גאווה יבנאית, הכירו את קבוצת הדיגיטל שמפעילה מספר חברות במגוון תחומי הפרסום, ועובדת עם לקוחות ענק



תחומי הפרסום הם מגוונים מאד, ומשרד פרסום אמין ואיכותי הוא אחד מהדברים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות. עם עליית עולם הדיגיטל בשני העשורים האחרונים על במת הפנאי שלנו, עלתה גם קרנם של ספקי שירותי הפרסום באינטרנט.

כיום, צריכת התוכן שלנו בעולם המודרני שאנו מכירים, היא חד משמעית נעה סביב עולם האינטרנט והדיגיטל. אם זה לצורך לימודים, עבודה, קניות, צריכה, בידור, מחקר, וכמובן - רשתות חברתיות. כל החברות והמותגים הגדולים בעולם נמצאים ברשת, ולא רק הם - גם המותגים והעסקים הקטנים. מה שמאפשר להם גישה נוחה, קלה, יעילה ומהירה במיוחד למגוון קהלים של לקוחות פוטנציאליים. כל שנותר הוא לייצר את הפרסומת המתאימה, להקציב את התקציב המתאים, לבחור את הפלטפורמה הנכונה, ולהתחיל לפרסם.

 ואגס VGS פרסום

גאווה יבנאית - יבנה על המפה!

ואגס VGS היא קבוצת דיגיטל המחזיקה בקרבה צוותים מקצועיים בעלי ניסיון רב במגוון תחומי הפרסום: פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, לינקדאין ועוד רבים. ולא רק, אלא גם מגוון שירותים נוספים כגון מיתוג, בניית אתרים , פיתוח אפליקציות מיוחדות, ועוד. המשרדים הראשיים של החברה נמצאים אצלנו, בעיר יבנה, והחברה מספקת שירותי פרסום, עיצוב ופיתוח למגוון חברות ומותגים בכל רחבי הארץ, וגם מספר לקוחות ברחבי העולם. משרדי החברה נמצאים במרכז העיר, בסמוך למשרדי העירייה וסניף הדואר המרכזי.

היכן להשקיע? פייסבוק? גוגל? אינסטגרם? לינקדאין?

פגשנו את עידן, מנכ"ל הקבוצה על מנת לשתף אותנו במידע מבפנים! מה שכולם רוצים לשמוע כשהם באים לפרסם ולהשקיע את מיטב כספם - יש כל כך הרבה אופציות, אז היכן להשקיע את הכסף?

עידן, כל עסק מתחיל שמנסה לנצל את הרשתות החברתיות, מנסה להבין - איפה להשקיע את הכסף באמת? האם באינסטגרם או בפייסבוק? או אולי בגוגל? טיקטוק או יוטיוב? יש המון אפשרויות, כיצד נדע מה יתאים לכל בעל עסק?

"ראשית, אומר שכמו שאמרת, את בהחלט צודקת. יש אינספור אפשרויות פרסום, ומגוון פלטפורמות - כאלו שאנו מכירים, וכאלו שאנו פחות מכירים או משתמשים בהן. יחד עם זאת, על מנת שנוכל לאתר את הפלטפורמה המתאימה לנו - נצטרך להחליט קודם כל מה אנחנו רוצים להשיג. האם אנו רוצים להשיג לקוחות בפריסה ארצית? לקוחות חו"ל? או לקוחות מהקהל המקומי? כגון מאפייה מקומית או חנות כלי בית. לעומת זאת, אם את חנות צעצועים שמציעה ללקוחותיה מוצרים ייחודיים שלא ניתן להשיג במקומות אחרים, מומלץ להיפתח ולהשקיע גם בקהלים רחוקים מבחינה גאוגרפית - מפני שהיום קל מאד לשנע כל דבר."

האם תוכל לספק לנו דוגמאות של סיפורי הצלחה מקרוב? מתוך העיר יבנה?

 

"בוודאי, יש לנו מגוון רחב של לקוחות מיבנה. בין אם זה חברה ליעוץ משכנתאות, פיצריה, חנות תבלינים, חברה שמתכננת קווי אריזה, תעשייה כבדה, משרדי עורכי דין, נדל"ן, חנות בגדים, ועוד.

למשל, מפעל שמייצר אלומיניום וזכוכיות, הרמנו והפכנו למותג מוביל כבר 10 שנים בתחום האלומיניום לבנייה רוויה. מותג אחר, כגון חנות בגדי מעצבים "ברכה", הבאנו אותה למקומות הראשונים בגוגל אורגני במגוון רחב של ביטויים ארציים, והגדלנו את כמות החשיפה של המותג באלפי אחוזים. אם בעבר אחוז החשיפה שלהם במנועי החיפוש של גוגל היו כמה מאות בחודש, היום זה עומד על עשרות אלפים בחודש. רק בזכות אסטרטגיית קידום אורגני מתאימה."

 ואגס VGS פרסום

מגוון רחב של מקומות פרסום

"אפשר לפרסם בגוגל, אפשר לפרסם בפייסבוק, ממומן, אורגני, סטורי'ז, יו טיוב ועוד... הכל תלוי אסטרטגיה והבנה מעמיקה של בית העסק, האופי שלו, הבנה של מי הלקוחות, ועוד. למשרד נדל"ן היינו ממליצים לעשות קמפיין אזורי של דירות ונכסים שהוא מציע, ואילו לחברת מכונות אריזה שנמצאת גם היא ביבנה, המלצנו לעשות קידום ממומן בגוגל."

ספר לנו קצת על הלקוחות היבנאים של חברת ואגס VGS.

"וואו, הם רבים מאד. ב-10 שנות הפעילות האחרונות שלנו צברנו מאות לקוחות מרחבי הארץ והעולם, ואני חושב שלפחות 10-15% מהם הם מיבנה." מספר לנו עידן בגאווה יבנאית, וכשביקשנו שיתן לנו רשימה של חלק מהלקוחות היבנאים, בהחלט התרשמנו. "עם השנים סיפקנו מגוון שירותים ללקוחות מיבנה כגון מיתוג, פרסום בגוגל, פייסבוק, ועוד".

 

- פיצוחי חממה - חנות תבלינים וקולינריה - עיצוב ופרסום.

- יהלום - חנות בגדים לכל המשפחה - עיצוב ופרסום.

- מאפיית שובע - מיתוג, לוגו, ועיצוב אריזה חדשה ועוד.

- פביוס פיצה - עיצוב ופרסום

- אלון וילקו - נדל"ן - מיתוג ועיצוב

- חנות בגדים "ברכה" - פרסום וקידום אורגני, תכנות, תוכן ועוד.

- פרל יעוץ משכנתאות - עיצוב, מיתוג, וידאו, בניית אתר, ועוד המון.

- ברפיט מועדון לכושר - שירותי פרסום ועיצוב גרפי

- תבליני א.א. - חנות תבלינים וקולינריה - עיצוב ופרסום.

- סרווטק - מכונות אריזה - עיצוב, מיתוג, בניית אתר ועוד המון.

- ה.ו. אלומיניום - עיצוב, מיתוג, בניית אתר ועוד המון.

- אלריה איטום - עיצוב, מיתוג, בניית אתר ועוד המון.

- יוסי אלאל שאיבות חול - עיצוב, מיתוג, בניית אתר ועוד המון.

- גדעון קוסמטיקס משווק מוצרי אינדולה לשעבר, אולפלקס, JUL ועוד - ייעוץ, וידאו, ועוד.

- אדל בריכות שחייה - מייצרת ומשווקת בריכות שחייה, בריכות פיברגלס , בריכות בטון ועוד.

מרשימה זו עולה כי מגוון פתרונות הפרסום שיש לקבוצת הפרסום היבנאית הוא רב וגדול. יחד עם זאת, לצד שירותי הפרסום, העיצוב והפיתוח, לחברת ואגס VGS יש חברה להנגשת אתרים שנקראת "אקססיבל" - שהיא בעצם אחת מהחברות המובילות בתחום בארץ, ולה מגוון לקוחות בעלי שם גדול, בין היתר: האקדמיה ללשון עברית, חברת "לנדרובר", מותג הנעליים "ניו באלאנס", חברת "ניופאן" הגדולה, מותג הרכב המפורסם "יגואר", ועוד לקוחות רבים בתחום זה של  הנגשת אתרים.

 

אז, יבנאים - בדרך לפרסם את בית העסק שלכם? אל תשכחו לעצור אצל ואגס VGS. קבוצת פרסום היושבת ממש בתוך העיר יבנה, ובעלת יכולות יעוץ ופרסום גבוהות מאד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
$(function(){setImageBanner('63fd535b-b599-47f9-9621-4e0d18aba2db','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('9678a108-5546-493c-ba6c-805cadf2bb07','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה