על קו הסיום

$(function(){setImageBanner('d231d5e9-f7dc-48e3-b972-650871088f63','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

מאיר שטרית מתרגש מהתמיכה הרבה שהוא ורשימתו מקבלים מתושבי העיר * מדבר על מערכת הבחירות הלא פשוטה שעבר * מתייחס לשלל הסקרים * מבטיח להקים קואליציה רחבה שתשרת את כלל התושבים וקורא לנהל יום בחירות נקי

מאיר שטרית

מטה הבחירות של שטרית משלים בימים אלה את ההיערכות לקראת יום הבחירות עם מאות מתנדבים ופעילים שיהיו פרוסים באתרי ההצבעה השונים. שטרית הנחה את כלל התומכים שלא להיגרר אחר פרובוקציות ולנהל יום בחירות נקי "כראש העיר הבא של יבנה, מוטלת עלי האחריות לחיים המשותפים ביבנה לאחר הבחירות. בעזרת השם, בעוד מספר ימים יבנה תחזור לדרך החברות והשותפות שמאפיינים אותה ותצא לדרך חדשה של עשייה ברוכה ותנופה חדשה. אני מאמין ביבנה ומאמין בתושבי יבנה ומאמין שננצח – בואו להצביע".

 

מאיר, רגע לפני קו הסיום, כיצד אתה מסכם את מערכת הבחירות?

 

אני חייב לומר בכנות שמערכת הבחירות הזו, על אף שהיו בה חלקים מאוד לא נעימים לי ולמשפחתי בשל הכפשות קשות מצד גורמי שוליים, ריגשה אותי מאוד. היא ריגשה אותי מאוד כי היא אפשרה לי לפגוש פנים אל פנים אלפים מתושבות ותושבי העיר, בחוגי הבית, ברחובות ובמרכזי המסחר, בשידורים החיים שקיימנו בפייסבוק ובשיחות טלפון רבות שקיימתי. יבנה היא בבואה של האנשים שמרכיבים אותה. ויש לנו פה אנשים נפלאים, משפחות צעירות שמגדלות את דור העתיד, תושבים וותיקים שבנו את העיר הזו. יש בי רצון עז להמשיך ולהיטיב עם העיר ולפעול למען תושביה, לשמור על כל מה שטוב בעיר שלנו ולקדם ופתח אותה. זו המשימה שעמדת לנגד עייני."  

 צילום: חגי חסדאי כהן

על פי הסקרים האחרונים שפורסמו, נראה שהקרב בינך לבין גוב ארי צמוד ויוביל לסיבוב שני בבחירות לראשות העיר. מה דעתך על כך?

 

בשבועות ובעיקר בימים האחרונים הופצו ברחבי העיר יותר מדי סקרים פיקטיביים שנועדו לבלבל את תושבות ותושבי העיר. זה דבר פסול מיסודו. לשקר לתושבים עם נתונים שקריים זה מעשה שלא ייעשה. אני לא צריך סקרים כדי לחוש בתמיכה הגדולה בנו. אני מרגיש את הרחוב היבנאי פוגש את התושבים וחש בתמיכה האדירה שאנו מקבלים.

יש לי ניסיון רב שנים במערכות בחירות. מסע של הכפשות, התקפות בזויות ושקרים עלי ועל משפחתי, כפי שהוטחו בי במערכת הבחירות הזו לא חוויתי מיימי. איומים על הפעילות והפעילים שלנו הפכו לדבר יום יומי. שלטים שלנו נתלשים ומורדים מרחובות העיר. הכל בהוראה מלמעלה. כואב לי שיש מי שנוהג כך ופועל כך. זו לא דרכה של יבנה.

אני יודע לומר לתושבות ותושבי יבנה שברגע האמת, בקלפי, כשכל אחת ואחד מכם תהיו מאחורי הפרגוד, יש לכם את החופש לבחור במי שאתם רוצים, ובמי שאתם מאמינים שישרת אתכם. מאחורי הפרגוד אף אחד לא יכול לאיים עליכם. מאחורי הפרגוד זה רק אתם והאמת שלכם, והתקוות שלכם והאמונה שלכם.

אני העמדתי את עצמי לבחירתכם בענווה גדולה, ואני מבקש מכם להצביע עבורי לראשות העיר ולרשימתי מקומי למועצה עם הפתק הלבן שעליו האותיות "כן". אני מבקש את אמונכם וקורא לכם ביום שלישי להצביע בשני פתקים – עבורי לראשות העיר בפתק הצהוב, ועבור רשימתי 'מקומי יבנה' עם האותיות "כן" בפתק הלבן 'למועצת העיר. אני מבקש את אמונכם ומאמין בכם וביבנה אעשה הכל להיות ראוי לאמון שלכם ולשרת אתכם.

 

מה אתה רוצה להגיד לתושבי יבנה, רגע לפני שהם מצביעים?

 

בואו להצביע. אל תתנו לאחרים לקבוע עבורכם. אני קורא לכם להגיע ביום שלישי לקלפי ולקחת חלק בדמוקרטיה שלנו. תבחרו במי שיש לו את האנרגיה, הרעב והניסיון הנדרש לקחת את יבנה כמה צעדים קדימה. הצביעו עבור מי שיש לו רצון להוכיח לכם שאפשר אחרת. אחרי 20 שנים, הגיע הזמן לשינוי. תאמינו – כמוני, שיכול להיות פה טוב יותר. שלא רק צריך, אלא שאפשר לשפר את החינוך שאנחנו מעניקים לילדים שלנו, שצריך וגם אפשר להשקיע בשכונות הוותיקות כך שוותיקי יבנה יחיו בסביבה נעימה, נקיה ובטוחה, האמינו שמגיע לכם לקבל שירות עירוני מתקדם, נגיש שעוזר לכם מתי שאתם צריכים. זה הכוח שלכם, אחת לחמש שנים לבחור ולהשפיע על החיים שלכם ושל משפחתכם. אני מבקש את אמונכם, ומבטיח לכם שנעשה את כל לאל ידינו כדי להיות ראויים לקולכם.

 

האם יש לך מה לומר לגוב ארי?

 

יבנה בראשותי תוקיר לצביקה תודה על 20 שנות פועלו למען העיר. אני חושב שכלל תושבי יבנה, צריכים לומר תודה לצביקה על 20 שנות שירות למען העיר. אין לי ספק שיבנה יקרה לצבי לא פחות משהיא יקרה לכולנו. אני מכבד אותו ואין ביני לבין צביקה דבר אישי. יחד עם זאת, דעתי היא, שאחרי 20 שנים בראשות העיר, הגיעה השעה לרענן את השורות, ולהביא אל העיירה אנרגיה חדשה, חשיבה חדשה ועשייה חדשה.

אני מגיע לתפקיד הזה מבלי שאני מבקש דבר לעצמי. צברתי את הניסיון המתאים בכל משרדי הממשלה בהן כיהנתי כשר ואני מביא איתי ללשכת ראש העיר רשת קשרים ענפה במסדרונות השלטון, ידע רב וניסיון גדול עם תכניות וחזון אמיתי ליבנה ובעיקר רצון לעבוד קשה למענכם תושבות ותושבי יבנה.

 .

מה התחושות שלך ימים ספורים לפני הבחירות?

 

אנחנו עובדים קשה ולא נעצור עד סגירת הקלפיות. התמיכה בנו אדירה אין לי מילה אחרת לתאר זאת. אדירה  ומרגשת מאוד. ואני חש שהיא מתחזקת מיום ליום וניכרת ומורגשת בכל פינה ובכל שכונה שאנחנו מגיעים אליה בעיר.  המטרה שלנו, של כל תושבות ותושבי העיר יחד, היא מטרה משותפת. להבטיח שנחיה בעיר טובה יותר, שבה נבטיח לילדינו עתיד טוב יותר.

אנחנו נערכים לניצחון ולא מתכוונים לוותר על אף קול.  המטה שלנו יהיה ערוך ופרוס בכל רחבי העיר עם מאות רבות של מתנדבים שאכפת להם מיבנה. נשארו לנו עוד ארבעה ימים להעביר את המסר עד אחרון התושבים ולקרוא לכל תומכינו הרבים להגיע בהמוניהם אל הקלפיות ולמלא אותם בפתקים למען מועמדותי לראשות העיר בפתק צהוב ובעבור סיעת "מקומי" בראשותי שסימנה 'כן' למועצת העיר".

יבנה עיר נפלאה. זו העיר שלנו. כאן גדלנו וכאן גדלים הילדים והנכדים שלנו והמשימה שלנו היא לעבוד יחד, כדי לקחת אותה לשיאים חדשים. יש לנו את האנשים הטובים ביותר שאפשר לבקש. עכשיו הזמן שלנו לאחד כוחות. אם נעבוד יחד, אין לי ספק שנצליח. יבנה מתאחדת ויוצאת לדרך חדשה, דרך של ברכה גדולה ותנופה חדשה".

אני מבקש מכל תומכינו הרבים בעיר, על אף היריבות הפוליטית, לא להיגרר בשום אופן אחר פרובוקציות ולנהוג בחברות ובאופן מכבד. זו דרכי וכך עלינו לנהוג. 

אני מאחל הצלחה לכלל מתמודדי הרשימות השונות. הבחירות ביבנה כמו בכל רחבי הארץ הם חגיגה דמוקרטית. יש מקום להוקיר את חברי מועצת העיר הנוכחים ואת אלו שיבחרו ביום שלישי, אלו נשים וגברים המבקשים להקדיש מזמנם ללא קבלת תמורה למען כלל התושבים ועל כך נתונה להם הוקרה ותודה גדולה.

אני מאמין באחדות השורות לכן לאחר הבחירות אפעל להקמת קואליציה רחבה שתשרת את כלל התושבים, מכלל השכונות ושתעבוד למען יבנה ותושביה. אנחנו מציעים דרך חדשה לניהול העיר, דרך של שותפות ועשייה משותפת, בלי אגו, בלי קרבות יוקרה אלא דרך של עשייה משותפת למען העיר. אני קורא לכלל התושבות והתושבים ביבנה, תנו לנו את הקול שלכם, אני מבטיח שנעשה הכל כדי להיות ראויים לו. והכי חשוב – בואו להצביע.


 
$(function(){setImageBanner('64b3e708-3877-4280-a502-9cc9b0f3730e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('6d887663-d9ce-44fe-8b97-6ca290f18653','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה