אסנת הרוש מונתה למנהלת בית הספר היסודי 'ביאליק' ביבנה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3ee76370-66d9-4dfc-baf9-08e74efc14fd','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,31010,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3ee76370-66d9-4dfc-baf9-08e74efc14fd','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,true,31010,'Image','');},15]]);})

אסנת הרוש נבחרה לתפקיד מנהלת בית ספר 'ביאליק' לטבע ולמדעים במקומה של דליה גבריאלי אשר מסיימת 14 שנות ניהול בית ספר ופורשת בימים אלה לגמלאות, עם סיום שנת הלימודים

עיריית יבנה

ב- 2019 תחת ניהולה של גבריאלי זכה בית הספר בפרס החינוך המחוזי מטעם משרד החינוך לאחר שרשם 'מהפך' מרשים מבית ספר שהיה מיועד לסגירה.

אסנת הרוש, תושבת גן יבנה, נשואה ואם לשלושה, בעלת תואר ראשון בכלכלה וחברה ותואר שני במנהל וארגון החינוך. היא בעלת ניסיון של 31 שנים במערכת החינוך, במגוון תפקידי הוראה, חינוך וניהול, ובשנתיים האחרונות כיהנה כסגנית מנהלת בבית ספר מכבים בגן יבנה.

עם מינויה אמרה אסנת כי "אני מאמינה שחינוך מתחיל באמונה באדם. בית הספר הוא מקום שבו כל ילד יכול לגלות את הכוחות שבו, לחוות הצלחה ולחוש שייכות אמיתית. אפעל להמשיך לקדם את בית הספר שהוא מקום למצויינות, ערכים, חדשנות, מקום בו תלמידים וצוות מרגישים משמעותיים ובעלי השפעה".

דליה גבריאלי מסרה כי "הייתה לי הזכות הגדולה להוביל את בית הספר יחד עם צוות חינוכי מסור ומקצועי לצד הורים תומכים שיחד הפכו את בית הספר לחממה של לימודים והנאה. זהו מקום של עשייה חינוכית עמוקה ומשמעותית, וזכות גדולה לחנך דורות של תלמידים וללוות אותם בדרכם. אני מסיימת פרק זה בתחושת סיפוק, גאווה ואהבה גדולה ומודה לכל השותפים".

ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, רועי גבאי אמר: "אני מודה לדליה מעומק הלב על שנים של הובלה חינוכית יוצאת דופן, מקצועיות ומסירות אין קץ. דליה הובילה את בית הספר להישגים מרשימים והיא דמות משמעותית בקהילה החינוכית בעיר. אני מאחל הצלחה רבה לאסנת הרוש בתפקידה החדש ומאמין כי תמשיך להצעיד את בית הספר קדימה ברוח של מצוינות וערכים".

 
$(function(){setImageBanner('a1cb5b6f-1548-42d8-9294-6612abdbe3c1','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('e95c58ef-41f1-4ba1-8608-653aa9e4002c','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה