לרקוד את החלום

$(function(){setImageBanner('877339fa-f3a2-42a1-be25-79c3815386e0','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

ב- 10 ליולי יצאה משלחת מחול ייצוגית מטעם בית הספר לתנועה ומחול – אור למחול לייצג את העיר יבנה. תלמידות בית הספר טסו כמשלחת לטיול וסבב הופעות באוסטריה, צ'כיה ואיטליה.

למשלחת יצאו שמונה רקדניות מחוננות אשר במהלך שנותיהן כרקדניות ובמהלך השנה האחרונה שהייתה אינטנסיבית וקשה השקיעו את מיטב מאמציהן להתקדם ולהתמקצע.

בהגיען לצ'כיה השתתפו תלמידות בית הספר בתחרות מחול בצ'כיה והתמודדו מול מדינות שונות ברחבי העולם בסגנונות מחול שונים. לתחרות הגיעו עם שלוש יצירות שזכו לשבחים ומחמאות רבות.

מבין שלושת היצירות בכוריאוגרפיה של עומר ירדני ורינת שצ'רב זכתה במקום הראשון היצירה פריצה בכוריאוגרפיה של רינת שצ'רב. יצירה זו מציגה כיצד ניתן לשבור ולפרוץ מחסומים נפשיים ופיזיים ומתארת את המגבלות הגופניות ודרך ההתמודדות איתן.

תלמידות בית הספר הפגינו רמה גבוהה מאוד של מקצועיות הן היו מדויקות ואחידות, חדות ויפות והדהימו את השופטים בשלושת הביצועים.

בין הביצועים הופיעו גם התלמידות בביצוע שחרחורת ובת ירושלים בכוריאוגרפיה של עומר ירדני וזכו לאינספור שבחים.

בנוסף לתחרות, במהלך הטיול זכו תלמידות בית הספר להופיע על במות מכובדות ומפוארות ברחבי המדינות אליהן הגיעו וכחלק מהטיול ביקרו תלמידות בית הספר באתרים ומקומות מדהימים ונהנו מאטרקציות רבות כגון ביקור בפארק שעשועים, רפטינג, שייט בגונדולה, כניסה לוונציה ולקינוח צפו בהופעה של ביונסה במילאנו.

בית הספר מודה  לתלמידות על שנה מאומצת בה לרגע לא נחו עד אשר השיגו את התוצאות הרצויות ומאחל למתגייסות בהצלחה בדרכן החדשה.

ולתלמידות הנשארות בהצלחה בשנים הבאות.

בית הספר מודה להורים שתמכו ופרגנו לבית הספר ולבנות ולצאת ולחוות מסע שאין כמותו. תודה למתנ"ס יבנה ולאלי אלוש מנהל הרשת למרכזים קהילתיים על התמיכה והפרגון לאורך כל השנה.

 

בזכותכם אנו מגשימים את כל החלומות!

 

כרמיאל 2016

כ-  10,000 רקדנים ורקדניות מהארץ ומחו"ל השתתפו בפסטיבל המחולות בכרמיאל ה-29 שנמשך שלושה ימים ושלושה לילות.

עשרות אלפים השתתפו בהרקדות ההמוניות ובמופעי המחול והזמר.

מופע הפתיחה של הפסטיבל הוקדש לזכרו של יצחק נבון ז"ל נשיאה החמישי של מדינת ישראל. במופע הנעילה של הפסטיבל הופיעו מיקי גבריאלוב ורוני דלומי וכן 2000 רקדנים ואומני זמר ומשחק במיטב יצירות המחול.

לראשונה השנה השתתף בית הספר לתנועה ומחול אור למחול בפסטיבל כרמיאל 2016. בפסטיבל השתתפו תלמידות להקות ונוס וירח וחמישה בנים מנבחרת הברייקדאנס אשר רקדו לצלילי היצירה: לי, לה, לו בכוריאוגרפיה של עומר ירדני.

היצירה עלתה בערב "ירוק תוסס" סביב הנושא שירים ומשוררים.

עומר ירדני- כוריאוגרף הלהקות בתחום המחול הישראלי בחר את השירים לימון וצלחת, אלימלך והשיר בכל זאת יש בה משהו של נתן אלתרמן בביצוע עיבוד חדשני ומקורי מאת שחף סגינר.

התלמידים עלו בתלבושות מרהיבות, ססגוניות וצבעוניות וביצעו את היצירה בהמון הומור, חן, דיוק ומקצועיות שלא השאירה מקום לספק שבית הספר השאיר חותם.

תודה לעומר ירדני שעבד עם התלמידים לקראת הפרויקט המיוחד והמשמעותי כל כך, יישר כוח. בית הספר ימשיך בעבודה המקצועית ויחזור בשנה הבאה להמשיך ולייצג את העיר יבנה בכבוד רב.

קייטנת מחול ובגדול

ביום חמישי האחרון הסתיימה קייטנת מחול ובגדול במהלכה נהנו חניכות רבות ממגוון סגנונות מחול שונים ומיוחדים כגון היפ הופ, ג'אז, מחול ישראלי עכשווי, זומבה תיאטרון תנועה, יוגה, קומפוזיציה, פלמנקו ועוד ...

מעבר לשיעורי המחול שהועברו על ידי צוות המורים של אור למחול  חוו בכל יום חניכות הקייטנה יום סביב נושא מסוים, יום יצירה, יום בריאות, יום המרוץ למיליון, יום דיסני וורלד, יום מים, יום קולנוע יום מתוק, יום ספורט ומתנפחים, יום עיצוב ואופנה ועוד שלל פעילויות מהנות.

צוות הקייטנה מאחל למשתתפות חופשה נעימה ונשמח שוב להיפגש בשנה הבאה!

 

פתיחת שנת מחול חדשה..

בית הספר למחול בהנהלת רינת שצ'רב שם לעצמו מטרה לקדם את המחול בקרב ילדים מכל שכבות הגיל ומבוגרים כאחד. במרכז למחול אור למחול לומדים בלט קלאסי, פוינט, מחול מודרני, ג'אז, ג'אז מודרני, אימפרוביזציה, קומפוזיציה, היפ-הופ, פלמנקו, ברייקדאנס, מחול נשים מסלול לגיל הרך לילדים מגיל שלוש ובהמשך לשנה שהסתיימה אנו ממשיכים במסלול מחול ישראלי עכשווי ללהקות וכעת גם למשתתפים נוספים.יתרה מזו, המרכז שם דגש על שילוב האימונים והחזרות בסטודיו עם היכרות עולם הבמה.

בית הספר מציע שני מסלולי לימוד:

מסלול חוגים – מסלול העשרה הכולל פעילות של בין שעה לשעתיים שבועיות, ובו כל אחד יכול למצוא את מקומו בחוג המתאים לו.

 מסלול מקצועי - הכולל חמש עד עשר שעות מחול בשבוע. במסלול זה משלבים הרקדנים רפרטואר וטכניקה תוך שילוב הפעילות בלהקות הייצוגיות שבהן הם משתתפים, ותיאום בין פעילות זו לבין השיעורים בבלט הקלאסי אשר מהווים תנאי הכרחי להשתתפות בלהקות.

בבית הספר פועלות להקות ייצוגיות, והן מייצגות את בית הספר, את העיר יבנה ואת מדינת ישראל באירועים יישוביים, בפסטיבלי מחול בארץ, בכנסי מחול, בתחרויות, בקורסים ובפרויקטים גדולים. מלבד הפעילות השוטפת,  מעניק בית הספר תכנית העשרה אשר חושפת את תלמידי המחול למופעים, סדנאות אורח וקורסים מתקדמים. בכנסי-המחול ובקורסים הנלמדים מתנסים רקדני בית הספר בווריאציות חדשות של תנועה, נפגשים עם מורים ועם רקדנים מכל רחבי-הארץ ועוברים שיעורי-העשרה שמטרתם להרחיב את ההכרות עם הגוונים הרבים של עולם המחול. 

במהלך שנת הלימודים מקיים בית הספר שיעורים פתוחים, המאפשרים להורי התלמידים להתרשם מהשיעורים שבהם משתתפים ילדיהם, מהתנהלות המורים, ממהלכי שיעור ומהתקדמותם המקצועית של הילדים.

צוות המורים בבית הספר הוא צוות מקצועי שנבחר בקפידה, ומלווה את התלמידים שנים רבות. בדרך זו דואג בית הספר לרצף הלימודי של הרקדנים, במינימום שינויים במבנה המקצועי והאישיותי של הצוות ובשיטות הלימוד.

מיום הקמתו מיצב את עצמו בית הספר כמסגרת מחול ברמה גבוהה תוך שמירה על ערכים ויחס אישי לכל תלמיד ותלמידה. בית ספר מעודד את ההתנסות הבימתית, ומאפשר לרקדנים בכל קשת הגילאים מגוון רחב של אפשרויות להופיע על הבמה כדרך לפיתוח היכולת האישית והפרפורמרית וכן כדרך לפיתוח הביטחון העצמי וסלילת הדרך בעיצוב אישיותו של הרקדן. הודות לעקביות, לשאיפה למצוינות, להעשרה, ולבית החם שאנו מעניקים לתלמידינו,  זוכים רקדני בית הספר לכל התמיכה המקצועית והאישית שהם זקוקים לה.

הרקדנים נחשפים במהלך לימודיהם לפרויקטים רבים אשר מעשירים אותם, ומקנים להם ידע רחב לצדן של חוויות ואפשרות להופיע על במות מחול מקצועית בהפקות שמעלה בית הספר.


 
$(function(){setImageBanner('93ec1425-cc1c-4a7b-9816-f5a70db10f58','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('ce04c262-8970-4ea4-ae5d-a1346cbdac60','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה