זה כמובן הניסיון

  • הקבוצה בנויה משורה של צעירים ועם שלושה ארבעה באמת ותיקים

    " יש פה באמת תלכיד מיוחד של שילוב מעניין. הכי חשוב בעיניי זה שאני רואה שיש פה שורה של שחקנים רעבים שרוצים להצליח וכמובן שהוותיקים יצטרכו להביא מהניסיון שלהם למען הצעירים ואני מאמין שזה גם מה שיקרה"

  • תצליח להביא להם קורטוב מהמזל שהיה לכם בגמר בשנה שעברה?

    " אני לא אוהב להשתמש במילה מזל כי גם אם היו נכנסים להארכה היינו הולכים על הניצחון בכל הכח. לפעמים ההבדל בין ניצחון לכישלון הוא מאית השניה ואני שמח שבפעם הזאת הווינריות הייתה לצידנו"

  • הייתם שלישיית גבוהים בנבחרת. אתה, עידו וגרין שעכשיו פרש. ממש הדינוזאור האחרון

    " האמת שדיברת עם יניב במהלך הקיץ, הצעתי לו לשחק בליגות הנמוכות והוא אפילו שוקל את זה אבל יש לו בעיה בברך. עידו ישחק בצפון אם אני לא טועה אבל כן, זה בהחלט סוף של משהו. כואב לי על יניב, אני חושב שהוא יכול היה לשחק עוד כמה שנים בליגת העל כי הוא שחקן מצוין. אני מאמין שיגיעו אחרים. אם זה רוברט (רותברט) שהוא שחקן טכני מצוין או צעירים כמו בן אלטיט וזלמנסון. הגבוהים הישראלים חייבים להבין שהם צריכים לעבוד קשה על הפרקט, להזיע, לתת גוף. הנקודות אחר כך יבואו. אני מאמין שנמשיך לייצר גבוהים טובים. גם פעם אמרו אחרי ששטיינהאור ופליישר פרשו שלא יהיו גבוהים טובים. דור הולך ודור בא"


 
$(function(){setImageBanner('b65a9420-b2a8-4bb2-aa99-70443d1a0be1','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('966774b6-3567-4e2e-b079-03f7d351c7c0','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה