האחות הכתומה - למה בעצם כולם שונאים את אורנה?



ברשתות החברתיות וגם מחוץ להן, נראה שכמעט כולם שונאים את אורנה. האם היא באמת ראויה לזה?

הייתי באיזה קיוסק אתמול, הטלוויזיה דלקה ופרק של האח הגדול הוקרן בה. המוכר ואני החלפנו כמה מילים על המתרחש, ושאלתי אותו מי לדעתו יודח. "אנסטסיה", הוא ענה בביטחון, "אבל הייתי מת שאורנה תלך". ובאמת, ברשתות החברתיות נראה שקשה מאוד למצוא אנשים שיאמרו שהם אוהבים את אורנה. אמרו עליה שהיא בוגדנית, צבועה, מכשפה ועוד שלל כינויים ושמות שוודאי לא מחמיאים לאיש.

מערכת היחסים שלה (הקיימת מעל או מתחת לשולחן) עם דן זכתה לביקורות, העובדה שהיא "דתייה שהולכת לחתול והכלב" נידונה שוב ושוב, ותמונות שלה בבגד ים או להבדיל בהבעות פנים זעופות, הציפו את הרשת.

האם היא ודן נועדו להיות גם מחוץ לבית? כנראה שלא, אבל האם זה באמת מחייב אותה להתנצל? בין שלל הסצינות שיכל האח הגדול להציג בפני הדיירים בפרק של האסירים והסוהרים, היה ברור איזו סצינה לא תופיע. נראה שרק אחרי שאורנה תצא מהבית היא תגלה שהחלק המעניין ביותר של העונה הוא זה שהיא בטוחה שלא מופיע ולא נגלה לציבור, אבל בבית האח הגדול שום דבר הוא לא פרטי וקצת חבל שכך. 

"רומן" הרגליים שזכה למערכון משלו ב"ארץ נהדרת", לא הוצג ולו לשנייה בפני הדיירים האחרים או בפני אורנה עצמה. מעניין איזה שינוי זה יכול היה לגרום.

נראה שאין דבר שאורנה יכלה לעשות כדי לגרום לאלה שפחות מחבבים אותה ברשתות החברתיות לעמוד לצדה. אבל האם היא אכן ראויה לשנאה שהיא זוכה לה?

התשובה לשאלה צפויה להינתן ככל הנראה כשאורנה תעמוד להדחה מול הדמויות החזקות בבית (נאמר אביחי, מעיין וחיים – אם האחרון יעמוד להדחה אי פעם), אחרי שכל החדשים ייעלמו בחזרה (למען שרון אולי). עד אז, נראה שברשתות ייאלצו להמתין.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה