בני הנוער מיבנה כובשים את לונדון!



בחופשת הקיץ תצא משלחת של כ-15 בני נוער מכיתות ח'-ט' מיבנה למחנה קיץ בינלאומי בלונדון.
המשלחת תצא כחלק מפרויקט "שגרירים צעירים" המתקיים ביבנה ביוזמת מחלקת הנוער העירונית והרשת למרכזים קהילתיים.

ראש העיר, צבי גוב-ארי, אשר נתן את חסותו לפעילות החינוכית, התרשם מהתכנית הענפה וצפוי לפגוש את הנערים ולשמוע על חוויתהם לאחר שובם. המשלחת תצא לאנגליה ב-31 ביולי ותשוב ארצה ב-13 באוגוסט. במהלך המחנה יפגשו חברי המשלחת עם בני נוער מכל רחבי העולם, ישתתפו בפעילויות בנושא "ישראל" יחד עם עמיתיהם ובהמשך יקיימו סיורים וטיולים ברחבי לונדון.

 

מדובר במחנה אותו מובילה JLGB – תנועת הנוער היהודית הגדולה ביותר בריטניה (''בריגדת הנערים והנערות היהודיים''). במהלך השנה עברו חברי המשלחת מערך פעילויות מגוון בנושא זהות יהודית, מהו ישראלי, וכן פעילויות בנושא מנהיגות, התנדבות בקהילה וכו'. בראש המשלחת יעמדו מדריכי הנוער שחר בר-טל וספי קוגמן.

                                                                      

לאחרונה נערך בקריית-אונו סמינר מסכם לתהליך שעברו התלמידים, בו פגשו חברי הקבוצה את שאר חברי המשלחת הישראלית מהערים קריית אונו, רמת השרון, אלפי מנשה ונתניה.

                                                                  

המשלחת ללונדון הינה חלק מתכנית רב-שנתית של המחלקה לנוער בעיריית יבנה 

הפועלת לקדם פעילות חינוכית וערכית לבני הנוער, בכלל זה משלחות נוער, פעילות במסגרות תנועות הנוער בעיר ועוד.

 

                                 


ראש העיר, צבי גוב-ארי: "אני רואה חשיבות בהשתתפותם של צעירי יבנה במפגש ייחודי ומרוכז עם השפעה על המשך קיומו של הקשר בין יהדות התפוצות למדינת ישראל ועל הגברת המודעות של הנוער לחיי החברה והתרבות בארץ. 'הציונות' היא חלק בלתי נפרד מתקומתנו במולדת ומחנה הקיץ יאפשר לצעירים להבין טוב יותר עד כמה עמוקים שורשינו במדינת ישראל, ברוח יהודית, פתוחה ופלורליסטית".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה