"מעצמה מספר 8 בעולם עומדת לפני בחירות בפעם השלישית – תבחרו נכון, כדי שתמשיך בדרך הזו"

$(function(){setImageBanner('b5e819cd-70b3-46f2-9adf-91eb054dee3b','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

בעוד 4 ימים יתקיים סבב הבחירות השלישי לכנסת ישראל. דומה שאין טעם להכביר מילים על משמעות וחשיבות היציאה להצביע ולהשפיע בסבב הזה, כמו בקודמיו – ומעבר לכך | סבב בחירות רביעי יביא, לדעת מומחים בתחום המדיני, הכלכלי והביטחוני - להסלמה ולהתדרדרות במשאבי המדינה ובמצבה העולמי והאזורי, ולמשברי פנים מסוכנים וקשים כמותם ישראל לא ידעה למן הקמתה

יבנה, בעלת מורשת ומסורת של דפוס הצבעה לאומי, מתמרקת גם היא לקראת יום שני הקרוב, ומנהיגי תנועת 'הליכוד' בעיר מניחים בצד למספר ימים את הקרב על הנהגת הסניף המקומי של המפלגה, ומתאחדים במסר ברור: "נתניהו, העם איתך – מתחילים עשור חדש של הישגים".

עו"ד מאיר דהן, חבר מועצת העיר מטעם 'הליכוד' ויו"ר סניף 'הליכוד' ביבנה:

תושבי יבנה - הבחירה העומדת בפניכם היא בין שתי השקפות עולם: האחת - ימין רציונלי הרואה את הדברים באור המציאות, באספקלריה של המצוי ולא של הרצוי, והשנייה - שמאל מנותק וחולם שאינו מחובר למציאות והרואה את הדברים באספקלריה של הרצוי ולא של המצוי.

מדוע נתניהו? ראש ממשלת ישראל ומנהיג תנועת 'הליכוד' בנימין נתניהו הוא בראש ובראשונה אידיאולוג שכבר מימי בחרותו ועד היום אוחז בהשקפת עולם סדורה וריאליסטית בכל התחומים כולם. נתניהו מאמין בכל ליבו כי ארץ ישראל כולה שייכת לעם היהודי והוא יעשה כל שנדרש על-מנת לשמור על שלמות המולדת.

נתניהו סבור עוד כי בעולם גלובלי ואכזר, על אומה הרוצה לשרוד ולהבטיח את קיומה בגבולות בטוחים לשמור על האינטרסים העיקריים והחיוניים שלה ולבצר את עוצמתה בכל התחומים - צבאי, מדיני, כלכלי, טכנולוגי וחברתי. עם זאת, נתניהו לא שוכח כי על כתפיו הרחבות מונחת האחריות העליונה והכבדה לשלומם של חיילי צה"ל ולרווחת תושבי הארץ.

.

לפיכך, כאשר ראש הממשלה מנהיג בפועל את מדינת ישראל הקטנה, השקפת עולמו עומדת בפני מבחנה הקשה ביותר. לא עוד מבחן עיוני, אלא מבחן המעשה. לא עוד ניתוח מופשט של עמדות, אלא בדיקת התאמתן למציאות האובייקטיבית. נתניהו מתרגם בקור-רוח ובאחריות רבה את האידיאולוגיה בה הוא מאמין לשפת המדיניות, ומעמיד אותה במבחן הביצוע וההשתלבות במאגר של ערכים ויעדים לאומיים, אל מול אילוצים, צרכים והזדמנויות. במילים פשוטות, נתניהו, כמו מנהיג אמיתי, מוותר לעיתים על אינטרסים לא-עיקריים ופחות חיוניים של מדינת ישראל, לטובת אינטרסים עיקריים וחיוניים. לא פעם הוא מקבל החלטות לא פופוליסטיות לטובת עם ישראל.

אני עצמי רואה בנתניהו לא עוד פוליטיקאי, כי אם מהפכן בעל חזון שעשה מהפך אמיתי ומהותי במדינת ישראל. עם פריצתו של נתניהו לחיים הפוליטיים ואחיזתו בהנהגת המדינה, עוד בשנת 1996, שינה נתניהו את הקוֹנְסֶפְּט שרווח עד אז במדינת ישראל: בתחום הכלכלי – נתניהו הפך את כלכלת ישראל מכלכלה ריכוזית, מיושנת, פרימיטיבית ופרובינציאלית - לכלכלה חופשית, תחרותית, חדשנית וגלובלית, שהגדילה את התל"ג ואת תקציב המדינה באופן ניכר והאיצה את הצמיחה במשק - ומצד שני הורידה את האבטלה לשפל חסר תקדים, מה שהביא להגדלת תקציב המדינה ולהגדלת התקציבים למשרדים החברתיים, לפיתוח תשתיות ולביצור כוחו של צה"ל.

בתחום המדיני הפך נתניהו את מדינת ישראל ממדינה שעל-מנת לקבל כבוד והכרה ממדינות העולם הייתה צריכה לעשות ויתורים מפליגים לאויבינו, למדינה שמקבלת כבוד והכרה מכל מדינות העולם, לרבות חלק ממדינות ערב - בשל עוצמתה ולא בשל מסכנותה. שהרי העולם לא מרחם על נשחטים, הוא מכבד לוחמים! טוב או רע? כך דרכו של העולם! ובאמצעות ביצור עצמתה של מדינת ישראל בכל התחומים - כלכלית, מדינית, ביטחונית, טכנולוגית, חברתית - הפך נתניהו את מדינת ישראל הקטנטנה בלב מזרח-תיכון רווי דם, יזע, דמעות ותימרות עשן - למעצמה מס' 8 בעולם! עד אשר מדינות העולם כולו, מכל היבשות כולן, לרבות מעצמות-על ומדינות מוסלמיות וערביות, מחזרות אחר פתחה ומשקיעות בארצנו סכומי עתק המחזקים עוד יותר את הכלכלה ואת רווחת אזרחי המדינה ומאפשרים להשקיע בחינוך, בבריאות וברווחה תקציבים בסדר גודל שמעולם לא היה.

.

אם נשים בצד את כל הסיסמאות הנבובות והשקרים ונבדוק את הנתונים האמיתיים, נגלה שב-13 שנותיו של ראש הממשלה נתניהו הכי מעט ישראלים נרצחו מטרור (בפער דרמטי); מדינת ישראל בראשותו זוכה לשגשוג מדיני שלא היה כמותו מאז קום המדינה – על-אף התעקשותו על שלמות המולדת; האבטלה צנחה אל מתחת ל-4%; ההשקעות הזרות זורמות ארצה כמים; התל"ג בשיא של כל הזמנים; שדה התעופה עמוס לעייפה בישראלים היוצאים לנופש אל מחוץ לגבולות הארץ; הכבישים מפוצצים במכוניות חדשות, כאשר כל משפחה מחזיקה ב-3-2 מכוניות; ההשקעה בתשתיות אדירה ובאה לצמצם פערים של עשרות שנים - רכבות, מחלפים, כבישים המבטלים את המונח 'פריפריה'; מאות שכונות מגורים בנות אלפי יחידות-דיור מוקמות מדי שנה; ישראל היא מעצמת הסייבר מס' 1 בעולם; בסיסי צה"ל מועתקים דרומה לחיזוק הנגב; שכר המינימום עלה דרמטית - ועוד ועוד ועוד.

יש עוד המון מה לעשות בארצנו. השמיכה קצרה ותמיד תהיה קצרה. לא רק בישראל - בכל מקום ומקום בעולם, ובעיקר במדינת ישראל, אשר שליש מתקציבה מופנה לביטחון.

ולכן, כל אלה המדברים על מדינה אוטופית, המבטיחים גן-עדן עלי אדמות בה הכל יהיה מושלם - הם אותם אלה מצד שמאל של המפה הפוליטית שאינם מחוברים למציאות ולמורכבות החיים, אותם אלה שעדיין שואפים למדינת הסתדרות סוציאליסטית ופרימיטיבית שתחזיר את מדינת ישראל עשרות שנים לאחור. אל תאמינו למילה שלהם!

לסיכום, הבחירה היא בין השמאל הדוגל במדיניות כלכלית ומדינית פרימיטיבית ומיושנת של האתמול, לבין הימין המוביל מדיניות כלכלית ומדינית חדשנית ועוצמתית המעמידה את מדינת ישראל בשורה אחת עם מעצמות העולם.

ולא! ממש לא! אין דבר כזה "מרכז". מפלגת הגנרלים המפוקפקת היא מפלגת שמאל מובהקת, הדוגלת במדיניות שמאל ושחלק לא מבוטל מחבריה הם אנשי שמאל רדיקלי שרק התחפשו (בואכה חג הפורים) ל"מרכז-ימין" במטרה להוליך את אזרחי ישראל שולל.

הצבעה למפלגת הגנרלים היא הצבעה למחנה השמאל בישראל, הצבעה לקואליצייה המורכבת מ'כחול-לבן', 'מר"צ-עבודה' ו'הרשימה הערבית המשותפת' (ואין - אין אופציה אחרת בגוש השמאל!) - על כל המשתמע מכך. זאת, כאשר על הפרק עומדים תכנית המאה וסיפוח בקעת הירדן והיישובים היהודיים ביהודה ושומרון, מערכת המשפט הרקובה מן היסוד ופסקת ההתגברות, וכמובן האיומים מצפון ומדרום.

האם תרצו שהרשימה הערבית המשותפת תוביל את הממשלה הבאה? לגנץ אין שום בעיה עם זה, גם לא ללפיד. ולכן, על כל תומכי מחנה הימין לצאת מהבית, לקחת את כל המשפחה, השכנים והחברים, וללכת להצביע! אסור לוותר על אף קול!

קובי יוסוב, ממנהיגי 'הליכודניקים החדשים':

השאננות היא מחלת הימין. אין מחלוקת שרוב העם משייך עצמו לגוש הימין. דא עקא, בגלל השאננות של אותם מצבעי ימין ו'ליכוד' בפרט - הגענו למצב הנוכחי, שדוחק אותנו להגיע בפעם השלישית ברציפות להצביע.

הסקרים מראים היום התעוררות במפלגת 'הליכוד', ראש הממשלה בנימין נתניהו חורש את הארץ לאורכה ולרוחבה וסוחף מדי ערב אלפי אנשי ימין שעומדים בתור לבדיקות הביטחוניות (לפעמים אף שעות - כפי שהיה בכנס ברחובות לפני מספר ימים).

.

אסור לנו כמצביעי 'ליכוד' לראות את הניצחון כמובן מאליו, חייבם להילחם על כל פתק, להוציא את בני המשפחה והחברים וללכת להצביע.

אני קורא מעל במה זו לכל אנשי 'הליכוד' ביבנה: ביום שני מציפים את הקלפיות. צאו להצביע והביאו את יקיריכם אתכם, שישימו ביחד אתכם את פתק ההצבעה מ.ח.ל. בקלפי. הפעם זה חייב להסתיים בהכרעה.

.


 
$(function(){setImageBanner('311dd309-3b6b-487c-9c1b-d9e67939dd52','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('6d9a48b2-d325-46fe-a51c-677438186e6e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה