ממשיכים להיפגע בצמתים

$(function(){setImageBanner('6fc6e956-c0d9-401e-b2e0-7c637e790d4e','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

ב-2013 נפגעו 46 בני אדם בתאונות דרכים בצמתים ביבנה – בדיוק כמו בשנת 2012

46 בני אדם נפגעו בשנת 2013 בתאונות דרכים שהתרחשו בצמתים העירוניים ביבנה, ובהם הרוג אחד, כך עולה מנתוני עמותת "אור ירוק", המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מדובר בנתון זהה לשנת 2012, גם בה נפגעו בתאונות בצמתי יבנה 46 בני אדם, אך ללא הרוגים. אגב, זו הפעם הראשונה מזה 10 שנים שנהרג אדם בצומת ביבנה.

בעמותת "אור ירוק" מסבירים כי כדי לצמצם את מספר הנפגעים בתאונות דרכים בצמתים ולהפחית את מספר ההרוגים בהם, יש כמה אופציות פשוטות לשיפור תשתית הצומת. אופציה אחת היא להתקין בצומת מעגל תנועה. פתרון אחר הוא התקנת רמזור המחייב עצירה בצומת ומאפשר מעבר בטוח גם להולכי הרגל. בנוסף, יש לוודא כי הצמתים מוארים היטב כדי לאפשר לנהגים ולשאר משתמשי הדרך ראות טובה יותר של הנהגים האחרים, רוכבי האופניים או הולכי הרגל. כמו כן, יש לוודא כי בקרבת הצומת ישנו שילוט בולט המתריע בפני הנהג על כך שהוא מתקרב לצומת וכי עליו להאט את מהירות הנסיעה ולהיות מוכן לכניסה לצומת.

שמואל אבואב, מנכ"ל העמותה, מסכם: "כאשר מתרחשת תאונה בצומת לא רק הנהג אשם, גם הצומת אשם. השקעה בתשתית הוכחה כמצילת חיים ולכן הפניית תקציבים לצורך הסדרת צמתים ומפגשי כבישים היא הכרחית".

 

 
$(function(){setImageBanner('1037d510-e227-4056-b0f7-b38c01ad5d6f','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('ac7e1045-856e-46d4-93e6-936d4b5b6b04','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה