"לא יודע להגיד אם אהיה מאמן מכבי יבנה"

$(function(){setImageBanner('8e858df6-9757-41f7-8c22-db9d2118387b','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

יוסי זוזוט עבר עונה לא פשוטה. בכלל, בשנים האחרונות יש קולות שקוראים להחליפו, כאשר מנגד, יש אנשים שרוצים מאוד שהוא ימשיך. בראיון סיכום עונה פתוח ומסקרן, זוזוט מספר על השאיפות, המחשבות על העונה החולפת, החשיבה על העתיד, השמועות על כך שיהפוך למנהל מקצועי, הביקורות שהוא סופג ברשת, המשפחה שנפגעת וגם: מה צריכה לעשות מכבי יבנה בשביל לעלות לליגה הלאומית?

יוסי זוזוט

מכבי יבנה סיימה את העונה שלה עם הפסד 3:1 להפועל הרצליה, שקבע שהקבוצה סיימה בפלייאוף העליון וכמובן, בלי הכרטיס לליגה הלאומית. עם זאת, המאמן יוסי זוזוט לא חושב שאפשר להגדיר את העונה הזו ככישלון, מאמין שבכורך הנסיבות יבנה הגיעה למקסימום שלה. יוסי שמח מאוד מתצוגת הקהל במשחק האחרון העונה, מדבר באופן פתוח ונרחב על מה שיקרה בהמשך, על השמועות על כך שיהיה מנהל מקצועי וגם מדבר על הביקורות שמגיעות מקבוצת הפייסבוק של האוהדים. ראיון מסקרן.

יוסי, איך אתה מסכם את העונה הזו?

"גאווה גדולה לכל מכבי יבנה על עונה מצוינת עם כדורגל איכותי, שמתחילת העונה הייתה בצמרת הגבוהה, מה שלא קרה הרבה שנים אחורה. ביחד עם ההנהלה והצוות המקצועי עם תמיכה מלאה של ראש העיר הנבחר מר רועי גבאי, שמראה מתחילת דרכו תמיכה בספורט בעיר. יישר כוח על זה. זה מראה שכל החלקים בקבוצה מאושרים מעונה מצוינת שלנו. נוסיף על זה את קבוצת הנוער אותה מאמן מוטיקו בן מיואל, בזכות הכישרון של מוטיקו הנוער נשאר בזמן בליגה ויחד עם זאת סיפק שחקנים לבוגרים של מכבי יבנה. ההנהלה הציבו יעד מתחילת העונה, אמרו שמקום 1-4 זו תהיה הצלחה וברוך השם עמדנו במשימה בגדול. אם היה כסף להתחזק בינואר כמו שרציתי היינו מגדלים את הסיכוי לעלות ליגה. אני איש של מערכת ולא הולך נגד. נתנו לי את כל הכלים להצליח בעונה הזאת ועמדתי ביעד בכבוד גדול והמספרים של הקהל שהגיע העונה מעיד על זה. וגם שם היה הרבה מאוד אוהדים טובים".

איך מתכוננים לעונה הבאה?

"יש ההנהלה מצוינת, הם שנים במקצוע הזה בראשותו של שאול דויד. קטונתי להגיד למר הספורט בעיר מר שאול דויד איך להכין את הקבוצות בעיר שלנו. אני סומך על אנשי מרכז הספורט המקצועיים ברמה הגובה ביותר, שאול דויד. אבי אוחיון, מר כדורגל חיים אזולאי בתוספת של יוסי לגזיאל. פליקס אלימלך עם תמיכה של ראש העיר, שהם יכינו את הקבוצה על הצד הכי טוב לכולם".

יוסי זוזוט יאמן את מכבי יבנה גם בעונה הבאה?

"רובם רוצים שאני אמשיך לאמן. אני לא יודע להגיד כרגע אם כן או לא. רק סיימנו את העונה אם ישיבו איתי ואני יסכם או לא, נראה בהמשך".

מה זה הדיבור על כך שתהיה מנהל מקצועי?

"כרגע אני שומע את זה פעם ראשונה ממך. זו מחמאה גדולה. כרגע אני מנהל מקצועי במחלקת הנוער שעושה התקדמות יפה מאוד עם צוות מאמני המחלקה כנראה שמישהו מההנהלה מלמעלה רואה את ההצלחה של התפקיד הזה".

אתה מרגיש שזה משפיע על המשפחה שלך? הביקורות?

"ברור זה לא סוד שיש לי משפחה גדולה ותומכת ומגוננת ברוך השם. זו משפחה שנולדה לספורט מה לעשות התברכו בה הרבה כישרונות ויש עוד דור עתיד בעזרת ה'. כשמלכלכים ברמה אישית הם יקבלו את המשפחה מאחוריי כמו אריות. ככה זה משפחה. וכשמבקרים על יכולת, על דעה מקצועית, הם לא יגיבו. לסיכום השאלה, אוהב אותם אחד ואחת מהם, בלעדיהם אני כלום. משפחת זוזוט זו משפחה מלוכדת, תומכת ומגוננת עם הרבה מתן בסתר, עם הרבה חברים קרובים ונאמנים, מה לעשות? משפחה מוכרת בעיר ועליה מנצחת אמא יקרה שלי רשל זוזוט, האמא של יבנה החיים שלי, עטרת ראשי, השם ישמור עליה ועל כל עם ישראל. תחלקו אהבה חברים זה בחינם".

מה לא תרצה לזכור מהעונה הזו?

"מקצועית את המשחק נגד כסייפה בחוץ וגם את כל הנושא של הפייסבוק. מישהו חייב לטפל בזה הוא הפך להיות כלי מסוכן לכל מיני צדדים לפעמים דיבורים מיותרים גולשים מעבר למקלדת. מישהו שיקום ויהיה אחראי לדבר המגעיל הזה. את זה צריך להעיף ולפתוח פייסבוק עם מנהל שאוהד את יבנה ושמור על שיח תרבותי. את זה אני לא רוצה לזכור".

ומה הרגע הכי משמח?

"הרגע המשמח שלי זה סוף העונה שאפילו שהפסדנו 3:1 להפועל הרצליה בפלייאוף, לקחתי את כל השחקנים, צוות מקצועי - ובמשך כמה דקות יצרנו שורה ונתנו כפיים לקהל הנפלא שהחזיר לנו. ועוד רגע משמח שאלי לוי אוהד הקבוצה וגילי שיטרית אוהד הקבוצה בריאים ושלמים ברוך השם לאחר מצב רפואי קשה מאוד. התפללתי עליהם תהילים, סעודות מצווה - וברוך השם הם איתנו עם המשפחות שלהם. זה הכי הכי משמח אותי. תודה לבורא עולם על זה. אתם רואים, קומץ האהבה, תחלקו. זה טוב וזה בריא לנשמה".

בראייה רוחבית, מה מכבי יבנה צריכה בשביל לעלות ללאומית בעונה הבאה?

"להמשיך להשקיע כלכלית בקבוצה לבנות את הקבוצה מקצועית ברמה של שחקנים עם ניסיון וצעירים טובים ולבסוף והכי חשוב ברכה מבורא עולם שהכל יתחבר. יבנה מקום מצוין עם מתקן אימונים נפלא בראשותו של פונדקי דויד מהטובים שיש כולל ליגה לאומית. יש ליבנה את התנאים לעשות את זה כל שנה והעונה לאחר שהתקציב גדול בשנה הזאת הוכחנו שאנחנו יכולים וצריכים להיות בצמרת. יבנה זה מקום לצמרת/עליית ליגה, ככה צריכים לחשוב כל עונה. לפחות זה מה שאני עושה כשאני מאמן את הקבוצה".

סיכום שלך?

"אני מסכם את העונה המיוחדת הזאת וחייב לפרגן למאמן יניב פרץ שהיה יד ימיני בכל דבר מקצועי חברתי אני שמח שעוד מאמן מהמחלקה שלנו מתפתח להיות מאמן מצוין. נועם דויד מאמן השוערים של הבוגרים ושל מחלקת הנוער איש מקצועי מהרמות הגבוהות זכינו שהוא אצלנו, בזכותו אופיר קרצו בעיני רבים מליגה א סיים שוער מצטיין בליגה. אלי כהן מנהל המשק, יעקב זוזוט מנהל הקבוצה הם אלה שנותנים את הלב למען הקבוצה, באמת בלעדיהם הקבוצה לא הייתה מגיעה להישגים האלו. הם נותנים את השקט לפני ואחרי אימון. הנהלת יבנה היקרה והמקצועית תודה בשמי ובשם כל השחקנים, הצוות המקצועי, על כל מה שנתתם, מזמנכם ומביתכם למען הצלחת הקבוצה".

"תודה לאבי רכינברג מתנדב משכמו ומעלה, אהבת הקבוצה ללא שום אינטרס - ויש עוד רבים וטובים אני מודה לכל אחד ואחד מכם. לראש העיר מר רועי גבאי תודה רבה על אוזן קשבת ותמיכה בקבוצה ובהנהלה בכל דבר שהצטרכנו תודה לכולם".

מה נאחל לך לסיום?

"עד 120 שנה עם אשתי היקרה, בריאות אושר שלום בית ושתמשיך לתמוך בי ובנו כמשפחה אני אוהב אותך על כל ההכלה של מאמן כדורגל, לא פשוט להיות אישה של שחקן ומאמן כדורגל ושהוא תושב העיר וזה ככה 28 שנים של יחד. שנמשיך ככה עד 120 ותודה לבורא עולם על הזכות להיות אבא ל-4 ילדי עדן אריאל שירה ואורי. ילדנו הם הכוח שלנו השם ישמור אותם ואת כל ילדי ישראל אמן. נאחל לתושבי יבנה לחיילים שלנו שהשם ישמור אותם אמן ושבת שלום ומבורכת".


 
$(function(){setImageBanner('abb8e2ff-003a-4814-b849-f24f3746c6ce','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c0d61521-dae8-4ebb-9e3f-e29ce881fd0d','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה