גולן החוקר: מי האישה הזו?



יגאל חשד באשתו שהתנהלה באופן חשוד. לאחר מעקב, כשהתבררו לו כמה עובדות, הוא התקשה להאמין למראה עיניו

יגאל, נשוי לטינה לשניים ילדה בת שנתיים. לאחרונה יגאל החל להרגיש משהו קורה מאחורי גבו. בפגישתנו הוא סיפר לי על לא מעט מצבים שבהם אשתו טינה התנהלה בצורה מחשידה ומעוררת שאלות. במשך שבועות ההתנהגות שלה עוררה את החשד שרק גדל והתעצם.

הוא סיפר לי שבעוד שלושה שבועות הוא נוסע לעשרה ימים להודו במסגרת עבודתו. "אני רוצה מעקב צמוד אחרי טינה", הוא אמר. יגאל תיאר לי את שגרת היום של טינה והיא היתה מאד בעייתית ולא צפויה ולכן יגאל היה משוכנע שהנסיעה שלו היא הזדמנות טובה. יגאל היה משוכנע שטינה תיעזר בהוריה עם הילדה ותפנה לעצמה שעות רבות. המתנו בסבלנות ושלושה שבועות לאחר מכן, יגאל טס והתחלנו לעקוב אחר טינה.

צילום: shutterstock

ביום הראשון טינה עסקה בשגרת יומה ובסוף היום, אספה את הילדה מהגן ונסעה לביתה. למחרת טינה נסעה אחה״צ לבית הוריה וכעבור שעתיים חזרה לביתה עם הילדה. ביום השלישי, טינה לקחה את בתה להוריה ויצאה לבדה. משם יצאה ופגשה גבר שהגיע עם רכב שנושא את לוגו החברה שבה טינה עובדת. השניים בילו במסעדה בחוף הים בחיפה ובסיום נסעו לביתם של טינה ויגאל. טינה והגבר שהו בבית יחדיו כמעט ארבע שעות, ולאחר מכן הגבר יצא מהבית לבדו ונסע מהמקום.

למחרת בבוקר, טינה נסעה ישירות לעבודתה ובסוף היום אספה את בתה מהגן ונסעה לביתה. בשעת ערב מאוחרת, הגבר הגיע שוב לביתה של טינה ונכנס כאשר הבת הקטנה בבית.

לקראת חצות, נראה הגבר יוצא לחצר הבית לעשן וטינה נראתה בחברתו מעשנת גם כן. כעבור חצי שעה יצאו השניים וטינה ליוותה את הגבר לרכבו, בשעת לילה מאוחרת מאד, כאשר הסביבה שוממת וחשוכה, הרגישו השניים די בטוחים, התחבקו והתנשקו ארוכות לפני הגבר נכנס לרכבו.

יגאל, שעודכן בזמן אמת על ההתפתחויות, ביקש שנסיים את הפעילות. חששו אומת ומבחינתו אין צורך להמשיך. הוא היה המום וvתקשה להאמין כאשר נשלח לו סרטון קצר של טינה מעשנת. "אני לא מכיר אותה, זו אישה אחרת", אמר לי יגאל. "טינה שונאת, נגעלת ודוחה כל מי שמעשן על ידה. אני פשוט לא מכיר את האישה הזו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה