מכבי יבנה מול אור יהודה: ללא קהל

$(function(){setImageBanner('cc6bc801-9eb1-4571-bd24-5b65b9c21e5e','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,33658,'Image','');})

החבורה של יוסי זוזוט כבר עם שלושה ניצחונות רצופים, אבל בגלל משבר הקורונה הוציאה הקבוצה הודעה כי תישמע להנחיות משרד הבריאות והודיעה: המשחק ללא קהל

מכבי יבנה - ללא קהל

כשהיא עם שלושה ניצחונות רצופים ומומנטום טוב, כשכבר כולנו הרגישו שהקהל חוזר להאמין בקבוצה ודוחף אותה להישארות בליגה - הגיעה אמש (רביעי) הודעת הדוברות של מכבי יבנה שהשאירה את כולם מתוסכלים: המשחק שייערך מחר (שישי, 13:45 באצטדיון ע"ש ג'קי לוי) מול אור יהודה, יתקיים ללא קהל.

ההנחיות הגיעו כמובן בעקבות התפרצות נגיף הקורונה והנחיית משרד הבריאות שאסר על התקהלויות של יותר מ-100 אנשים.


 
$(function(){setImageBanner('4952b38d-f203-429b-b96a-d7a1417bb158','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('e29bd571-446c-48cb-8136-10e8ade999cc','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה