לא הקשיב לי וקיבל עונש!

איש חביב שהיה אצלי בקורס פייסבוק התקשר אלי אתמול וסיפר לי שפייס שלחו לו הודעה "אתה משתמש בפרופיל האישי כעסקי ו…. יאללה ביי" היום אין לו פרופיל אישי, רק עסקי.

אמרתי לו בקורס ואני אומרת לכם עכשיו, הפרופיל האישי הוא אישי ולא נקרא "שאולי מאפים שממתיקים לכם את החיים" אלא "שאולי כרמלי"

בתמונת הפרופיל, של הפרופיל האישי, לא יופיע הלוגו שלכם אלא התמונה האישית שלכם.

 

למה? כי זה טוב לעסקים!

למה? כי אנשים מדברים עם אנשים!

למה? כי אם אני רוצה להיות חברה שלכם זה לא אומר שאני רוצה להיות לקוחה שלכם!

למה? כי פייסבוק לא מרשה!

למה? כי אני אמרתי. ותשמעו ממני, אני יודעת מה אני אומרת

ועכשיו ברצינות ובהרחבה

 

פייסבוק מאפשרת לנו, בנוסף לפרופיל האישי, שהוא מיועד לחברים בלבד! לפתוח דפים עסקיים על מנת לקדם עסק / מוצר / אג'נדה, וכו.

העמוד בפייסבוק נצפה גם על ידי אדם שאין לו חשבון בפייסבוק ויכול לאסוף כמות אין סופית של אוהדים שיכולים לעקוב אחר התכנים בדף.

פרופיל אישי אינו מיועד לשיווק, שימו לב, אנשים שהחליטו שהם רוצים להיות חברים שלכם מתעניינים בכם (לפעמים  🙂 ) ולא בעסק שלכם.

 

כאשר תשמשו בפרופיל האישי לשיווק וחברים יפסיקו להגיב הם לא יראו יותר את התכנים שלכם.  האלגוריים של פייסבוק קובע שמי שיראה את התכנים שלכם זה בדרך כלל מי שיש לו אינטראקציה עם העמוד. נכון, מדי פעם נשתף מידע מהעמוד העסקי לאישי ועוד אך יש לבצע הפרדה.

 

איך פייסבוק מזהה פרופיל אישי שמשתמשים בו כעמוד עסקי?

שם הפרופיל האישי צריך להיות שמך הפרטי ושם המשפחה ולא שם העסק

דיווחים – ניתן לדווח לפייסבוק על שימוש לרעה בדף על ידי לחיצה.

ויש לפייסבוק דרכים נוספות, נסתרות יותר או פחות.

 

מה העונש?

פייסבוק ממירה את הפרופיל האישי לעסקי. מה זה אומר?  לדוגמא: שם הפרופיל האישי היה: שאולי מאפים מתוקים.
שם העמוד העסקי: שאולי מאפים מתוקים שמשנים לכם את החיים.

כרגע יהיה לכם חשבון עם 2 דפים עסקיים: " שאולי מאפים מתוקים " ו" שאולי מאפים שממתיקים לכם את החיים " בלי פרופיל אישי.

 

אז מה עשינו? איך מתקנים את המצב?

פותחים חשבון נוסף בפייסבוק עם כתובת EMAIL אחרת בשם "שאוליי כרמלי" (השם האמיתי של המשתמש).  מהחשבון הזה נכנסים ל-2 הדפים ומסמנים "אהבתי".  יוצאים מהחשבון החדש ונכנסים לחשבון הישן.
נכנסים לכל עמוד עסקי, בוחרים בניהול: ערוך דף > נהל תפקידי ניהול, או לחלופין לוחצים על "צפו בסימני אהבתי" ומוסיפים את הפרופיל החדש כמנהל לדף.

עכשיו מה שקורה זה שיש לכם 2 דפים עסקיים וצריך לחשוב טוב עם איזה כדאי להמשיך להתנהל. במקרה של הלקוח שלי לעמוד העסקי המקורי היו פחות מ-200 לייקים אז איחדתי לו את הדפים.  אז ככה פתרתי את הנושא של שאולי כרמלי, אבל עדיין אני ממליצה לפצל בין הדפים ולעבוד מסודר.

בהצלחה. יש לכם שאלות? תגובות? אשמח לשמוע.

 

רוצים לדעת עוד איך תקדמו את העמוד שלכם בפייסבוק?

צרו איתנו קשר עוד היום.  צלצל כעת: 058-7858566

שלך,
גרסיאלה שפירו-גולדמן
, מנטורית עסקית שיווקית לעסקים. אשת שיווק ומיתוג 35 שנה ● יועצת ומלווה בעלי עסקים בשלבי הקמה, פיתוח וזינוק עסקים ● מומחית באסטרטגיות ופתרונות שיווק ● פייסבוק ● גוגל ● הקמת אתרים ● דפי נחיתה ● מערכות דיוור ● חנויות E-Commerce ● [email protected]  ● www.Graciela.co.il