אסטרטגיה האחת למשא ומתן להעלאת שכר וקידום שמגיעים לך



מאוד קשה לפנות למנהלים שלכם לבקש העלאת שכר, או קידום וגם כאשר הביצועים מעולים והתרומה לחברה גדולה. לייצג את עצמכם זה בד"כ לא נוח, בעיקר לנשים וכפי שאנחנו יודעים פערי השכר של נשים מול גברים פשוט ללא הצדקה ומשמעות היא של מאות אלפי שקלים בשכר, שלא קיבלו. הנה כמה טיפים לנשים בעיקר אבל בטח גם לגברים לקבלת קידום והעלאה בשכר.

אל תקבלו "לא" כתשובה סופית

תתחילו בלהדגיש למה מגיע לך העלאת שכר, מתמקדים בתוצאות. ממש לא להפוך את זה לאישי, אף אחד לא רוצה לשמוע על הצרות שלך, שכר הלימוד של הילדים, הלואות, החלפת הרכב הדפוק, הורים שאנו צריכים לטפל בהם או מפרנס יחיד. במקום זה תציגו רק את הערך שלכם לחברה ולעסק, איך אתם מתמודדים עם סטואציות מלחיצות, יוזמה שאתם לוקחים לטפל בבעיות, איך אתם עולים על הציפיות הרגילות לתפקיד. תבדקו מה השכר הממוצע במשק למשרות שלכם, כדי להמחיש שהבקשה למרות שהיא שאפתנית, היא ראליסטית.

אם הוא אומר לא אז לבוא חודש אחרי חודש ולהציג שוב את התוצאות שלך ולעדכן עם עוד אינפורמציה. ההתמדה משתלמת.

תזמון ממש חשוב

תמיד טוב לעשות זאת צמוד להישג או לביצועים טובים, שלך, שקרו לאחרונה ואז להיות מצויידים בהשגים שלך והתרומה שלך לצמיחה של החברה. קשה מאוד יהיה לסרב לך.

כדאי לעשות את התפקיד שאת או אתה רוצים, לפני שקיבלתם אותו. תתלבשו תמיד לתפקיד שאתם רוצים לקבל ולא לזה שיש לכם. כשתכנסו לבוס תראו תמיד מוכנים ב 100% לתפקיד שאתם רוצים.

זה לא אתם נגד אחרים

מה הכי טוב לעסק. לא נושא הקידום האישי, או מול משהו אחר, אלא מה נכון לעסק. קל יותר לנהל את השיחה ככה.

מיתוג אישי ומוניטין

מיתוג אישי וקבוצתי מאוד חשוב. להציב יעדים גדולים יותר, כל הזמן לך ולצוות שלך והכי חשוב תקשורת. לתקשר את ההשגים לכל בעלי העיניין, עובדים, מנהלים, בעלי המניות והעסק, ברשת הארגונית הפנימית וגם החברתית.

נאמנות ומסירות כתכונות הכי חשובות להדגיש

כמה אתם גמישים במה שאתם תורמים ומביאים לעסק

אל תתביישו, להצביע על ההישגים שלכם. זה לוקח זמן לפעמים אבל מניסיון רב, האסטרטגיה הזאת מצליחה מאוד.

תציגו מסמכים שמוכיחים ותוצאות מוכחות

אקסל משימות פשוט של משימות ותוצאות.

אם אתם רוצים לצמוח לתפקיד הבא שלכם ולהצליח, תראו מטרות ויעדים שהשגתם, תשדרו בטחון עצמי, תהיו אופטימים וחיוביים ועם תשוקה בעיניים. כאלה שאנשים רוצים לעבוד איתם. תהיו פותרי בעיות ולא מייצרי או מציפי בעיות.

בהצלחה.

 

גלית בן שמחון מנכלי"תThe Team TLV אסטרטגיות צמיחה

www.theteamtlv.com

054.224.224.2


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה