הצעירים שתומכים במסינג: “האיש הנכון״

$(function(){setImageBanner('ac7e78eb-b6b5-45bd-afc7-86147b08b682','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

הצעירים באים? חיים מסינג מקבץ מספר צעירים שנולדו בעיר והחליטו לתמוך בו פומבית - וגם מסבירים למה

מסינג והצעירים
מערכת הבחירות מתקרבת אלינו בצעדי ענק וצפויה להתקיים ב- 15.11.2022. כאשר העיר כולה משולטת בתמונות המועמדים השונים ומתקיימים מדי יום במרץ חוגי בית ברחבי העיר, אחד מהנושאים הבוערים במערכת הבחירות הזאת הוא נושא הצעירים בעיר ומה בעצם רצונותיהם מראש העיר שייבחר. ישנם צעירים שכבר בחרו ללכת עם חיים מסינג - והם מסבירים למה.

שם: טל מימרן.

מימרן הוא ד״ר למשפטים שחוקר ומלמד משפט בינלאומי באוניברסיטה העברית ובמוסדות אקדמיים נוספים. ״גדלתי בעיר יבנה, וחזרתי אליה אחרי מספר שנות נודדות. לאחר חזרתי לעיר,  התנדבתי במשך מספר שנים במועדון רוטרי יבנה, שימשתי כיועץ משפטי בהתנדבות של עמותת חביבי (המאמצת חיילים בודדים) והשתתפתי בקידום פרויקט שרשרת התקווה (הדואג לצרכי ניצולי שואה)״.

״חיים הוא האדם הנכון, בזמן הנכון. הוא האיש שיכול לייצב את הספינה שלנו, בתקופה מאתגרת במיוחד, ואשר יכול לאחד את הקהילה סביב הרצון המשותף לחיות ביחד בעיר האהובה שלנו. לחיים יש את הניסיון, היכולת, והרצון להפוך את העיר למכלילה יותר, כזו בה לכל תושב יש קול ומקום, ואשר בני אדם ועסקים פורחים בה ומשגשגים. אני משוכנע ביכולתו לקדם תכניות רחבות היקף, גם במבט רחב, והוא יכול לנצח בהצלחה מרובה על התזמורת העירונית שלנו. חיים ניהל ארגונים גדלים, הוא איש של אנשים, והלב שלו במקום הנכון. מה עוד אפשר לבקש מאדם? אני עומד לצידו בכל דבר שנדרש במהלך הקמפיין, וגאה לתמוך בו ללא הסתייגויות״.  

שם: רוחה סופי תורג'מן

״עם פטירתו של ראש העיר צבי גוב ארי ז"ל הבנתי שהעיר שלנו נכנסת לסחרחרת חיפשתי מועמד ערכי שיוכל למלא את נעליו הגדולות של צביקה מתוך אחריות, מוסריות, אכפתיות ומקצועיות. בחנתי את כל המועמדים והגעתי למסקנה כי חיים הוא המתאים ביותר בזכות ולא בחסד ומתוך הבנה שהוא מבין כל המועמדים בעל הכישורים, הנסיון בסיס הערכים והמקצועיות ושאני מאמינה ליושרה ולאמת היוצאים מפיו. התרשמתי מהאיש ומכך שהוא פועל ממניעים ערכיים לטובת העיר והקהילה ולא מחשקת הכיסא״.

שם: ליאור דדוש.

משנת 2010 משמש כמנכ״ל ובעלים של חברה בתחום contact center, סקרים וייעוץ אסטרטגי (בין לקוחותיו שמות מוכרים כמו ביבי גנץ לפיד ועוד) ובשנתיים האחרונות שימש כעוזר ראש העיר לצידו של צבי גוב ארי ז״ל. גר ביבנה משנת 1985 .

״לפני קצת יותר מחודשיים העיר עברה טלטלה עם פטירתו של ראש העיר צבי גוב-ארי. צביקה ז״ל שראה היטב את הנולד ידע כי גופו הולך ונחלש ובחודשים האחרונים אמר לכל מי שפגש: ״השקעתי בעיר הזו את מיטב שנותיי ושנותיה,  כל מה שהשקעתי בעיר במהלך 24 השנים האחרונות ייהרס ברגע אם הבא אחריי לא יהיה איש עם נסיון ועם יושר. בתוך שבעת ימי האבל החלו הקמפיינים של כל אלה שאצה להם הדרך והייתה לי ההזדמנות להכיר מקרוב יותר את מסינג. ראיתי איך הוא דואג למשפחה האבלה, לבאי הבית הבאים לנחם, ראיתי את הדאגה והאחריות שהוא חש כלפי עובדי העירייה ואיך אסף אותם אחד אחד כי ״ יש כאן עיר שצריך לדאוג לה״ וראיתי את המגע בכל פרט לקראת פתיחת שנת הלימודים. הקול קול צביקה הידיים ידי מסינגבאותו רגע הבנתי שיבנה בידיים בטוחות. אני חושב שלכולנו יש גאווה יבנאית וחיים הוא ראש עיר שכולנו נהיה גאים בו״.

שם: ענת ששון. נולדתי וגדלתי בעיר, למדתי תקשורת וניהול, משחק בבית צבי ועיצוב תקשורת חזותית, בין לבין טיילתי וחזרתי, היום אני חיה את העיר, כל יום כל היום. מנהלת עסק לשיווק ותיווך נדל״ן, יזמית ופעילה חברתית בתחומים שונים בניהם הקמת מועדון חברתי לאנשים עם קושי תקשורתי, פורום נשות העסקים של יבנה ושחקנית בהפקות התיאטרון בעיר.

״חיים הוא ארץ ישראל הטובה והיפה בעיניימי ששרת את המדינה ונתן לה את שנותיו היפות, מי שניהל גופים ממשלתיים כמו הרשות הלאומית למלחמה בסמים ומינכ"ל חברות ענק בהחלט האיש הנכון לנו בעיר כדיי לשמר את ההצלחה שיבנה זוכה לה. אני תורמת את חלקי בהפצת המסרים והערכים של חיים בחוגי הבית, פייסבוק, סיורי שטח ובפלטפורמות החברתיות השונות להן אני משתייכת״.  

שם: ליאור אבוקרט. בן 25 סטודנט למשפטים ומורה לאנגלית. גרתי ביבנה כל חיי, למדתי פה, התנדבתי במרכזי נוער בעיר ואני עובד בה מאז שסיימתי את השירות הצבאי שלי. העיר הזו חשובה לי, האנשים שבה והעתיד שלה.

״ההחלטה לתמוך בחיים מסינג הגיעה אחרי התלבטות בין המועמדים, אני יכול לומר בכנות שלא הכרתי אף אחד מהם לכן נכחתי בחוג בית על מנת להתרשם ממנו באופן אישי. שוחחתי איתו, שאלתי אותו על פרויקטים בעיר, על החזון שלו והתעניינתי האם הבחירות האלה יכלו להימנע. ההתרשמות שלי ממנו באותו ערב יצרה אצלי תחושת אמון וביטחון שרק הלכה והתחזקה עם כל יום שעבר ובכל אינטרקציה משותפת שלי ושלו. התמיכה שלי מתבטאת בעיקר בהפצת ידע, אני מספר לאנשים מי הוא חיים מסינג, שהכרתי אדם ערכי המתבטא ביושרה ובעשייה שקטה במשך שנים למען העיר ותושביה. אני מספר להם על התוכניות והיעדים שלו, חלוקת העיר לרובעים, שיפור הקשר בין האזרח לרשות ושימור תחושת הקהילתיות בעיר שגדלה ועברה הרבה טלטלות בתקופה האחרונה ועם מותו של ראש העיר הקודם מר צבי גוב-ארי ז"ל. חשוב לומר שמעולם לא עסקתי בהסברה, בטח לא פוליטית, מהסיבה הפשוטה שמעולם לא האמנתי באף פוליטיקאי. חיים הצליח לשנות זאת. בנוסף לכך אני מלווה אותו בסיורים, פגישות ייעוץ וחוגי בית. אני מייעץ לו מפרספקטיבה של בחור צעיר ומשתף אותו בתחושות שלי ושל חבריי. אני גם קובע עבורו פגישות אישיות עם תושבי העיר ומוודא כי הם מקבלים מענה הולם לפניותיהם אליו״.

שם: יפה טבג'ה

״כאשר הודיעו על פטירתו של צבי גוב ארי הרגשתי כמו הרבה תושבים שהקרקע היציבה נשמטת מתחת לרגליים. אני זוכרת את הטלפון הראשון שקיבלתי שהודיעו על פטירתו של צביקה, זה דווקא היה מאחד המתנגדיו הבולטים והוא סיפר בכאב ובעצבות צביקה מת , אני מספרת את זה כי גם המתנגדים שלו קיבלו את הבשורה בזעזעוע והרכינו ראש. ואחרי 24 שנים של ראש עיר שזה כמעט חיים שלמים של אדם בוגר, שהיה ראש עיר שהיה מאוד ריכוזי דומיננטי, שהחזיק הכל בידיו ,  הייתי מאוד מוטרדת מה יהיה על העיר שאני אוהבת. ולכן אני מאמינה שבשנה הראשונה העיר צריכה יציבות שפרויקטים שהתחילו ימשיכו. אין מקום לזעזעועים מערכתיים האינטרס העירוני זה שהפרויקטים בעיר ימשיכו ובעוצמה, לא בבנוניות , אלא במצוינות - זמן למידה במיוחד למערכות כאלה הוא שנה ועד שהמועמדים ילמדו את העבודה כבר יוצאים לבחירות חדשות. חיים הוא בעל ניסיון, הוא כבר ראש עיר בפועל  והוא ידע לייצב את ההגה של העיר כמו שהוא עושה עכשיו ומעולה , הוא אוהב את יבנה ועושה את תפקידו ביראת קודש.


 
$(function(){setImageBanner('b65537fc-5af3-4aa0-bffc-e9d248eb12ca','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('5fea7b47-d875-40e7-aa5f-2f6aa0e53a1e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה