ביבנה קוראים להורים לשמור על ילדים עם אלרגיה לבוטנים: "במבה וצ'יטוס אינם בטוחים בגני השעשועים"

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('de0c9036-0bef-4e09-8f60-713ba7bc0773','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,true,31010,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('de0c9036-0bef-4e09-8f60-713ba7bc0773','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,31010,'Image','');},15]]);})

עיריית יבנה יוצאת בקמפיין הסברה חשוב להגברת המודעות לאלרגיות למזון בקרב ילדים, בדגש על הסכנות הטמונות בהכנסת חטיפים המכילים בוטנים לגני השעשועים ולמרחבים ציבוריים משותפים.

עיריית יבנה

על פי ההסברה העירונית, עבור ילדים הסובלים מאלרגיה לבוטנים, גם מגע עקיף או חשיפה לשאריות מזון עלולים לגרום לתגובה אלרגית חמורה ומסכנת חיים. בשל כך קוראת העירייה לתושבים לגלות אחריות ורגישות כלפי כלל הילדים המשתמשים במתקני המשחקים.

במסגרת הקמפיין מודגש כי חטיפים פופולריים המכילים בוטנים, כמו במבה וצ'יטוס בטעם בוטנים, אינם מתאימים לאכילה בגני השעשועים. בנוסף, התושבים מתבקשים להקפיד על השלכת אריזות לפחים, ניקוי ידיים לאחר האכילה ושמירה על סביבה נקייה ובטוחה.

בעירייה מזכירים כי ילדים המתמודדים עם אלרגיות חיים לצד כולנו בקהילה, וכי מחווה קטנה של מודעות והתחשבות יכולה למנוע מצבי חירום רפואיים ולהציל חיים.

"יחד נשמור על גני השעשועים בטוחים ונעימים לכל ילד וילדה", נמסר במסגרת הקמפיין, המהווה חלק ממאמצי העירייה לקידום סביבה ציבורית בטוחה, מכילה ורגישה לצורכי כלל התושבים.

המסר המרכזי של הקמפיין ברור: מודעות, אחריות והתחשבות של כל אחד מאיתנו יכולות לעשות את ההבדל ולסייע בשמירה על בריאותם וביטחונם של ילדים עם אלרגיות למזון.

 
$(function(){setImageBanner('f77a6617-543d-4d10-b214-ebb3c42917fd','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('bfe2898b-d1b5-444d-81ec-34fb2c77f47b','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה