בעקבות הפסקות החשמל: 2 פצועים מנפילה ביבנה

$(function(){setImageBanner('34e6a887-de6c-4aad-b67c-0041c338e7f5','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

הפסקות החשמל החוזרות ונשנות ביבנה גרמו ביממה האחרונה לפגיעה של שני תושבים ביבנה, האחת קשישה בת 70 והשני אדם בן 50, שניהם תושבי העיר. בחברת החשמל מציעים פיצוי ומתנצלים על התקלות

הפסקות החשמל בימים האחרונים ביבנה לא רק מרגיזות ומונעות מאיתנו התנהלות שוטפת במהלך היום. התאורה בחדרי המדרגות חשובה לא פחות וראיה לכך היא פציעתם של שני תושבי יבנה ביממה האחרונה.

הראשונה היא תושבת יבנה כבת 70, שנפלה בחדר המדרגות ונפצעה בפניה, צוות של איחוד הצלה הגיע למקום והעניק לאישה טיפול ראשוני, לאחר מכן היא פונתה לבית החולים "קפלן" ברחובות בניידת טיפול נמרץ כאשר פציעתה מוגדרת כקלה בלבד.

תושב נוסף שנפגע ביבנה הוא אדם בן 50 שירד במדרגות הבניין וכיוון שהמדרגות היו חשוכות ומעט רטובות לטענתו, הוא החליק ונפל על גבו, מיד לאחר הנפילה הוא שב לביתו וביטל את יום העבודה אליו תכנן לצאת היום, הוא נמנע מלקבל טיפול רפואי כיוון שלטענתו מדובר למזלו בפגיעה בשריר בלבד ולא בעמוד השדרה.

בנוסף לכך שאנשים נפגעים בהפסקות החשמל, מוצרי חשמל רבים נשרפים ומתקלקלים בעקבות אותן נפילות מתח, חשוב לשים לב לעניין ובמידה ונשרפו לכם מכשירי חשמל יקרי ערך, ישנה אפשרות לקבל החזר כספי, במידה וישנן הוכחות שהדבר נגרם בעקבות הפסקות החשמל, את פרטי הבקשות ניתן לבדוק במוקד חברת החשמל או באתר החברה, להורדת טופס בקשה לפיצוי לחצו כאן.

בשעות הבוקר פנינו לחברת החשמל בבקשה לתגובה להפסקות החשמל החוזרות ביבנה, מחברת החשמל נמסר: 

"ראשית אנו מבקשים להתנצל בפני תושבי יבנה.

אכן היו הפרעות במערכת החשמל בימים האחרונים ברחבי העיר.

מדובר בתוצאה של עלייה דרמטית בצריכת החשמל בכמה מוקדים ברחבי העיר שטרם ראינו כמותה, הן בעקבות הקור העז והן בעקבות הפיתוח המואץ של העיר בשנתיים האחרונות, מה שגרם לעומס חריג מאוד על קווי החשמל ולהפסקות באספקת החשמל.

אנו ערים לבעיה ומטפלים בה בדחיפות, בכל הכלים העומדים לרשותנו.

כפתרון מיידי תגברנו את צוותי העבודה בעיר הפועלים כבר כעת לשיפור האספקה ע"פ תוכנית שהוכנה אד-הוק לעניין. צוותים נוספים עומדים הכן לטיפול בתקלות נוספות , ככל שיתרחשו. במקביל אנו מכינים פתרון לטווח הקרוב שתכלול שדרוג הרשת הקיימת לעמידה בעומסים הגדולים.

הנהלת החברה הבכירה נמצאת בקשר רצוף עם ראש העיריה ומעדכנת אותו על הפעולות הננקטות לשיפור המצב על מנת למזער את הפגיעה בתושבים.

לעניין פיצוי לקוחות, רשות החשמל קבעה אמות מידה לפיצוי עליהן ניתן ללמוד באתר האינטרנט של החברה והרשות. כל פנייה שתופנה לחברה תיבדק ותענה על פי אמות מידה אלו.

אנו שבים ותנצלים על אי הנוחות הנגרמת לתושבים."


 
$(function(){setImageBanner('ee0c8152-369a-4fae-93d2-39acebb73fb8','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('c0f54d0d-f7eb-4bdf-a7e1-025c3650ec50','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה