כיצד האלגוריתם של רשתות החברתיות בוחר להראות לכם מה שעשוי להשפיע על רגשותיכם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4e00e582-ab57-47b0-95d7-3412a3fa9c99','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,34296,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('4e00e582-ab57-47b0-95d7-3412a3fa9c99','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,true,34296,'Image','');},15]]);})

בשיחה מאירת עיניים זיינפ טופקצי מפרטת כיצד חברות משתמשות באלגוריתמים כמו פייסבוק, גוגל ואמזון בכדי לגרום לך ללחוץ על מודעות כדי לארגן את הגישה שלך למידע פוליטי וחברתי. והמכונות אינן אפילו האיום האמיתי. היא אומרת שאנחנו לא צריכים לחשוש ממה שהתבונה המלאכותית תעולל לנו בעצמה, אלא מהאופן שבו אנשים בעמדות כוח ינצלו את התבונה המלאכותית כדי לשלוט בנו ולנהל אותנו בדרכים חדשניות, סמויות לעתים, ערמומיות ולא-צפויות. הרבה מהטכנולוגיה שמאיימת על חירותנו וכבודנו בעתיד הקרוב מפותחת בידי חברות שעוסקות בלכידת ומכירת הנתונים ומוקדי תשומת ליבנו למפרסמים ועוד: "פייסבוק", "גוגל", "אמזון", "עליבאבה", "טנסט".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה