|
הלימודים בבית הספר "השש שנתי אמי"ת" יבנה יתחילו ביום ראשון בשעה 10:00
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('3d4a52fa-fcde-44c9-a288-cf65cf3a39c7','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,true,31010,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3d4a52fa-fcde-44c9-a288-cf65cf3a39c7','/dyncontent/2025/2/25/4951bead-7512-441f-9887-e771f8573cd1.jpg',19117,'דיוואן אייטם כתבה ',525,78,true,31010,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3d4a52fa-fcde-44c9-a288-cf65cf3a39c7','/dyncontent/2025/11/25/11cbb0a5-aaa0-4313-b88d-38d8b1c9f813.gif',20479,'קרייזי רום אייטם כתבה ',525,78,true,31010,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('3d4a52fa-fcde-44c9-a288-cf65cf3a39c7','/dyncontent/2025/11/24/91cabf8a-9de4-456b-96cd-5e2abb489f90.jpg',20451,'עמרם אברהם אייטם כתבה ',525,78,true,31010,'Image','');},15]]);})
הלימודים בבית הספר "השש שנתי אמי"ת" ביבנה ייפתחו ביום ראשון, 7 בדצמבר 2025, בשעה 10:00 – כך הודיעה הסתדרות המורים
ההחלטה התקבלה לאחר אירוע אלימות קשה כלפי אחת המורות בבית הספר, שהוביל לצעדי מחאה מצד הצוות החינוכי. על פי ההודעה, צוות המורים יגיע למוסד החינוכי כבר בשעה 8:00 ויקיים אסיפת הסברה פנימית עד לשעה 10:00, במהלכה יידונו דרכי הפעולה והצעדים הנדרשים להבטחת ביטחון הצוות והעברת מסר ברור נגד אלימות במערכת החינוך. בהסתדרות המורים מסרו כי "האלימות היא שורש כל רע, ואי אפשר להשאיר את המורים בחזית ללא הגנה. מדובר במציאות שאינה מתקבלת על הדעת ואסור להשלים איתה. אנחנו קוראים למשרד החינוך ולרשות המקומית לפעול בדחיפות."
ההסתדרות מדגישה כי אירועי אלימות נגד אנשי חינוך הפכו לבעיה מערכתית המחייבת תגובה מיידית ונחרצת, וכי צעדים מסוג זה נועדו להבהיר כי ביטחון עובדי ההוראה אינו ניתן לפשרה.
$(function(){setImageBanner('cc89245c-df45-48b9-bff4-b00605c9775c','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('be236e7b-5ce7-4e15-bf45-6068eac649f8','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
|
|
|
|