הזמנה לקניון

$(function(){setImageBanner('a68c089b-506e-4424-a84d-3a5589a6c19d','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

החברה המקימה את קניון G ביבנה מנסה לצרף אליו עסקים מקומיים * בינתיים חתמו רשתות סושי ופיצה ידועות וגם "רנואר" ו"גולף" בדרך * הפתיחה: בעוד שנה וחצי

מורן סקיטל
הדמיות: 3DVISION, הדמיות ואנימציה לשיווק נדל"ן

ירון אשל, המשנה למנכ"ל גזית גלוב ישראל ומבעלי מתחם G הנבנה בימים אלה ביבנה, קורא השבוע לבעלי העסקים המקומיים בעיר להשתלב בקניון החדש. "אנחנו זקוקים לכל רעיון ושיתוף פעולה. הקניון הוא חלק מיבנה ויהפוך לחלק מהווי התושבים. כל מי שחושב שהוא מתאים שיפנה אלינו, ויחד נבחן את העניין", אומר אשל.

תזכורת: קניון G יבנה, בבעלות גזית גלוב ישראל (73%) ונובר דלקים (27%), מוקם בימים אלה בשדרות ירושלים בהשקעה כוללת של כ-120 מיליון שקלים. יהיו בו 10,000 מ"ר שטחי מסחר ובהם כ-60 בתי עסק ו-500 מקומות חנייהקניון G, הדמיה

בקניון שלוש קומות מסחר: קומה תחתונה בה ימוקם סופרמרקט מרשת רמי לוי בשטח כולל של כ-2,500 מ"ר; קומת קרקע שתשלב בין צרכי היומיום לבין מותגי אופנה; וקומת מסחר עליונה אשר תכלול תמהיל רחב מתחום המזון, הבילוי והפנאי. בין המותגים שכבר דיווחנו כי הצטרפו לקניון: סופרפארם, פוקס, קסטרו, חנות הצעצועים ביג טויס, מקדולנדס, ארומה, גרג קפה, שיפודי ציפורה אקספרס, רולדין, שילב, דלתא, ללין, קדס קידס, נעלי נמרוד ועוד.

ירון, איך מתקדמת בניית הקניון?

"מתקדמת היטב. התחלנו בשלבים של חפירות המרתפים, החנייה והמיגון. ברמת הביצוע, להערכתי בעוד כ-18 חודשים אפשר יהיה לפתוח את הקניון. ברמת השיווק אנחנו מתקדמים יפה, יש ביקוש ואנשים מזהים את הצורך של התושבים. כיף לראות את ההתעניינות".

נכון להיום, יש עסקים נוספים שחתמו על הצטרפותם?

"כן, יש משא ומתן מתקדם עם 'רנואר' ו'גולף'. בנוסף חתמו רשת הסושי 'אושי אושי', 'פיצה עגבניה' ו'סלקט - רשת אופנה לכל המשפחה'. עכשיו אנחנו מתחילים להסתכל דווקא על העסקים המקומיים. יש חנויות מיבנה שאנחנו מתנהלים מולן ואנחנו רוצים את החיבור עם העסקים המקומיים".ירון אשל

לאיזה עסקים אתם פונים?

"המטרה שלנו היא שתושבי יבנה יחנו את האוטו בקניון ויימצאו בו פתרון לכל, ולא יצטרכו לעבור ממרכז למרכז. האחריות שלנו היא לייצר את התמהיל הנכון. את תחום ההסעדה כבר מיצינו, וכעת אנחנו מחפשים עסקים מתחום האופנה המקומית והיומיום, למשל ספר מקומי או עסק שיש לו קשר וחיבור לסביבה היבנאית".

יש בכלל סיכוי לעסקים מקומיים קטנים מול רשתות גדולות?

"לפעמים הסוחר הפרטי יכול להצליח יותר מרשת. אנשים מסתכלים על העסקים הפרטיים כי הם כבר מכירים אותם. כבר יש לעסקים האלה לקוחות קבועים מהאזור".

מה דעתך על ההימור שלכם בהקמת קניון ראשון ביבנה?

"אנחנו לא רואים בזה הימור, אלא צורך. אני בהחלט מקבל פידבקים שהיה צורך ועדיין יש צורך לתושבים. יבנה היא עיר עם פוטנציאל אדיר, עם כמות תושבים גדולה במעמד סוציו-אקונומי מתאים. ההתפתחות הנדל"נית בעיר הופכת להיות מאוד חשובה, רואים שהעיר בתנופת מסחר ומגורים. אנחנו נדהמים כל פעם מחדש מבנייה של עיר בתוך עיר".

 


 
$(function(){setImageBanner('e1bfbb43-5d12-49d8-ab99-e214583ab452','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('8ed83c87-747b-48a1-b0fa-f4d1b0b254d0','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה