משטרה עם פנים לקהילה



תושבים רבים, ילדים, בני נוער והורים השתתפו אמש ביום קהילה משטרה שנערך בפארק הסנהדרין ביבנה. הציבור נחשף ליכולות המרשימות והמגוונות של כוחות הביטחון ועבודתם היומיומית המסורה והקשה של שוטרי משטרת ישראל, כוחות הביטחון, כבאות והצלה, מגן דוד-אדום, השיטור העירוני, הפיקוח ועוד

 

ראש העיר, צבי גוב-ארי בירך את תושבי העיר והודה למשטרת ישראל על היוזמה הברוכה לקיום אירוע חשוב זה. גוב-ארי ציין את על שיתוף הפעולה המתמשך שבין תחנת משטרת יבנה ושוטריה לבין העירייה במטרה להגביר את הביטחון בעיר וקידום איכות החיים של תושביה. בהמשך סיירו ראש העיר ומפקד משטרת יבנה, סנ"צ שלומי בן-שטרית בתחנות ההפעלה והתרשמו מהתצוגה המרשימה.

האירוע נערך בשיתוף עיריית יבנה במטרה לקרב ולחזק את הקשר שבין המשטרה והקהילה המקומית. ברחבי הפארק נפרסו תחנות הדרכה לחשיפת היכולות המבצעיות השונות של הכוחות. בשיאו של האירוע נערכה תצוגת תכלית של הכוחות המיוחדים של המשטרה אשר הדגימו השתלטות על גורמים עוינים וכן מופע פרשים, כלבנים ועוד. במהלך האירוע חלף מסוק משטרתי מעל הפארק ואותת לנוכחים. ילדי העיר התרגשו לעלות על הכלים והרכבים המשטרתיים והאחרים, שמעו הסברים מפורטים מאנשי הזיהוי הפלילי, הצלפים, הכבאים והפרמדיקים. על הבמה נערך מופע לילדים "זהירון וחיפזון" בסימן פתיחת שנת הלימודים והזהירות בדרכים.      


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה