מילים של נסיכה



קרן אהרון האחת והיחידה, נסיכת הילדים - במסר לילדי יבנה

                                                                                       

שלום ילדים יקרים,

ראשית, מסיבת פורים הענקית שהייתה אמורה להתקיים מחרתיים, ביום שלישי, 10/3/2020, בפארק הסנהדרין ביבנה ובה הייתי אמורה לקחת חלק - מבוטלת נכון לכתיבת שורות אלה, על-מנת לסייע במניעת התפשטות נגיף הקורונה.

למרות האכזבה הגדולה על שלא נפגש, אני מברכת את עיריית יבנה על ההחלטה. הכל מתוך כוונה טובה לשמור על בריאות הציבור.

צילומים: עמרם כהן

ועם הופעות פורים, בלי הופעות פורים - חג פורים כבר כאן, וזכרונות ילדות רבים ממלאים אותי. כשהייתי ילדה, וזה היה מזמן, ממש מזמן...חג פורים היה חג מלא בשמחה, רוב הבנות התחפשו למלכת אסתר, חלקן לאחות, רופאה, חיפושית. אצל הבנים הרפרטואר היה רחב יותר - הם היו מתחפשים לשוטר, למלך, למרדכי היהודי, ליצן, חייל, קאובוי - וכל התחפושות היו עוברות בין ילדי המשפחה והשכונה.

הכל נעשה בפשטות, בנדיבות, ובאהבה. ומהתחפושות, אעבור למשלוחי המנות. כשהייתי ילדה הייתי קמה בבוקר ועל שולחן האוכל היו מחכים לנו משלוחי מנות טעימים במיוחד, כל העוגיות והעוגות מתוצרת בית, כאלו שיצאו מוקדם בבוקר מהתנור, עם ריח של וניל ושוקולד. לכל משלוח כזה, הייתה מצורפת ברכה. ואנחנו כילדים היינו עסוקים בלזלול את כל המטעמים.

צילומים: עמרם כהן

בשנה האחרונה, אני ודניאל ותמר, ילדיי המתוקים, מכינים בכל שישי מארזים מתוקים, ומחלקים אותם שעה לפני שבת. ולמי אנחנו מחלקים, אתם ודאי שואלים?

לחברים שעשו לנו את השבוע, למבוגרים בודדים, לילדים אחרי ניתוח, לניצולי שואה. לא חסר למי...והנתינה מרחיבה לנו את הלב.

אז למה לחכות עד פורים?! שתפו את ההורים, ספרו להם על משלוחי המתוקים שאני וילדיי עושים בימי שישי, אולי תאמצו את הרעיון, ובכך תשמחו לבבות - במהלך כל השנה, לא רק בפורים.

בפורים, אני נוהגת לתת משלוח מנות שלא נגמר לעולם...במה מדובר? אני מביאה ספר עם מתכונים של עוגיות ועוגות טובות. ככה הספר יישמר לתמיד, והתועלת מהמשלוח תשאר למשך שנים רבות.

אסיים במשפט חכם ששמעתי: ״כשאתה מביא לאדם דג, הוא יאכל ליהנות מארוחה אחת בלבד. כשאתה מלמד אותו איך לדוג, הוא יצליח ליהנות מארוחות כל החיים...״.

מצרפת סרטון פורימי במיוחד, בסופו יש חידון. המנחשים נכונה יזכו במשלוח מנות מוסיקלי.❤

https://youtu.be/smyonvjD_Y8

חג פורים שמח, ב-❤ענקית,

שלכם תמיד - קרן נסיכת הילדים

צילומים: עמרם כהן


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה