למה מסעדות באילת משתמשות באפליקציה ובשירותי משלוחים באילת?



צרכנים ישראליים תמיד העריכו נוחות - אולי עכשיו יותר מתמיד, ובשנת 2020 - עם כל המהומה וההפרעות שלה מהתפרצות המגיפה, חלה נקודת מפנה עיקרית בשירותים מקוונים של משלוחי אוכל.

Freepik

מכיוון שמסעדות נאלצו לסגור את עסקיהן או להגביל את מספר הלקוחות המותר להיכנס, צרכנים בכל מקום פנו לאפליקציה ולשירותי משלוחים באילת ובכל מקום אחר בארץ, מתוך הרצון באפשרויות בחירה מגוונות, גמישות ונוחות.

שירותי משלוחים באילת פורחים גם שנים אחרי הקורונה

בעוד שהמסעדות בעיר מתמלאות שוב ועסקי התיירות פורחים, לא נראה ששירותי משלוחי האוכל הולכים לשום מקום בקרוב.

יש כמה סיבות לשינוי הקבוע הזה בהתנהגות הצרכנים לעבר בחירה, גמישות ונוחות – והנהלות מסעדות יכולות להפיק תועלת מהבנת כמה מהשיקולים העיקריים של תושבי העיר לבחור אפשרויות מקוונות להזמנת משלוחי אוכל.

משלוח מזון מגדיל את המכירות המצטברות

עוד לפני שחיי היומיום התהפכו, הביקוש לשירותי משלוחים באילת עלה באופן משמעותי בעשור האחרון, כשתושבי העיר בכל הגילאים התרגלו לקלות ולנוחות של הזמנה מהסמארטפונים שלהם ולקבל את הארוחות לפי בחירתם במהירות עד דלת הבית.

לאנשים עם דרישות תזונתיות או צרכי תזונה פרטניים, שירות משלוחים יכול לעזור להם לעמוד ביעדים שלהם - בין אם זה אומר לבחור מנות ללא גלוטן או פשוט להזמין מנות קטנות ובריאות יותר. והכי חשוב עבור מסעדות, זרם ההכנסה הנוסף מאפליקציות ושירותי משלוחי מזון יכול להיות משמעותי.

נתוני צמיחה מדהימים בהזמנות

מסעדות באילת עדות לנתוני צמיחה ומכירות מדהימים דרך האפליקציה, במיוחד מלקוחות בעיר שחוזרים להזמין את הארוחות שלהם שוב ושוב ממסעדות מסוימות, כפי שניתן לראות מנתוני אפליקציית שירותי משלוחים באילת שמצביעים על שימוש נרחב בשירותי משלוח מזון של צד שלישי.

אם מסעדות רוצות הזדמנויות חדשות לצמיחה, הן צריכות לשלב פלטפורמת שירותי מזון בפעילותן כדי שיוכלו ליהנות מהיתרונות של גידול בהכנסות. למעשה, אנליסטים צופים כי משלוח מזון יכול להגיע בסופו של דבר ל-40% מסך מכירות המסעדות, כך שחשוב שמנהלי מסעדות בעיר ימצאו שיטות להגדלת ההכנסות ככל הניתן, כולל מכירות באמצעות משלוחים.

בשורה התחתונה, אפליקציית משלוחים מגדילה את הנוכחות באינטרנט

בעת הערכה של אפליקציית משלוחים באילת, חשוב שמנהלי מסעדות בעיר ייקחו בחשבון את כלי השיווק המובנים ואת טווח ההגעה המקוון הרחב שהם יכולים לספק. עסקים קטנים עד בינוניים רבים חסרים מומחיות באסטרטגיית שיווק ואין להם גישה לתקציב שיווק גדול, מה שעלול לעכב בהיבט הכלכלי והלוגיסטי את החשיפה המשמעותית של המסעדה שלהם באינטרנט.

במיוחד כאשר שירותי משלוחי אוכל מתרחבים עם מגוון אפשרויות לרכישת מצרכים כמו אלכוהול, פרחים ושאר מוצרי נוחות, הפוטנציאל להבאת לקוחות חדשים רק ממשיך לגדול. 90% מהלקוחות מחפשים באינטרנט כדי למצוא מסעדות מהן הם רוצים להזמין - והגעה לקהל השבוי הזה צריכה להיות חלק מהאסטרטגיה של כל בעל מסעדה.

 


 
$(function(){setImageBanner('600a5df0-0611-4634-8d63-a4ba75160c87','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('ccbc269e-1572-46d9-a92e-4e343689da74','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה