ציוד טקטי ותוספות לנשק - איפה הכי זול לקנות?



לקבלת החייל לקריאת המאמר, אנחנו עומדים דום ומצדיעים. אין ספק שההחלטה להתגייס לצבא ההגנה לישראל כחייל קרבי מן השורה הינה אחת מההחלטות המשמעותיות ביותר שקיבלת בימי חייך. החלטה זו מסמלת לא רק על יכולותיך ומיומנויותיך הגופניות, אלא גם על תשתית הערכים עליה חונכת. ועל כך נצדיע גם למשפחתך שסביר להניח שתומכת בך, אך גם מתקשה לישון בלילות מחשש לשלומך. והנה, הגעת לכאן בכדי לשפר, להקל ולשדרג את שירותך הצבאי ויכולותיך הטקטיות עם שיפצורים, שיגרמו לך להיראות, לנוע ולהילחם כפזמניק, משופשף ומדוגם גם אם רק הרגע סיימת את הטירונות והקורס המתקדם.

ציוד טקטי

ערכת השפצור ללוחם המתקדם

אין ספק שתקופת השירות הצבאי הינה תקופה קשה, מאתגרת ומורכבת. לפתע, מילדון בבית הספר שנלחם במבחנים ובציונים, אתה מתחיל להילחם בזרועות ובשלוחות האויב. לפתע, אתה אוחז בנשק. הנה מגוון ציוד טקטי ותוספות לנשק זול מאוד, רק אם עושים זאת נכון (ובהמשך, נציג בפניכם גם את הדרכים הללו) –

  • כפפות – ימי החורף הקרים לא נעימים ומקשים גם על האזרח הממוצע, אך לחייל הם קשים כפליים, בייחוד כאשר זה משרת במוצב חשוך אל, מבודד ונוטה למעלות כפור. כפפות מחממות שיותאמו לכף היד ויאפשרו גמישות מקסימלית הן תוספת משובחת ומבורכת. הן יאפשרו לחייל להשתמש בהן במצבי ירי ולחימה, ובימי שגרה להשתמש במסך המגע מבלי להורידן (כפי שכפפות אחרות דורשות).
  • תושבת נשק לסמן לייזר/פנס – התושבת תתחבר בקלות למסילת הנשק ותעוגן בחוזקה. לאחר מכן כל שעליכם יהיה לעשות הוא להרכיב ולהבריג את הפנס או הסמן לתושבת.
  • ידית הסתערות – כדי שהשימוש בנשק יהיה למדויק ונוח יותר, ניתן להרכיב את ידית ההסתערות כדי ליהנות משימוש נוח ומשופר. כך בעת לחימה בשטח הבנוי, הידית תאפשר להניע את הנשק באופן חלק, מהיר ונוח יותר.
  • פאוץ' לאקדח – נשיאת האקדח דורשת פאוץ' תואם ולזה מצטרף הפאוץ' גם למכשיר הנייד וליתר הפקל"ים שהחייל נושא על עצמו. כדי להימנע מסרבול זה, פאוץ' אחד כוללני שבו ישנם תאים ייעודיים לאקדח, לטלפון הנייד וכן הלאה, יאפשר לכם ליהנות מנוחות מיטבית.
  • מיתרים וחוטי שיפצור – אין ספק שמדובר בפריטי חובה עבור החיילים ביחידות השונות שיאפשרו להם לשפצר בקלות את האפוד, את רצועת הנשק וכן הלאה. הם מגיעים בצבעים ובעובי שונה.
  • מצפן נייד – את המצפן הנייד מחברים לשעון היד וכך ניתן לנווט בקלות מבלי הצורך לאחוז במצפן.
  • בקבוק שתייה תרמי – בקבוק השתייה התרמי עשוי מנירוסטה ומבטיח לכם עמידות הולמת לתנאי השטח. כך ניתן לשתות שתייה קרה (או אף חמה בבקבוקים מסוימים) וצוננת למשך זמן רב.
  • פנס ראש מקצועי – פנס הראש המקצועי מאפשר לכם להשתמש במספר רב של מצבי תאורה. יתרון נוסף שלו הינו תוחלת חייו – הוא בדרך כלל מתאים למשך 40 שעות תאורה.
  • פנס יד עמיד למים – פנס היד ניתן לשפצור בקלות והינו עמיד במים, מה שמבטיח לכם שלא יקרה לו מאום בשל תנאי השירות.
  • שעון GSHOCK - שעון הג'י שוק נחשב לפופולרי מאוד בקרב חיילים, שוטרים ופרמדיקים בשל תכונותיו. השעון עמיד בזעזועים, בעל תאורת LED פנימית חזקה מאוד, סטופר, אפשרות להפעיל 4-5 שעונים מעוררים לזמן שונה, עמידות בלחצי מים, תצוגה דיגיטלית מדויקת ועוד.  מדובר בשעון מומלץ מאוד לחיילים, ובייחוד ללוחמים, שכן הוא חזק, עמיד ובעל תכונות מצוינות לשטח.

ציוד הכרחי נוסף

כאשר אתם מבלים את רוב זמנכם בבסיס, בין אם תרצו ובין אם לא, הוא נהפך לבית זמני. ולכן, כדי שהשהות בו תעבור בנעימים, במידת האפשר, בין שמירה אחת למבצע אחר, סביר להניח שתזדקקו לציוד הכרחי נוסף. רמקול נייד יאפשר לכם להאזין למוזיקה בקולי קולות או לסרט פעולה טוב יחד עם החברים הטובים כדי שערבי הגיבוש או סתם ערב טיפוסי ירגישו ממש כאילו אתם שוהים במועדון או בבית קולנוע.

סוללת גיבוי תבטיח לכם שלעולם לא תיתקעו ללא מכשיר נייד. השעות המרובות בדרכים, זמני ההמתנה לתחילת המבצעים או סתם זמן "מת" בצבא, יבטיחו לכם שתוכלו להשתמש בבטחה במכשיר הנייד מבלי לחשוש לאחוזים. מטען נייד, למשל, יאפשר לכם להטעין את מכשיר הנייד בכל מקום מבלי הצורך לחפש נואשות אחר שקע או מטען פנוי.

שפצור בזול – אפשרי ובגדול

החנויות המסורתיות לרכישת ציוד צבאי וקמפינג עשויות להציע מגוון פריטים הכרחיים במחירים גבוהים. עבור החייל המשתכר במשכורת צבאית שאינה כה גבוהה ולרוב נעזר בהוריו לצורך סבסוד נוסף, זו משימה קשה עד בלתי אפשרית כמעט. לכן, יש צורך למצוא פתרונות אלטרנטיביים. רכישה בחנויות אונליין מאפשרת ליהנות מרכישה נוחה יותר ובדרך כלל גם זולה יותר באופן משמעותי. ראשית, המלצתנו החמה הינה לבצע סקר שוק. ייתכן שפריטים מסוימים יהיו זולים יותר בחנות אחת וחלקם האחר בחנות אונליין אחרת. בסופו של דבר, רצוי לבצע סך עלויות כללי כדי להחליט מאיזו חנות תבחרו להמשיך את תהליך הרכישה. קיימים אתרים ברשת המספקים משלוחים ישירות לבסיס, כדי שתוכלו לקבלם בזריזות מבלי הצורך להמתין להגעה לבית.

 

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('3157d07a-02a3-494e-8757-5c74f4f41b22','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('80a29bde-1d69-41a9-aca3-a8f1880ccedb','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה