ראיון בלעדי עם בעלת הכלבה ג'ינה שנשרפה- היא חושפת את כל האמת

$(function(){setImageBanner('6db8c72a-a15c-4c7b-9fc6-4ba5d897e2f6','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

אירוע חריג וקשה התרחש בערב ל"ג בעומר.הכלבה ג'ינה, הכלבה של משפחת ארוסי נשרפה למוות באחת ממדורות ל"ג בעומר בעיר. האירוע המדובר הכה בתדהמה רבים מתושבי העיר ואף יצא מגבולות העיר ודובר רבות ברשתות החברתיות בכל רחבי הארץ. בעקבות המקרה, שוחחנו עם מזל, אם המשפחה והבעלים של הכלבה שמתקשה להאמין לסיפור שהכלבה האהובה והבריאה שלה נפלה לאש באופן מקרי.

מזל תספרי לנו על הכלבה..

"הכלבה הזאת אצלי בבית 15 שנים, יש לי ארבעה ילדים כולם כבר נשואים חוץ מאחת בת 19 והם לא מפסיקים לבכות מאתמול בערב, מדובר בבת בית אצלנו היא הייתה כלבה מאוד טובה. יש לי כעסים על עיריית יבנה, מקבלים ממני אגרה בכל חודש וכשצריך אותם הם נעלמים, התקשרתי לעירייה ודיווחתי שהכלבה נעלמה, יש לה שבב וזה לא בעיה למצוא אותה, הם אמרו לי שאין לי מה לדאוג וכשמישהו ימצא אותה הוא יחזיר לי. למחרת בבוקר החתן שלי התקשר אליי וסיפר לי על המקרה הקשה, אני לא יודעת איך המשטרה החליטו שהכלבה משוטטת וחולה, וטרינר בדק אותה לפני כמה ימים והחליט שהיא בריאה לחלוטין! כל השכנים יעידו שהכלבה טובה ובריאה לחלוטין, אני מקווה מאוד שכמו שאמר הרב ליאור, שמדובר בתאונה, קשה לי מאוד להאמין שהיא נכנסה לבד לאש, היא לא הייתה חולה, לא עיוורת לא משוטטת ולא שום דבר כזה. חיפשנו אותה עד שתיים בלילה, יש לה משפחה שדואגים לה. התחננו לעירייה שיבדקו ואפשר לבדוק את השיחות המוקלטות של העירייה."

את מתכוונת להגיש תלונה במשטרה?

"בוודאי! כולם מתחמקים מאחריות אני מנסה להתקשר לאנשים ולבדוק וכולם אומרים שהם לא יודעים. התקשרה אליי ספיר אחת מהשיטור העירוני וסיפרה שהם תחקרו את האירוע ומצאו שאין שום דבר פלילי, כולם העידו שהכלבה נכנסה לתוך המדורה. אני לא טיפשה ואני יודעת שהכלבה שלי כמו כל כלב בריא לא הייתה נכנסת לאש לבד, אפילו לא מתקרבת. לפני כשבועיים הבחנתי שהכלבה לא מרגישה טוב, הבאתי וטרינר הביתה ושאלתי אותו אם להרדים אותה או אם צריך לתת לה טיפול מיוחד, הוטרינר שהגיע מתנו לחיות שמו שמעון, הוא בדק את הכלבה ואמר שהיא מתוקה ובריאה, אין כל צורך לטיפול מיוחד או חלילה להרדמה."

מה לדעתך קרה שם באותו הערב?

"היא כלבה שתתקרב ולא תזיק ולא תנבח, אני חושבת שהיא רצתה קצת מהאוכל, יכול להיות שמי שהיה במדורה או בסביבה נבהלו וניסו להבריח אותה. אני לא מאמינה שהיא נבהלה, לדעתי, הסיבה שהכלבה שלי נשרפה זה רק כי מישהו דחף אותה לאש. אני רוצה לשאול את מי שהעיד ואת כבוד הרב ליאור ספיר, אתם ראיתם את כל המקרה מההתחלה? מהרגע שהכלבה הגיעה לאזור? אם יגידו שכן אז אין לי מה להגיד. לכלבה אין פה והיא לא יכולה לדבר, אני אהיה הפה שלה, כל אחד אומר וכותב מה שבא לו, כל החכמים למיניהם, תבינו שמדובר בכלבה שיש לה נשמה ומשפחה מאחוריה.

יש לי תלונות קשות מאוד לעירייה, ספיר מהשיטור העירוני אמרה לי שהיא הוציאה לי את הכלבה המתה מהאש, היא אמרה שהיא לא יכולה לפנות אותה משם ושצריך לפנות לעירייה, שם התייחסו אליי בזלזול שנמשך שעות ארוכות. רציתי לקבור אותה כמו שצריך, היא הייתה בת בית שלי 15 שנים וראוי שאדאג לה לקבורה מכובדת אחרי מוות כל כך נוראי. בסופו של דבר הבן שלי נסע להביא אותה וקברנו אותה קבורה מכובדת. כל אחד מהשכנים שלי יגיד לך איזה כלבה טובה היא."

זו פעם ראשונה שהיא בורחת מהבית?

"היא בחיים לא ברחה, השער פתוח והיא לא יוצאת, מדובר בכלבה מאולפת, זה מקרה מאוד חריג אבל מכאן ועד להגיד שהיא כלבה משוטטת וחולה? תתביישו לכם, אתם שקרנים. אני לא אהיה מופתעת אם מישהו עשה את זה בכוונה. אז נכון שזה היה במדורה של הרב ליאור ואני לא רוצה לכוון אצבע מאשימה לאף אחד אבל יכול להיות שאפילו מישהו שלא קשור למי שחגג במדורה, עבר בסביבה ועשה את זה מתוך רוע. איזה כלב מועד לתוך האש? מזלזלים באינטילגנציה שלנו ושלה, תתביישו לכם!"

מה המצב בבית מאז?

"הבן שלי מצא אותה ליד אולמי מאי ספייס במזבלה, זרקו אותה כמו זבל, למה אני משלמת כל שנה לעיריית יבנה? כדי שכשהיא תמות יהיה מי שידאג לה, היא לא אשפה, היא בעל חיים שראוי לכבוד. כל השכנים שלי בטראומה. המצב בבית קשה, אני גמורה, הבת שלי הקטנה לא מפסיקה לבכות, אנחנו מפורקים והרוסים. הבת שלי בטוחה שזה התחיל בצחוק ונגמר בעצב, הבת שלי מאשימה את עצמה ואנחנו לא נעצור עד שנמצא את האשמים. יש לי ילד בן 33 שבכה עליה בלי הפסקה, מה קורה לאנשים כלב זה לא ניירות אז זבל, כלב זה בעל חיים תתעוררו."

מה תרצי להגיד לקוראים שלנו?

"אני חושבת שעם כל הצער שבדבר, לא נראה לי שהכלבה זרקה את עצמה לאש ואני אומרת את זה מההיכרות שלי עם הכלבה הטובה הזאת, כלבה מאולפת וחכמה, תפסיקו להיות חכמים גדולים, אנחנו לא עוזבים את הסיפור ונגיש תלונה במשטרה. אני רוצה לשאול את אדון גוב ארי, למה אנחנו משלמים אגרה כבעלי כלבים אם אתם מתייחסים אליהם כל כך גרוע? לא עזרתם למצוא את הכלב, זרקתם לנו אותו לפח ולא עזרתם אפילו במעט. אמרו לנו שהקולר נשרף, הבן שלי הוריד את הקולר שלם בניגוד לטענות אותם גורמים בעירייה. תחפשו את ההקלטות מול המוקד העירוני, תחקרו ותבדקו, הכלבה הזאת הייתה יקרה לנו מאוד ואנחנו מפורקים מאז המקרה, דאגנו לה כבת בית, תהיו רחמנים ותדעו להתייחס לבעלי חיים!"

 

מעיריית יבנה נמסר: "אנו מבינים את צערם של בני המשפחה ומודעים לקשר החם שנרקם בין בעל כלב לכלבו. המקרה המצער טופל ונבדק על-ידי המשטרה שהגיעה למסקנה כי אין חשד למעשה פלילי. צר לנו על שבעליו של הכלב לא הקפידו על הנחיות חוק העזר העירוני המחייבות להחזיק את הכלב כשהוא קשור ברצועת הולכה כאשר הוא מצוי ברשות הרבים. פעולה זו הייתה מונעת את האירוע המצער ומצילה את חיי הכלב. בניגוד לטענת הגברת ארוסי, הכלב לא הושלך לפח האשפה אלא הוחזק בתחנת האיסוף, במקום מפוקח ועל משטח נקי ומכוסה עד לאיתור בעליו".


 
$(function(){setImageBanner('6300b8ad-7fbb-4802-9ba3-164af0a179cd','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('144e0f7d-8db6-4975-ba26-a78ce4f4dbcd','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה