|
מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5d9f2249-73f9-40fd-a2a1-9dbfae7239dd','/dyncontent/2025/11/24/91cabf8a-9de4-456b-96cd-5e2abb489f90.jpg',20451,'עמרם אברהם אייטם כתבה ',525,78,true,34296,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5d9f2249-73f9-40fd-a2a1-9dbfae7239dd','/dyncontent/2025/2/25/4951bead-7512-441f-9887-e771f8573cd1.jpg',19117,'דיוואן אייטם כתבה ',525,78,true,34296,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5d9f2249-73f9-40fd-a2a1-9dbfae7239dd','/dyncontent/2025/11/25/11cbb0a5-aaa0-4313-b88d-38d8b1c9f813.gif',20479,'קרייזי רום אייטם כתבה ',525,78,true,34296,'Image','');},15]]);})
מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".
בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.
|
|
|
|