תופסים את הגל: קורס הגלישה של "הגל שלי" יצא לדרך

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cd445a52-4239-4045-a257-088b68699a1a','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,true,31010,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('cd445a52-4239-4045-a257-088b68699a1a','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,true,31010,'Image','');},15]]);})

השבוע נפתח באופן רשמי קורס הגלישה של תוכנית "הגל שלי", עם מפגש פתיחה ראשון ומלא אנרגיות שהתקיים בחוף הים והעניק למשתתפים טעימה ראשונה מהחוויה המיוחדת שמצפה להם במהלך הקורס.

נוער יבנה

במהלך המפגש עברו המשתתפים הדרכה מקצועית, ביצעו מבדק שחייה והכירו את התוכנית מקרוב. כבר מהיום הראשון נרשמה התלהבות רבה, כאשר המשתתפים הפגינו מוטיבציה גבוהה ורצון להתחיל את המסע המשותף על הגלים.

בשבוע הבא צפוי כל משתתף לקבל גלשן אישי ולצאת להתנסות מעשית ראשונה בגלישה, כחלק מתהליך המשלב פעילות ספורטיבית, פיתוח ביטחון עצמי, חיזוק אישי והעצמה חברתית.

מארגני התוכנית הודו לשותפים הרבים להצלחת המיזם, בהם גורמי הרווחה, הביטחון הקהילתי, צוותי המחלקה המלווים את המשתתפים לאורך הדרך וגדי נגטו, המלווה את הקבוצה.

בתוכנית "הגל שלי" מאמינים כי הים והגלישה הם הרבה מעבר לספורט – הם כלי לצמיחה אישית, להתמודדות עם אתגרים ולבניית תחושת מסוגלות. לאחר מפגש פתיחה מוצלח במיוחד, המשתתפים כבר מצפים למפגש הבא ולרגע שבו יעלו לראשונה על הגלשנים ויתפסו את הגל.

נוער יבנה

 
$(function(){setImageBanner('f2bb17f4-0c0d-4e31-935e-e78910fdf475','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c5be4a3a-cbc7-48aa-9c25-45f34e1002f3','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה