בטיחות וחזון: סיירת ההורים מתחילה לפעול בגן יבנה



למעלה מ-50 מתנדבים לקחו חלק בערב השקה של הסיירת, אשר תתחיל לפעול בסוף החודש. ההורים יעברו הכשרה מיוחדת ויתרמו לביטחון ולמען בני הנוער בגן יבנה

סיירת הורים גן יבנה

ביום ראשון (14.6) התקיים ערב השקה לסיירת ההורים בגן יבנה בהשתתפות של למעלה מ-50 מתנדבים, תושבי היישוב, שהביעו נכונות לתרום ולהתנדב למען בני הנוער של גן יבנה.

את הערב פתח ראש המועצה, דרור אהרון, שהסביר על ההתנהלות היישובית בשגרה ובחירום, על קהילת המתנדבים היישובית שהולכת וצומחת, שיתופי פעולה ועל הפעילות ההתנדבותית בתקופת הקורונה. ראש המועצה בירך את המתנדבים והודיע על הקמתה של המחלקה לביטחון יישובי קהילתי שפועלת בהובלת משרד הפנים ובניהולה של ציפי שילוח.

לאחר מכן, מנכ"ל המועצה, אילן סויסה, הסביר על פעילות המוקד והשיטור העירוני ביישוב, מנהל מרחב דרום של משרד הפנים, עמוס ישי, שמלווה את גן יבנה מקרוב סיפר על המשרד לביטחון קהילתי ועל חשיבותה של הקמת המחלקה החדשה. מפקד נקודת המשטרה בגן יבנה, יהב סימני, העלה בפני הנוכחים את נתוני הפשיעה ביישוב ומנהלת המחלקה הסבירה על תפקידה החשוב של סיירת ההורים. לסיום, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, ימית עופרי, הציגה בפני המתנדבים את חוק הנוער.

במהלך הפגישה הוחלט שהסיירת תחל את פעילותה לקראת סוף החודש הקרוב, כולל קיום סיורים ולמידת השטח. בנוסף, הוחלט כי המתנדבים יעברו הרצאות וסדנאות על מנת לספק להם כלים להתמודדות וסיוע במסגרת העבודה המשותפת. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה